Beylikdüzünden Sabiha Gökçene Nasıl Gidilir?

Konu, 'Eğlence-Genel Konular' kısmında Mustor tarafından paylaşıldı.

  1. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    gençlik nasıl giderim sabiha gökçene biri akıl versin bana ne kadar sürer
     
  2. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    aboooow kardeş işin zor gibi :D

    düzeltme: hacı sana araştırdım buldum http://forum.donanimhaber.com/m_74749046/tm.htm
     
  3. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    eyv kardeşim ona ben baktımda çok uzatır gibi geldi havasaş falan bişeyler vardı direk yok mu ki
     
  4. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    kardeşim istanbulda bildiğim kadarıyla taksimden havaş var ama bi link veriyim bak HavaÅŸ
     
  5. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
  6. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    saol kardeşim taksimden daha zor olur en güzel metrobusten uzunçayır ordanda e-10 1.5 saat sürecek gibi en az :D ankara gitmiş kadar olduk vay anasını
     
  7. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    ben başlıgı gordun zaten dedim bu ne :D bi marmaraya da binersin artık :D
     
  8. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    bindim ona ztn hocam :D bi cacık yok metro ile aynı duygu :D
     
  9. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    :D demiyn mu lan bu tüp geçit bi patlasa ... :D
     

Sayfayı Paylaş