AKLINIZA IHTIYACIM VAR

Emek can

Yeni Üye
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Akdeniz Ünv.
Bölüm
İşletme
#1
LÜTFEN YARDIM kardesım kpssgırdı. İşletme mezunu ilan çıkıyo puanın yetıyo dıyorum başvur
Dıyoruz ben kamu YONETIMI cozmedım bu ılana basvuramam dıyo bıçok ılana bu yüzden başvurmadı bu il planlama uzman yardımcılıgına basvuramam kamu YONETIMI çözmedım dıyo bu dogrumu lıutfen bılen deneyımlı arkadaslar yardım edıp bu durumu açıklarımı
 

Asilkan70

Site Müdavimi
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
92
Beğeniler
103
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
İktisat
#2
İl planlama uzman yardımcılığı p31 puan türünden alım yapıyor bildiğim kadarıyla.kişinin, o puan türünün açıklanması içinde kpss sınavında kamu yönetimi alan sınavına girmesi gerekli.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
2,116
Beğeniler
2,903
Eğitim
Lisans
Üni
Niğde Ünv.
Bölüm
İşletme
#3
LÜTFEN YARDIM kardesım kpssgırdı. İşletme mezunu ilan çıkıyo puanın yetıyo dıyorum başvur
Dıyoruz ben kamu YONETIMI cozmedım bu ılana basvuramam dıyo bıçok ılana bu yüzden başvurmadı bu il planlama uzman yardımcılıgına basvuramam kamu YONETIMI çözmedım dıyo bu dogrumu lıutfen bılen deneyımlı arkadaslar yardım edıp bu durumu açıklarımı
sayın hocam siz şunu yapın onun sınav sonucunun bir cıktısını alın elinizde olsun sonra o dediğiniz sınava hangi puan turu istiyor bakın karşılaştırın eğer yetiyorsa o kardeşiniz sizi kekliyor demektir ;) yetmiyorsada garibimin elinden birşey gelmiyordur ki bence ikinci söylediğim daha mantıklı kimin puanı yetmişte başvurmamış akıl işi değil
 

Emek can

Yeni Üye
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Akdeniz Ünv.
Bölüm
İşletme
#4
Benım kardesım işletme mezunu kpss sınavında kamu çözememiş bukadar bılıncsız aptallık olmaz olanlar çıkıyo puan yetıyo deiyoruz bicok lian kaçtı kamu cozmedım dedı ee hangı kurum ılanları kamu YONETIMI şartı aramaz
 

Emek can

Yeni Üye
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Akdeniz Ünv.
Bölüm
İşletme
#5
Puan yetıyo ama kamu çözemedim dıyor delı ettı bızı ılk defa gırdı daha yenı mezun dersaneye gıttı o nasıl dersane ıse hıcmı akıl vermemış bılemedık kı
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
2,116
Beğeniler
2,903
Eğitim
Lisans
Üni
Niğde Ünv.
Bölüm
İşletme
#6
dediğim gibi cıktısını alın a
Puan yetıyo ama kamu çözemedim dıyor delı ettı bızı ılk defa gırdı daha yenı mezun dersaneye gıttı o nasıl dersane ıse hıcmı akıl vermemış bılemedık kı
eğen onun puanı yetiyorsa onu getir bu sayfaya millet onu burda bir hırpalasın ;) şaka bir yana puanı yetiyorsa bu foruma getir onu burda çok deneyimli abi abla ve arkadaşlarımz var ,bu ara başlık enteresan olmuş alırım aklınızı gibi olmuş ;)))
 

Jon Snow

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
721
Beğeniler
628
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Ekonometri
#7
Çözmediyse o puan türü hesaplanmıyor diye biliyorum. O puan türünden puanı yazıyorsa kpss sonucunda, kamu çözmedim şunu çözmedimle bir şey olmaz. Puan yazıyorsa her türlü başvurur.
 

