[AÇIKLANDI] GTB 1750 SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIMI - 2018

Hangi Kadroyu Tercih Edeceksiniz?

  • Muhafaza Memuru

    Kullanılan: 26 19.4%
  • Muayene Memuru

    Kullanılan: 19 14.2%
  • Büro Personeli (Gümrük ve Ticaret Bölge Müdürlükleri)

    Kullanılan: 37 27.6%
  • Büro Personeli (Ticaret İl Müdürlükleri)

    Kullanılan: 29 21.6%
  • Büro Personeli (Döner Sermaye)

    Kullanılan: 23 17.2%

  • Kullanılan toplam oy
    134
  • Anket kapatılmış .

Man Of Steel

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,266
Beğeniler
1,531
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
Gümrük biraz daha farklı yürütüyor bu süreci, bu 2016/2 de de öyleydi, farklı türlü yapılıyordur sanırım gizliden yürütülüyor soruşturma işlemi
 

Fok balıkları çok yalnız

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
2,216
Beğeniler
3,029
Eğitim
Lisans
Üni
Sinop Ünv.
Bölüm
Diğer
Herkese yapılmasının nedeni şu bence.

Güvenlik soruşturması sıkıntılu olan biri varsa hemen yerine yedek biri geçer. Onun da güvenlik soruşturması sıkıntılıysa diğeri. Yani, güvenlik soruşturması sıkıntılı olan biri varsa yerine başka birinin evrakı yollanmaz. Herkesinki yapılır ondan sonra sıralama tekrardan düzenlenir
 

manisalı

Site Müdavimi
Katılım
29 Ara 2017
Mesajlar
213
Beğeniler
203
Eğitim
Lisans
Üni
Yüzüncü Yıl Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
İlginç olan da bu bana göre, yani ben de kamuda çalışıyorum, sadece kazananlara yapılır normalde, belkide telefondaki bey tam bilemedi o kısmını yani güvenlik soruşturması yapılıyor dedi herkese ama kazanan bi liste olur onlara yapılır normalde, kazanmayan kişilsdere de güvenlik soruşturması yapılıyorsa yani tüm herkese yapılıyorsa epey sürer bu iş ki mantıksız geldi bana, bence listeler bellidir ve öyleyse bile kazananlara yapılıyordur sadece.
Gsler mülakata giren herkese yapılıyor...2016 yılından beri bu böyle...2016 dan önce sadece kazananlara yapılıyordu...
 

Man Of Steel

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,266
Beğeniler
1,531
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
Herkese yapılmasının nedeni şu bence.

Güvenlik soruşturması sıkıntılu olan biri varsa hemen yerine yedek biri geçer. Onun da güvenlik soruşturması sıkıntılıysa diğeri. Yani, güvenlik soruşturması sıkıntılı olan biri varsa yerine başka birinin evrakı yollanmaz. Herkesinki yapılır ondan sonra sıralama tekrardan düzenlenir
olabilir, mantıklı geldi, böyledir herhalde
Gsler mülakata giren herkese yapılıyor...2016 yılından beri bu böyle...2016 dan önce sadece kazananlara yapılıyordu...
tamamdır öyleyse, yani bizim kurumda ben kuruma girdikten sonra yapılmıştı mesela, hatta evrakları/belgeleri verip 2.5-3 ay arası soruşturmayı bekleyip çağrıldığımı bilirim ama tabi ben Ankara dan geldiğim için öyle olmuştu, diğer arkadaşlar çalıştığım ilde veya hemen çevre illerde olduğu için daha hızlı bir şekilde yapılmış işe benden önce başlamışlardı bir arkadaş da benden yaklaşık 40 gün sonra başlamıştı hatta biraz daha gecikmişti.
 

rammstein85

T.C Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanlığı
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
2,147
Beğeniler
1,433
Şehir
Çanakkale
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
MAAŞLARI merak eden arkadaşlara söylüyorum. bu diceğim maaşlar %15 vergi dilimine girmiş memur içindir. ayrıca kadrolu memur maaşlarıdır. sözleşmelilere ne yatacak bi fikrim yok.

DÜZ MEMUR: maaş- 1.957,68
mesai- 1.987,08
toplam-3944,76

MUHAFAZA ekstra 247,67 tl tayin bedeli alır. TOPLAM-4192,43

muayene memuru da ekstra mesaiden yaklaşık 500 tl daha fazla alır göstegeleri (26000) olduğu için.tayin bedeli yoktur. TOPLAM-4400 civarı

memur ve muhafazanın göstergeleri (20000) olduğundan muayeneden daha az mesai alırlar.

ayrıca ek5000 dedikleri şey de her yerde yok yoğunluğa göre değişir onun da tutarı 450 civarıdır.

yolluk denen şey de heryerde yok. batıda var. o da bölgeye göre değişir. mesala bursada havuzdan 1500 tl istanbulda 2000 dir ortalama. aynı bölge müdürlüğündeki müdürlüklere göre bile değişir. AYRICA bazı yerlerde aday memurlara yolluk vermezler .

varsa başka sorunuz cevaplarım.
bu hesaba yatan maaş ünlü düşünür @Elifreyyan ın da dediği gibi elimize geçen maaş ne kadar oluyor:komik: yeni/aday memura lojman var mı yoksa sen ne kadar kira ödüyosun her rotasyonda 10 bin ev taşıma masrafı desek (taşınma da yıpranan yenilenecek olan eşyalar dahil), bayramda seyranda memlekete gidiş-dönüş otobüs-uçak biletleri vs... 100 kasanın alacak tarafına da eğilmek gerekir
 

vasıflıişsiz

İyi Bilinen Üye
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
75
Beğeniler
52
Eğitim
Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
Siyaset Bilimi
MAAŞLARI merak eden arkadaşlara söylüyorum. bu diceğim maaşlar %15 vergi dilimine girmiş memur içindir. ayrıca kadrolu memur maaşlarıdır. sözleşmelilere ne yatacak bi fikrim yok.

