2018 KPSS'YE ÇALIŞMAYA BAŞLAYANLAR/BAŞLAYACAKLAR

Calimeroo

Kaderin benle bu derdi ne
Kadrolu Üye
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
2,980
Beğeniler
3,339
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
Tamamdır, ne durumdasınız benim hala çok yarım her şey bitmiyor bir türlü
Ben bir bucuk aydir elime kitap almadim hocam dun bir kac soru cozdum okadar tarih ve matta eksigim cok fazla bildiginiz artik kafam almiyor hersey yasinda gerekliymis gercekten ders calisirken anliyorumki eski ben deilim
 

mnt

VİP Üye
Katılım
18 Mar 2017
Mesajlar
349
Beğeniler
347
Eğitim
Lisans
Üni
Süleyman Demirel Ünv.
Bölüm
Maliye
Anladım bende de durum aşağı yukarı öyleydi bir süredir, öyle düşünmeyin bence tamamen bıkkınlıktan artık çok sıkıldık hepimiz umarım iyi olur sonu sizin içinde
Ben bir bucuk aydir elime kitap almadim hocam dun bir kac soru cozdum okadar tarih ve matta eksigim cok fazla bildiginiz artik kafam almiyor hersey yasinda gerekliymis gercekten ders calisirken anliyorumki eski ben deilim
 

Calimeroo

Kaderin benle bu derdi ne
Kadrolu Üye
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
2,980
Beğeniler
3,339
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
Anladım bende de durum aşağı yukarı öyleydi bir süredir, öyle düşünmeyin bence tamamen bıkkınlıktan artık çok sıkıldık hepimiz umarım iyi olur sonu sizin içinde
Hepimiz icin bu sitede insan ayirmaksizin emek veren herkes biyerlere gelsin ins
 
Beğeniler: mnt
Katılım
31 May 2017
Mesajlar
41
Beğeniler
24
Eğitim
Lisans
Üni
Mersin Ünv.
Bölüm
Maliye
Arkadaşlar yargı kozmik ada setini tavsiye ediyorum.
 
Katılım
16 May 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Fırat Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Arkadaşlar ben Tarihi bitirmeme rağmen cok fazla yanlışım çıkıyor. Videolarini izledim konu anlatım kitabından tekrar edip bitirdim hocanın genel tekrarlarıni bitirdim. Liseden beri Tarih sürekli aklımda tutmakta zorlandığım ve sınavlarda hep en cok yanlısı yaptığım bi dersti. Ama belki ön yargiliyim diyerek guzel düşünerek calismaya basladim. Hatta bu dersten zevk almaya başlamama rağmen denemelerde 10 15 net arası Tarih yaptığımı görünce hevesim kaçtı. Yapamiycam diye strese giriyorum. Bildiğim soruyu bile karıştırıyorum. Acaba denemeler mi cok kafa karıştırıcı. Sinav da da mi böyle olur. Napmaliyim bi önerisi olan var mı?
 

ümitvar_

Site Müdavimi
Katılım
13 Tem 2016
Mesajlar
221
Beğeniler
218
Eğitim
Lisans
Bölüm
Diğer
Sınav başvurusu için foto vs ile ilgili işlemler için bursada olanlar varsa osmangazi gazi anadolu lisesi artık yapmıyormuş işlem boşu boşuna geldik
Fotoğraf değişikliğini ÖSYM korrtdinatörlükleri yapıyor sadece diye biliyorum hocam . Yani üniversitedeki ÖSYM bürosu .
 
Katılım
21 Ağu 2017
Mesajlar
14
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Arkadaşlar ben Tarihi bitirmeme rağmen cok fazla yanlışım çıkıyor. Videolarini izledim konu anlatım kitabından tekrar edip bitirdim hocanın genel tekrarlarıni bitirdim. Liseden beri Tarih sürekli aklımda tutmakta zorlandığım ve sınavlarda hep en cok yanlısı yaptığım bi dersti. Ama belki ön yargiliyim diyerek guzel düşünerek calismaya basladim. Hatta bu dersten zevk almaya başlamama rağmen denemelerde 10 15 net arası Tarih yaptığımı görünce hevesim kaçtı. Yapamiycam diye strese giriyorum. Bildiğim soruyu bile karıştırıyorum. Acaba denemeler mi cok kafa karıştırıcı. Sinav da da mi böyle olur. Napmaliyim bi önerisi olan var mı?

