Bİ BAKIN Bİ KONUDA BİLGİ EDİNDİM

advanced22

İyi Bilinen Üye
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
99
Beğeniler
66
#1
Arkadaşlar ağustos seçimlerinde RTE kesinlikle c.başkanlığına adaylığını koyucakmış bilmiyorum bize nasıl bi yararı olur ama bilgi %100 umarm bize olumlu bi yararı olur
 

darkness666

İİBF Uzman
Forum Yöneticisi
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
709
Beğeniler
109
#2
zaten kesindi bu kardeşim. başbakanlığa da ilk sırada abdullah gül veya numan kurtulmuşmuş olacak gibi duruyo
 

sgzmst

İİBF Uzman
Forum Yöneticisi
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
159
Beğeniler
50
#3
Aynen hocam zaten başbakan ne zamandır bunun hazırlığı içerisinde belediyeleri kabineyi bile bu iş için revize ediyor... gül gelmem derse numan gelir gibi sanki
 

İsvacık

Admin
Forum Yöneticisi
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
544
Beğeniler
451
#4
Haziranda bize artı kadro getirebilir bu durum.
Son Tercih Haziranda
Seçim Ağustosta..Bir sürpriz olabilir....
 

Breavehart35

Aktif Üye
Mücadele Grubu
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
90
Beğeniler
41
#5
Haziranda bize artı kadro getirebilir bu durum.
Son Tercih Haziranda
Seçim Ağustosta..Bir sürpriz olabilir....
İsvacık;İnşallah atanırsın senin atanmanı çok istiyorum.Umudunu kaybetme.Ben son atamadan umutluyum.Şişirecekler alımları.Ve duyduğum kadarıyla SGK son atamada talep ettiği kadroların çoğunu onaylatacakmış.İnşallah ters bir durum olmaz:)
 

nicknick

Site Müdavimi
Mücadele Grubu
Katılım
21 Eyl 2013
Mesajlar
693
Beğeniler
139
#6
arkadaslar benim duyumlara gorede sgk nin talepi cok fazla olacakmis bi de ikramiyelerini geri vereceklermis sgk da calisan friends soyledi :)
 

silya1984

Site Müdavimi
Kadrolu Üye
Katılım
4 Kas 2012
Mesajlar
638
Beğeniler
182
#7
bide çoğunluğun iibfden yana bir alım olacağına dair duyum alsak süper olacak..:)
 

Mustor

SMMM/PTT
Yönetici
Bölüm Yöneticisi
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
4,300
Beğeniler
2,823
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Sakarya Ünv.
Bölüm
İşletme
#10
c.başkanlığı seçiminde cemaatin adayı gül ile rte arasında çekişme olucak bugünkü dershane çekişmesinin altyapsında bu var zaten akp'nin çözülüş sürecini izliyecez önümüzdeki yıl...
 

İsvacık

Admin
Forum Yöneticisi
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
544
Beğeniler
451
#11
Braveheart

İnşallah son atamada iyi kadro gelir de hep beraber atanırız kardeşim....
 

seeding

Site Müdavimi
Mücadele Grubu
Katılım
3 Eyl 2013
Mesajlar
457
Beğeniler
112
#12
maliye bakanının son açıklamalarından sonra haziranı unutun...
 

darkness666

İİBF Uzman
Forum Yöneticisi
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
709
Beğeniler
109
#13
maliye bakanının son açıklamalarından sonra haziranı unutun...
yok kardeşim unutmayın sonuçta kamu kurumları memurla işliyo memur olmayınca hizmet olmayacak bu mümkün mü kimileri haziran ataması iptal olur dilan diyolar böyle şeyler mumkun değil. maliye bakanı sürekli boyle konusuyo bi cok konuda diger bakanlarla anşasmazlıga bile dusuyolar medya önunde bunlar siyasetin parcası
 

silya1984

Site Müdavimi
Kadrolu Üye
Katılım
4 Kas 2012
Mesajlar
638
Beğeniler
182
#14
yok kardeşim unutmayın sonuçta kamu kurumları memurla işliyo memur olmayınca hizmet olmayacak bu mümkün mü kimileri haziran ataması iptal olur dilan diyolar böyle şeyler mumkun değil. maliye bakanı sürekli boyle konusuyo bi cok konuda diger bakanlarla anşasmazlıga bile dusuyolar medya önunde bunlar siyasetin parcası
olmaz değil mi fakat adversy olabilir mümkündür yazmıış oof.:( allah belasını versin defolup gitsina rtık şu bakanlıktan nefes alalşım biraz yaa
 
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
5
Beğeniler
1
#15
kardesim mevcut c.baskanı bidaha aday olamayacak diye biliyorum 7 yılı doldu.yani senin dedigin çekişme olmayabilir:) hakkımıda hayırlısı..
 

maliye26

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
71
Beğeniler
2
#16
hersey bıttı de kım olacak derdıne mı dustunuz ya bırakın bize ne faydası var yerel secımler hazırandan once yanı ıs bıtınce sımdıden soyledıler 50000 ogretmen bu ne demek bızım kadroların azalması demek sonra c.baskanlıgı secımı ne zaman 2015 te bu da hangı atamayı etkıler 2014 kasım...
 

nrbnklnk

Yeni Üye
Mücadele Grubu
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
33
Beğeniler
4
#17
arkadaşlar maliye bakanının açıklaması neyki ben görmedım ama yazdıklarınızdan anladıgı m kadarıyla kadro gelmeyecek mı dedı
 

advanced22

İyi Bilinen Üye
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
99
Beğeniler
66
#19
Cumhurbaskanligi 2014 agustos 20 sinde umidini kesme allah buyuktur sadece hazirana fazla bel baglama kucuk buyuk butun alternatifleri degerlendir allah bize yeter bakanida fazla takmayin +30000 herturlu kadro ilave edilir bu keltos konusur ama suyun basinda badem biyikli var etkinlik yapilicaksa bu saatten sonra sadece bademe yuklenmeliyizzz
 

maliye26

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
71
Beğeniler
2
#20
gorunen koy kılavuz ıster mı soyluyor ıste gerekırse 40000 kadro ıcın dıger bolumlerden memur almayacaz dıyor