DÜZ MEMUR: maaş- 1.957,68
mesai- 1.987,08
toplam-3944,76

MUHAFAZA ekstra 247,67 tl tayin bedeli alır. TOPLAM-4192,43

muayene memuru da ekstra mesaiden yaklaşık 500 tl daha fazla alır göstegeleri (26000) olduğu için.tayin bedeli yoktur. TOPLAM-4400 civarı

memur ve muhafazanın göstergeleri (20000) olduğundan muayeneden daha az mesai alırlar.

ayrıca ek5000 dedikleri şey de her yerde yok yoğunluğa göre değişir onun da tutarı 450 civarıdır.

yolluk denen şey de heryerde yok. batıda var. o da bölgeye göre değişir. mesala bursada havuzdan 1500 tl istanbulda 2000 dir ortalama. aynı bölge müdürlüğündeki müdürlüklere göre bile değişir. AYRICA bazı yerlerde aday memurlara yolluk vermezler .

varsa başka sorunuz cevaplarım.
Bakanlıkta çalışan yanı merkez büro personelı maasları ne kadar biliyor musunz?
 

Elifreyyan

Bu da bi imtihandı de geç..
Mücadele Grubu
Kadrolu Üye
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
14,535
Beğeniler
27,478
Eğitim
Lisans
Bölüm
Kamu Yönetimi
bu hesaba yatan maaş ünlü düşünür @Elifreyyan ın da dediği gibi elimize geçen maaş ne kadar oluyor:komik: yeni/aday memura lojman var mı yoksa sen ne kadar kira ödüyosun her rotasyonda 10 bin ev taşıma masrafı desek (taşınma da yıpranan yenilenecek olan eşyalar dahil), bayramda seyranda memlekete gidiş-dönüş otobüs-uçak biletleri vs... 100 kasanın alacak tarafına da eğilmek gerekir
Ne tarafa gülecez:ckkmk:
 
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
2,216
Beğeniler
3,029
Eğitim
Lisans
Üni
Sinop Ünv.
Bölüm
Diğer
Herkese yapılıyorsa mulakatin bitmesini niye bekliyorlar ki liste açıklanınca hemen başlasınlar.
Gelmeyen kişilere güvenlik soruşturması yapmamak için. Bence belli bir süre aralığında dosyalar yollanıyordur güvenlik soruşturması için. Günlük olmasa da belli bir süre zarfında yollanıyordur.
 

cihan şayir

KAFKAS KARTALI
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
202
Beğeniler
166
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Maliye
bu hesaba yatan maaş ünlü düşünür @Elifreyyan ın da dediği gibi elimize geçen maaş ne kadar oluyor:komik: yeni/aday memura lojman var mı yoksa sen ne kadar kira ödüyosun her rotasyonda 10 bin ev taşıma masrafı desek (taşınma da yıpranan yenilenecek olan eşyalar dahil), bayramda seyranda memlekete gidiş-dönüş otobüs-uçak biletleri vs... 100 kasanın alacak tarafına da eğilmek gerekir
lojman var ama yeteri kadar lojman var mı o muamma. kira da ceterus paribus varsayımları adı altında şehre göre değişir. ha dersen ki ben jakuzi istyrum sabahları havuza girmeden ayılamıyorum o zmn önce maaşı veriyorsun sonra gece taksiye çıkıp onu da veriyorsun snra elini açıp dua ediyorsun ay sonu gelsin diye. rotasyona gelince hele bi işe başla bakalım rotasyonu da derim alacagın yollugu da kurusuna kadar derim.
 

nemezth

İyi Bilinen Üye
Katılım
8 Ağu 2018
Mesajlar
34
Beğeniler
54
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
arkadaşlar bu güvenlik soruşturması nasıl yapılıyor ?
 

Niloya

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
24 Nis 2017
Mesajlar
389
Beğeniler
836
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
Ben bilmiyorum ama konu basligi asaglara inmesin diye yazayim dedim.simdilik yarim saatte bir bakiyorum .zaman ilerledikce dakika dakika duser bu .
 

zeynazel

İyi Bilinen Üye
Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
36
Beğeniler
74
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Atatürk Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
bende dün aradim bakanligi..bayrmdan sonra bir ihtimal dedi iki bakanlgin birlesmesi oncelikleri degistirmis ..ekimi kasimi bulur bana kalirsa.sorusturma devam ediyomus:rolleyes:
 
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
2,216
Beğeniler
3,029
Eğitim
Lisans
Üni
Sinop Ünv.
Bölüm
Diğer

Doğan_bzkrt

İyi Bilinen Üye
Katılım
22 Haz 2018
Mesajlar
37
Beğeniler
85
Eğitim
Lisans
Üni
Muğla Ünv.
Bölüm
İktisat
Benim askerdeyken güvenlik soruşturmam yapılmıştı. Yeniden yapılır mı acaba diye düşünüyorum.
 
Üst