Aklıma bir şey takıldı

eliz alya

VİP Üye
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#1
takıldı ama aklım düşmedi hala yerinde duruyor:)sadece 70 ve 80 aralığında olanların 77 gibi 2 kişilik kontenjanı olan kendi ilini m iseçmesi mantıklı 16 kişilik farklı bir ili mi yani nüfusa göre de hareket edersek hangisinde avantajıız olur misal erzincanı terih etmek mi mantıklı 16 kişi alıyo 4 kişilik elazığ ya da daha farklı 4 kişilik yerleri mi doğu için konuşuyorum batı yüksek kapatır erzincanı bilmiyorum orayı tercih etsek mülakatı nerde olur
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#2
Bari şu düşünme işine bi bayram molası verseydin :) :)
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
44
Beğeniler
7
#3
Erzincan in mülakati erzurumda olcak büyük ihtimal . Bende puanım düşük olduğundan ve 8 erkek alacağından erzincan i vermeyi düşünüyorum.
 

eliz alya

VİP Üye
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#5
Erzincan in mülakati erzurumda olcak büyük ihtimal . Bende puanım düşük olduğundan ve 8 erkek alacağından erzincan i vermeyi düşünüyorum.
erzuruma gidemem yaa çok uzak niye erzuruma yapılır ki sen erzincanlımısın eminmisin erzurumdA olacağından 2 kişiik yeri recih etmem bu puanla hata mı acaba
 
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
44
Beğeniler
7
#7
Yok ben bayburt lüyum çevre ilden. Erzincan da okudum uni yi. Yüzde yüz olmasam da eminim çünkü mülakat yapılacak iller içinde en yakın ve bölge ili erzurum . Küçük bir ihtimal belki Malatya da olur ama sanmam. Siz nereyi vermeyi düşünüyor sunuz iki kişi bahsettiğiniz yer neresi ? Çok uzak değilse Puanımıza göre bence erzincan mantıklı.
 

chaborz

VİP Üye
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
1,446
Beğeniler
2,074
Bölüm
Kamu Yönetimi
#9
peki herkes bu sekilde dusunup alimin cok oldugu yerlere basvurursa o zaman da az alim yapan yerlere dusuk puanlilar girecek :)
sayisal loto gibi bisey bu yav
 

eliz alya

VİP Üye
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#11
peki herkes bu sekilde dusunup alimin cok oldugu yerlere basvurursa o zaman da az alim yapan yerlere dusuk puanlilar girecek :)
sayisal loto gibi bisey bu yav
ama herkes benim mantığımda düşünürse bu sefer de tam tersi olacak kontenjanı fazla olan yerler düşük kapatacak
 

chaborz

VİP Üye
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
1,446
Beğeniler
2,074
Bölüm
Kamu Yönetimi
#13
ama herkes benim mantığımda düşünürse bu sefer de tam tersi olacak kontenjanı fazla olan yerler düşük kapatacak
o da var iste hocam dedim ya sayisal loto gibi biseye dondu iyice. hic degilse 2-3 yer secme sansi verilseydi.. ben istanbuldayim ama sahsen memleketimi tercih ettim sivas. 4 kisi alinacak.
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,187
Beğeniler
5,506
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#14

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,187
Beğeniler
5,506
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#17
puan 87 ise gelir bi ay sonra da istifa edersin şaka giibi
Bir ay sonra istifa etmeyi düşünmüyorum! bir ay için yok başvuru yok mülakat cilesine girmem. Ama bazen insanlar bazen mecbur kalabiliyorlar ve bende bu.fırsatı değerlendirmek zorundayim. Kasımda değil ama haziranda tercih yapacağım evet.
 

lisa

İyi Bilinen Üye
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
220
Beğeniler
78
#18
puanın 77 ise 20 kişi içine girme ihtimalin düşük. 8 kişi falan alım yapsa neyse.

ama illa en yüksek olan 16lık olan ili tercih etmek zorunda değilsin. dedikleri gibi herkes aynı mantıkla o 16lık ili yazar, yine yığılma olur. yine yakın olan ama daha az alan illeri de düşünebilirsin.
 

chaborz

VİP Üye
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
1,446
Beğeniler
2,074
Bölüm
Kamu Yönetimi
#19
evet sivasa basvurdum memleketim oldugu icin. hem istanbuldan cok skildim gitmek istiyorum hem de istanbul sampiyonlar ligi gibi alim cok olsa da cok riskli buraya basvurmak..
 

chaborz

VİP Üye
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
1,446
Beğeniler
2,074
Bölüm
Kamu Yönetimi
#20
Ben kykyı evime yakın olduğu için tercih ettim. Giresun 87 benim ister gelir ister gelmez.
evime yakin oldugu icin derken? torpil falan mi var da alinirsaniz o yurtta calisacaginizi dusunuyorsunuz?
baktim simdi de giresunda 6 kyk yurdu var ustelik 3u ilcelerde: sebinkarahisar, tirebolu ve alucra`da.
ustelik merkezdeki yurtlardan biri de sadece erkek yurduymus.