Emek can

Yeni Üye
Katılım
20 Eki 2015
Mesajlar
5
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Akdeniz Ünv.
Bölüm
İşletme
#8
Çözmediyse o puan türü hesaplanmıyor diye biliyorum. O puan türünden puanı yazıyorsa kpss sonucunda, kamu çözmedim şunu çözmedimle bir şey olmaz. Puan yazıyorsa her türlü başvurur.
Bıraz daha net yazarmısın nasıl o0 puan turu nedemek olanların çoğu p31 ıle çıkıyo işte p 31 70 olması gerek dıye başlıyor ılanlar soyluyoruz ona oda bıze abla ben kamu YONETIMI çözemedim bunlar kamu ıstıyo dıyo bugüne kadar 10 taneden fazla ulan gıttı gelır idare hazine vs DELIRCEM artık ne dıye çözmedıyse sadece işletme puanıylada bı olan çıkmadı hiç kpss A grubunda bugun il planlama uzman yar vardı oda p31 yazıyo yanı
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
13
Beğeniler
4
#9
Sayın Emek can eğer bir bölümdeki sorulardan herhangi birine doğru veya yanlış bir cevap vermediyseniz o bölümle ilgili olan puan türü hesaplanmıyor. P31 türünde 0.20 Kamu Yönetimi puanı bulunuyor. Bu nedenle Kamu Yönetimi sorularından herhangi birine cevap verilmemişse P31 türü hesaplanmaz. Kısacası Kamu Yönetimi sorularından herhangi birine doğru veya yanlış bir cevap verilmemişse içerisinde Kamu Yönetimi ağırlığı olan puan türleri hesaplanmaz.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
2,116
Beğeniler
2,903
Eğitim
Lisans
Üni
Niğde Ünv.
Bölüm
İşletme
#10
Sayin hocam sizin kardesinizin sınav sonucunda p31 puanı varsa konu kapanmıştır başvurabilir ,yanı hangi puan turu istediğine bağlı kurumun diyelim ki p35 istiyordu kurum sınav sonucun da eğer 70 i geçiyorsa konu kapanmıştır başvurabilir yanı
 

cenk coban

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
805
Beğeniler
502
#11
büyük ihtimal öğleden sonrakı sınava gırmedıgı ıcın bır cok puanı hesaplanmamıs. sadece pazar sabahına gıren adayların suan kı cıkan alımlardakı etkısı cok pasıf.. 1 daha hazırlansın :)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
13
Beğeniler
4
#12
Sayın elyasailyas Arkadaşımızın kardeşi Kamu Yönetimi bölümündeki sorulara cevap vermemiş. Bu yüzden de Kamu Yönetimi puan ağırlığı olan türdeki puanları hesaplanmamış. P31 de Kamu Yönetimi ağırlığı olan bir puan türü olduğu için hesaplanmamış.
 
Katılım
16 Ağu 2014
Mesajlar
2,116
Beğeniler
2,903
Eğitim
Lisans
Üni
Niğde Ünv.
Bölüm
İşletme
#13
Bobo hocam yukardan okuduğuma gore P31 puanı var ama arkadaş ben kamu çözmedim diye inat ediyor diye anliyorum
 

Jon Snow

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
721
Beğeniler
628
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Ekonometri
#14
Bıraz daha net yazarmısın nasıl o0 puan turu nedemek olanların çoğu p31 ıle çıkıyo işte p 31 70 olması gerek dıye başlıyor ılanlar soyluyoruz ona oda bıze abla ben kamu YONETIMI çözemedim bunlar kamu ıstıyo dıyo bugüne kadar 10 taneden fazla ulan gıttı gelır idare hazine vs DELIRCEM artık ne dıye çözmedıyse sadece işletme puanıylada bı olan çıkmadı hiç kpss A grubunda bugun il planlama uzman yar vardı oda p31 yazıyo yanı
Hocam sadece cumartesi sabah olan sinava girdiyse sadece p3 puani vardir. Pazar gunu olan sinavlara da girdigimizde 120ye yakin farkli puan turu ortaya cikmakta. Cogu kurum farkli puan turlerinden alim yapiyor. Kardesinizin kpss sonuclarinda, kurumun istedigi puan turunden yeterli puani varsa basvurabilir. Yapacaginiz sey kardesinizin sonuc ciktisina bakip, kurumun istedigi puan turu var mi yok mu bakmak..
 

Jon Snow

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
721
Beğeniler
628
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Ekonometri
#15
İsterseniz sonuclarin puan kismini gonderin biz size soyleyelim:)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
13
Beğeniler
4
#16
Sayın elyasailyas bende Kamu Yönetimi bölümündeki soruları çözmemiş diye anladım. En iyisi arkadaşımızın sonuç belgesine bakmak olacaktır. P31 varsa Kamu Yönetimi bölümüne cevap vermiştir.