Evet,bazı denemelerdeki sorular kaliteden ziyade, şunu da soralım da bilemesin mantığıyla hazırlanıyor gibi geliyor bana. Tarih bilginizi iyiyim kötüyüm diye değerlendirmeyin, sürekli geliştirmeye çalışın. Tarihsel olaylar arasındaki kavramaları karıştırıyor olabilirsiniz. Bunun için daha dikkatli ve bol tekrarlı ders çalışmalısınız ayrıca kronolojiye de hakim olmalısınız. Hevesinizin kaçması size bir fayda sağlamaz. Akışına bırakmaya çalışıp, daha dikkatli ders çalışmalısınız. Kolay gelsin..
 
Katılım
16 May 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Fırat Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Evet,bazı denemelerdeki sorular kaliteden ziyade, şunu da soralım da bilemesin mantığıyla hazırlanıyor gibi geliyor bana. Tarih bilginizi iyiyim kötüyüm diye değerlendirmeyin, sürekli geliştirmeye çalışın. Tarihsel olaylar arasındaki kavramaları karıştırıyor olabilirsiniz. Bunun için daha dikkatli ve bol tekrarlı ders çalışmalısınız ayrıca kronolojiye de hakim olmalısınız. Hevesinizin kaçması size bir fayda sağlamaz. Akışına bırakmaya çalışıp, daha dikkatli ders çalışmalısınız. Kolay gelsin..
Teşekkür ederim
 
Katılım
31 May 2017
Mesajlar
41
Beğeniler
24
Eğitim
Lisans
Üni
Mersin Ünv.
Bölüm
Maliye
Arkadaşlar ben Tarihi bitirmeme rağmen cok fazla yanlışım çıkıyor. Videolarini izledim konu anlatım kitabından tekrar edip bitirdim hocanın genel tekrarlarıni bitirdim. Liseden beri Tarih sürekli aklımda tutmakta zorlandığım ve sınavlarda hep en cok yanlısı yaptığım bi dersti. Ama belki ön yargiliyim diyerek guzel düşünerek calismaya basladim. Hatta bu dersten zevk almaya başlamama rağmen denemelerde 10 15 net arası Tarih yaptığımı görünce hevesim kaçtı. Yapamiycam diye strese giriyorum. Bildiğim soruyu bile karıştırıyorum. Acaba denemeler mi cok kafa karıştırıcı. Sinav da da mi böyle olur. Napmaliyim bi önerisi olan var mı?
Ben 2016 da tarihten hiç yanlış yapmadım sana tavsiyem konuları tek tek çalışıp çalıştığın konunun ardından bol bol soru çözmen. Yanlış yaptigin soruyu kitabı açıp o konuyu tekrar oku.yani bir tekrar in yanında yanında iki soru bankası olsun o konunun sorularını çöz.aslinda tarihte zorlanan kişiye en önemli tavsiyem yazarak çalışmaları tabi şimdi geç oldu yazman icin.ama ben tarihî hem kitaptan hem video dinleyerek yazdım.bu benim tarihe hakim olmamı sağladı.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Fırat Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Ben 2016 da tarihten hiç yanlış yapmadım sana tavsiyem konuları tek tek çalışıp çalıştığın konunun ardından bol bol soru çözmen. Yanlış yaptigin soruyu kitabı açıp o konuyu tekrar oku.yani bir tekrar in yanında yanında iki soru bankası olsun o konunun sorularını çöz.aslinda tarihte zorlanan kişiye en önemli tavsiyem yazarak çalışmaları tabi şimdi geç oldu yazman icin.ama ben tarihî hem kitaptan hem video dinleyerek yazdım.bu benim tarihe hakim olmamı sağladı.
Aslında yazarak çalıştım ama bence konu konu çalışıp soru çözsem pekisirdi. Koca Osmanlıyı dönemlere bölmeyip tek seferde hepsini alıp sorularını çözmek gibi hatalar yaptım. Söylediğin mantıklı konuları tek tek tekrar edip bol soru çözeyim. Artık ne kurtardım o kâr. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Teşekkür ederim.