basbakana secim yardimi yollayalim ....

Jah

Yeni Üye
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
13
Beğeniler
4
#1
basbakana secim yardimi yollayalim aciklama olan yerede iibf atanmak istiyor vb bi sey yazalim. anca boyle dikkat cekeriz hatta yaptigimiz bu yardim.paralarini tv ve haber kanallarina haber olarak gecelim. belki bi tanesi yayinlar özellikle atv falan.
 

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#2
haber yaparlar mı ki bunu veya gönderilen parada açıklamayı dikkate alırlar mı
 

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#4

Jah

Yeni Üye
Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
13
Beğeniler
4
#6
her kesimden destek var deyip kamuoyu icin guzel bi haber gerekli cogunluk saglanirsa haber yapmamalari icin bi sebep yok hadi yapmasalar.bile kim etmis ne yazmis tarzinda rte muhakkak bu isi takip.eden ve bilgi veren danismanlari vardir illaki doner hatta belki verilen paralarin daha fazlasini yollar isin sakasi :))
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#7
:) :) 1 lirada 5 lirada olsa yatırın diyor zaten.
 

HoRoZ'28

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,193
Beğeniler
374
Şehir
Giresun
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İktisat
#8
Ben eft yaparim :) guzel fikir aslinda ama ankarada 20 30 kisi toplanmali basinda cagrilmali orda konusulmali misal tum turkiyede bi olduk bla bla bla rteye destekliyoruz iibf olarak bla bla bla gibi
 

umutvar

İyi Bilinen Üye
Katılım
16 Haz 2014
Mesajlar
232
Beğeniler
66
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#9
Dahiyane bir fikir... : ) Arkadaşlar düşününsene bir kaç bin kişinin yardım yaptığını, kesinlikle haber olur. 1-3tl yardım yapmamız yeterlidir tabi açıklamaya "iibfnin kadroları başka bölümlere verilmesin." gibi bir şey yazılmalı. Ancak banka açıklamaya böyle bir şey yazılmasını kabul eder mi, bu da var?
RECEP TAYYİP ERDOĞAN
 

umutvar

İyi Bilinen Üye
Katılım
16 Haz 2014
Mesajlar
232
Beğeniler
66
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#10
Arkadaşlar eklediğim bağlantı isim ve soy isim olarak gözüktü, amacım siyasi bir mesaj değil ona göre. : )
 

uludagkamu

Site Müdavimi
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
250
Beğeniler
167
Şehir
Kütahya
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#11
Arkadaşlar çok iyi fikir bence öğretmenler duymadan yapalım şu işi.
 

ali.m

Yeni Üye
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
15
Beğeniler
1
#12
iyi fikir vatana millete faydamz olur.zatn o adam o parayı kesin secmden sonra yine devlete ayırır.
 

yurci

Son Mülakat Bükücü :)
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
258
Beğeniler
167
Şehir
İzmir
Eğitim
Lisans
Üni
K.Maraş Sütçü İmam Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#13
bence bir kişi yatırsın o dekontu facede twitterde yaylım daha etkili olur :D
hem fazla masraf da yapmamış oluruz :D
 

yuppi26

İyi Bilinen Üye
Mücadele Grubu
Katılım
23 Nis 2014
Mesajlar
210
Beğeniler
66
Bölüm
İşletme
#15
bence sesimizi duyurmak için çok güzel bir şey yapmış oluruz.
 

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#16
bankamatikten yatmıyor mu acaba ama oradan da açıklama yazılmaz. 3 gün var arkadşlar biri el atsa bu konuya
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#17
İş basit. ankara grubundan bir kaç kişi akp ilçe yada il başkanlığına ulaşsın. toplu para yatıracaklarını ifade etsinler. ondan sonra bir kaç gazeteci grubuna zaten onlar ulaşır.


yada direk gazetecilere ulaşın iha ya falan. sayı ne kadar çok olursa o kadar çok ses getirir. bir kaçta söz söylenir. şu an türkiyenin farklı noktalarında arkadaşlarımız başbakanımıza destek için banka da sıra bekliyor şeklinde bir kaç gaz vericii söylemlerde de bulunulmasında bence fayda var....

ayrıca para yatıran ekip kendileri de videoya çekip nette bunu paylaşabilirler. bu şekilde de gündeme gelecektir.


yeterli kalabalık sayısının oluşulacağına inanılan her ilde bu etkinlik yapılabilir. aynı şekilde partili yöneticilerle temas kurmak yeterli.
 

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#18
İş basit. ankara grubundan bir kaç kişi akp ilçe yada il başkanlığına ulaşsın. toplu para yatıracaklarını ifade etsinler. ondan sonra bir kaç gazeteci grubuna zaten onlar ulaşır.


yada direk gazetecilere ulaşın iha ya falan. sayı ne kadar çok olursa o kadar çok ses getirir. bir kaçta söz söylenir. şu an türkiyenin farklı noktalarında arkadaşlarımız başbakanımıza destek için banka da sıra bekliyor şeklinde bir kaç gaz vericii söylemlerde de bulunulmasında bence fayda var....

ayrıca para yatıran ekip kendileri de videoya çekip nette bunu paylaşabilirler. bu şekilde de gündeme gelecektir.


yeterli kalabalık sayısının oluşulacağına inanılan her ilde bu etkinlik yapılabilir. aynı şekilde partili yöneticilerle temas kurmak yeterli.
yapılmayacak bişey değil tabiki ama pek ilgilenen yok duruma bakılırsa
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#19

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#20
artık ilgilenme noktasında birşey diyemicem. şu süreçte twetten daha çok ses getirir.
sadece 3 gün var önümüzde para da toplanmadı henüz 3 kişi çıksa ben yapabilirim diye devamı gelirdi. dekontu internette zaten yayılırdı