24 marta 5750 saglik personeli aliniyoms

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında baksirshortli tarafından paylaşıldı.

  1. baksirshortli

    baksirshortli Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    8
  2. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    yok artık yaaa
     
  3. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    bu haberler bizde sağlık bırakmadı. evet, sağlık personeline ihtiyaç var.
     
  4. BlakeGrifin

    BlakeGrifin Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    141
    Ödül Puanları:
    43
    yeni alım oldu bi daha mı sağlıkçı alımı olacak kaynak neresi ?
     
  5. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Ya bir iki ay içinde 17 bin personel bize verilen 400 adalete bak ya sinirlerim zipladi gece gece
     
  6. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Daha dun sonuçlar aciklandi. 24 martta yine diyor Müezzinoğlu demiş pess
     
  7. BlakeGrifin

    BlakeGrifin Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    141
    Ödül Puanları:
    43
    geçekten böyle bişey söyledi mi yani kendi kulağınızla duydunuz çok saçma değil mi yeni alım oldu neden hepsini bugün açıklanan alımda toptan almadılar ben anlamadım yani...
     
  8. samyelialttantire43

    samyelialttantire43 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    902
    Beğeniler:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    2014 kadrolari da ogretmen ve saglikcilara gitti bize 1000 kadro gelirse iyi

    GT-S5570 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  9. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Gerçeklik payini duymadim arkadasim nette gördüm bende ama gerçekse şayet yazik bizim emeklerimize
     
  10. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
  11. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Ne olur sanki bize de bir supriz gelse seçime kadar :(
     
  12. BlakeGrifin

    BlakeGrifin Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    141
    Ödül Puanları:
    43
    evet bizzat kendisi söylemiş 1 saat 02 dakikasında söylüyor...

     
  13. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Off off
     
  14. BlakeGrifin

    BlakeGrifin Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    327
    Beğeniler:
    141
    Ödül Puanları:
    43
    sağlıkçı arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun kesinlikle gözüm onların kadrolarında değil ama harbiden sağlıkçı olmak varmış... alımlarda iibfliler olarak 3 kişiyi bi yerde görsek seviniyoruz geçen ki hemşire alımlarına baktım o ne kardaş istanbulda sadece bi yerde 320 kişi gördüm 230 lar 120 ler biz böyle kadroları hayalimizde bile göremeyiz sanırım...
     
  15. vahican85

    vahican85 Site Müdavimi Kadrolu Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.485
    Beğeniler:
    202
    Ödül Puanları:
    63
    Bunlar insanda ne atanma umudu bırakır ne de 2014 kpss çalışma azmi. Daha geçen günlerde 4500 küsür şimdi de 5750 mi. Arkadaş zaten memur alımlarında azalmaya gidilecek diye bas bas bağırıyorlar. Durmadan sağlıkçı mı alacak bunlar. Bu yıl toplam memurlardan aslan payı zaten öğretmenlerde ağustos da. Eeeeeee ne kaldı arkadaş haziran da bize. Hiçbir şey. Ben size söyleyim Haziran da 1000 kadro bile geleceğinden umudum yok artık. Bu haberden sonra zaten PTT ye yüklenecek 82 83 ler emin olun.
     
  16. elif-selen-elif

    elif-selen-elif İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    232
    Ödül Puanları:
    63
    Bu is tamamen siyasi ranta dondu artik. Cikip kamu sisti alim yok diyorlar bi yandan bol keseden öğretmene 50 bin sagliga 17 bin herkes atansa keşke gozumuz asla baskasinin sevincinde değil ama hak mi adalet mi bize verilen kadronun yaninda. Herkese gelince var da bize gelince mi kemer sikma politikası uygulanıyor. Arkadaşlar gözünüzü acin su 17 gün çok önemli özellikle milletvekillerinin adreslerine kendi agzimizdan magduriyetimizi anlatan Mailler atin bizimde kadro istediğimizi söyleyin. Sayfaya girip forumlari okumakla gelmicek kadro sözüm meclisten disari atmayanlara.
     
  17. braveheart19

    braveheart19 İyi Bilinen Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    75
    Ödül Puanları:
    28
    arkadaşlar memurlar net. adresinde 5750 alımın altına yorumlarda bulunun durumu izah edin orda sağlıkcılardan daha cok gözükmeliyiz...ne kadar cok iibf kelimesi geçerse o kadar iyi haydin destek...
     
  18. derya0013

    derya0013 Üye

    Kayıt:
    19 Ocak 2014
    Mesajlar:
    83
    Beğeniler:
    12
    Ödül Puanları:
    8
    Kesinlikle arkadaslar ben bikac msj yazdim bile herkes yazsinn bu gidisle millet bayram edecek biz bakip kalcaz
     
    braveheart19 bunu beğendi.
  19. braveheart19

    braveheart19 İyi Bilinen Üye

    Kayıt:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    408
    Beğeniler:
    75
    Ödül Puanları:
    28
    @derya0013 aynen hocam nette olan herkes bırakın face leri az gelin 2 dakkanızı almaz...biliyorum siteyle ters düştük(memurlar .net) ama yapacak bir şey yok ..denize düşen....
     
  20. Kardinal

    Kardinal Çare Drogbaydı Mücadele Grubu

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğeniler:
    304
    Ödül Puanları:
    88
    Geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş