Arkadaşlar içinizde şu Easy Tab denen rezil programı pc'den kaldırabilen var mı?

mehmet_1303

~YNWA~
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,725
Beğeniler
593
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
#1
Yardımcı olabilcek biri aranıyor :)
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#2
o ne ki :)
 

mehmet_1303

~YNWA~
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,725
Beğeniler
593
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
#3
o kadar iğrenç bi uzantı ki google chrome'un mu neymis pc'den kalkmıyor üstelik google'a da girilmiyor S:
 

kasemandoni

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
387
Beğeniler
610
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#6
Yardımcı olabilcek biri aranıyor :)
sanırım portal sepeti gibi bişey. bana da musallat olmuştu. her şeyi denedim yine de gitmedi. son çare olarak sistem geri yükleme yaptım sorun çözüldü. son zamanlarda önemli bi program filan kurmadıysan sistem geri yüklemeyi dene. büyük ihtimal sorun çözülür.
 

mehmet_1303

~YNWA~
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,725
Beğeniler
593
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
#7
sanırım portal sepeti gibi bişey. bana da musallat olmuştu. her şeyi denedim yine de gitmedi. son çare olarak sistem geri yükleme yaptım sorun çözüldü. son zamanlarda önemli bi program filan kurmadıysan sistem geri yüklemeyi dene. büyük ihtimal sorun çözülür.
hiç sorma hocam ya banada musallat oldu ne kadar berbat birşeydir anlamadım gitti. program falan kurmadım birazdan kökten silip atcam :)
 

san marinolu forvet

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
651
Beğeniler
438
#8
benim de bir sorum var arkadaşlar.google chrome kullanıyorum.açılış sayfası olarak google'ı ayarlıyorum ancak sürekli websearches diye bir sayfa açılıyor.bunu nası düzeltirim?
 

mehmet_1303

~YNWA~
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,725
Beğeniler
593
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
#9
benim de bir sorum var arkadaşlar.google chrome kullanıyorum.açılış sayfası olarak google'ı ayarlıyorum ancak sürekli websearches diye bir sayfa açılıyor.bunu nası düzeltirim?
işte benimde en büyük sorunlarımdan birisi bu yeni sekmede o salak sayfa çıkıyor easy tab mıdır nedir
 
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
1,702
Beğeniler
1,099
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lİsans Üstü
Üni
Diğer
Bölüm
Diğer
#11
işte benimde en büyük sorunlarımdan birisi bu yeni sekmede o salak sayfa çıkıyor easy tab mıdır nedir
benim de bir sorum var arkadaşlar.google chrome kullanıyorum.açılış sayfası olarak google'ı ayarlıyorum ancak sürekli websearches diye bir sayfa açılıyor.bunu nası düzeltirim?
açılın teknoloji doktoru burda.virüs girmiş size http://www.tamindir.com/malwarebytes-anti-malware/ bunu indirin bende de aynı sorun vardı çözüldü
 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#12
sanırım portal sepeti gibi bişey. bana da musallat olmuştu. her şeyi denedim yine de gitmedi. son çare olarak sistem geri yükleme yaptım sorun çözüldü. son zamanlarda önemli bi program filan kurmadıysan sistem geri yüklemeyi dene. büyük ihtimal sorun çözülür.
benimkine netmahal musallat oldu bir de kendisini yönetici olarak atadığı için değişiklik de yapamıyorum
 

kasemandoni

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
387
Beğeniler
610
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#13
benimkine netmahal musallat oldu bir de kendisini yönetici olarak atadığı için değişiklik de yapamıyorum
arsız hırsız misali :) eve giriyosun anladık, kapı kilidini ne demeye değiştiriyosun vicdansız.
 
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
1,702
Beğeniler
1,099
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lİsans Üstü
Üni
Diğer
Bölüm
Diğer
#14
benimkine netmahal musallat oldu bir de kendisini yönetici olarak atadığı için değişiklik de yapamıyorum
1.mallware programı ile tarama yap
2.tarayıcıyı silip yeniden kur
3.ccleaner ile çerezleri sil
4.virüs programı ile sistemi tarat
5.sistem geri yükleme yap

bunlar yapılırsa çoğu sorun çözülür :)
 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#15
1.mallware programı ile tarama yap
2.tarayıcıyı silip yeniden kur
3.ccleaner ile çerezleri sil
4.virüs programı ile sistemi tarat
5.sistem geri yükleme yap

bunlar yapılırsa çoğu sorun çözülür :)
tüm tarama verileri gidecek böyle yapınca değil mi?
eee ben hiçbir hesabımın şifresni bilmiyorum onları tek tek geri nasıl bulacağım
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,187
Beğeniler
5,506
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#16
tüm tarama verileri gidecek böyle yapınca değil mi?
eee ben hiçbir hesabımın şifresni bilmiyorum onları tek tek geri nasıl bulacağım
mozzilla kullanıyorsan kayıtlı şifreleri gösteriyor bak not et:)
 

kasemandoni

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
387
Beğeniler
610
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#17

san marinolu forvet

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
21 Tem 2014
Mesajlar
651
Beğeniler
438
#18
google chrome sekmeler geç açılıyor.virüs taraması yaptım gene fayda etmedi.yardımcı olabilecek var mı?