arkadaşlar yardımınızı bekliyorum

Konu, 'KPSS A Grubu' kısmında hamit birgün tarafından paylaşıldı.

  1. hamit birgün

    hamit birgün Yeni Üye

    Kayıt:
    3 Kasım 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    1
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Aksaray
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Gazi Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    arkadaşlar 28 yaşında okulu bazı nedenlerden dolayı 9uncu senesinde bitirmek zorunda olan biri olarak bazı sorularım olacak.bu sene ilk kez kpss a'ya gireceğim.dershaneye yazıldım hafta sonları gidiyorum.benim bir kaç sorum olacaktı.bölümüm iktisat olmasına rağmen iktisat temelim çok az dershane hocamız açıköğretim kitabını bitirip bizim verdiğimiz notlara çalışmanız yeterli olur dedi sadece konu anlatım için.sizce açıköğretim yardımcı kaynak mı kullanıyım yoksa açıköğretim resmi kitaplarınımı bulmaya çalışıyım?zeynel dinler ikt giriş ve mikroyu geçmiş basımlar olarak mı alıyım yoksa 2014 basım mı alıyım(2014 basım aldık diyelim 2015 basım çıkarsa ne olacak?)4t ve ferhat yıldız çözümlü soruları da almayı düşünüyorum ama onların da eski basım mı yeni basım mı kararsızım.2014 basım 2015 basım veya eski basım çok fark eder mi?bir de şimdi ben çok çalışacak azimde değilim erdal mikro,makro zeynel giriş ve mikro bitirecek azmi kendimde pek göremiyorum.murat iktisat konu anlatımlı kitabı daöven arkadaşlarım var?bir de bana maliye,hukuk,muhasebe,iktisat konu anlatım tavsiye eder misiniz?ben yapı olarak kısa konu anlatım bol soruya daha uygun olduğumu düşünüyorum.(forumlarda genelde soru bankaları var.)iibfli arkadaşlara başarılar.
     
  2. kpssmagduru

    kpssmagduru VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    10 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    892
    Beğeniler:
    571
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    Ya bence eski basımları al konu anlatımda müfredat sınav değişmediyse.konu anlatımda koplyala yapıştır yapıp kapağını değiştirip pilasaya sürüyorlar genelde.sorf bankası çok al ve bilmediğin soruları kesinlikle not al ve ara ara o notları oku biriktir bence.başarılar hocam.
    GT-B7510 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
     
  3. lisa

    lisa İyi Bilinen Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    220
    Beğeniler:
    85
    Ödül Puanları:
    28
    iktisatta ve maliyede eski basım al tabi ki. bulabilirsen ikinci el kitaplar ucuz oluyor baya. bunlar zaten güncel konular içermiyor ki. 2013 bile olur yani bence. sadece maliyede türk vergi sistemi güncel olmayabilir. onu da bi şekilde tamamlarsın.

    iktisat kaynaklarını saymışsın zaten. bunlar sürekli övülüyor ama hiç biri bende yok. o yüzden yorum yapamıycam. yalnız piyasa böyle bilindik hocaların yayınları varken hocanızın açıköğretim kitabını alın demesini ben anlayamadım. bi ders kitabı ile kpss'ye yönelik kitabın konu anlatım tarzı çok farklı olur.

    maliyeyi de okul kitabımdan çalışmıştım. en kolay ders maliye bence. o yüzden herhangi bilindik bi kaynağı alabilirsin.

    muhasebe için ise orhan sevilengul öneriliyor. ben de kurum sınavlarına yönelik klasik soruların olduğu bi kitap var. iyiye benziyor. çok çalışamadım henüz. orhan sevilengulun konu anlatım kitabını alabilirsin.

    hukuktan da murat hukuk tavsiye ederim. bende var. iyi bi kaynak gerçekten. bunu en son basım almanda fayda var çünkü son yıllarda çok kanun değişikliği vs oldu. sıkıntı olmasın. en son basım hangisi ise onu al.
     
  4. deniz candan

    deniz candan Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Temmuz 2015
    Mesajlar:
    38
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Cinsiyet:
    Kadın
    Eğitim:
    Yüksek Lisans
    Üni:
    Boğaziçi Ünv.
    Bölüm:
    Maliye

Sayfayı Paylaş