Bütçede Atama İzni 40 Bin !!!

Tgb06

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
1,972
Beğeniler
1,982
Bölüm
İktisat
#1
Merkezi Yönetim Bütçe Kanununun, Genel Kurulda görüşülmesi sonrasında, Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in yanlış bilgilendirmesinden, yazılı ve görsel basın 2015 yılında 75 bin memur alınacağını belirtmektedir.

Oysaki, 2015 yılı Bütçe Kanunda, kaç adet atama izni verildiği açık olarak yazmaktadır.

Bütçe Kanununa göre, 2015 yılında 4 bini öğretim elemanı, 36 bini memur olmak üzere toplam 40 bin atama izni verilmiştir.

Bu atama izninin kurumlara göre dağıtımı ise Maliye Bakanlığı ve Devlet Personel Başkanlığı'nın hazırlığına göre Başbakan tarafından yapılacaktır.

Daha önceki yıllarda, 40 binlik atama iznine ilave olarak, her kamu kurumuna emeklilik, nakil veya istifa yoluyla boşalan kadrolarının yüzde 50'sine atama yapma hakkı veriliyordu. Bu hak 2014 yılından itibaren kaldırıldı.

Diğer taraftan, Şubat ayında yapılacak 15 bin öğretmen ataması 36 binden düşüleceği için, eğer kanuni bir düzenleme yapılmaması durumunda, 2015 yılında 2014 yılında olduğu gibi çok az sayıda memur alınacaktır.


Haber : http://www.sgkrehberi.com/haber/53267/
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
805
Beğeniler
501
#2
haala 28 aralık ıcın benım gıbı ankaraya bılet almadıysanız,2016 ya calısın tabı o zaman da kadro gelırse!!
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
568
Beğeniler
461
Eğitim
Lisans
Bölüm
Ekonometri
#4
Bence 40 bin söz de rakam. Gene aşacaklar o sayıyı. Haziran da alım olursa olacak olmadı umutlar 2016 haziran ayı için. Yine de umutsuz olmamak lazım.
 

ismail9696

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
335
Beğeniler
541
Şehir
Bursa
Eğitim
Lisans
Üni
Muğla Ünv.
Bölüm
İşletme
#5
valla umu
Bence 40 bin söz de rakam. Gene aşacaklar o sayıyı. Haziran da alım olursa olacak olmadı umutlar 2016 haziran ayı için. Yine de umutsuz olmamak lazım.
valla umut falan kalmadıki hocam. gün geçmiyorki bir kötü haber daha çıkmasın. 74000 kadro dediler eyvah dedik. ona göre plan yaptık şimdide mehmeh şimşek efendinin yanlış beyanı dediler 40bin alınacak dediler. 15bin öğretmen kafadan zaten. 22bin sağlıkçıyı 10bin dediler biraz sevindik.ee bu haberden sonra onunda bir anlamı kalmadı ikisi etti 25bin zaten. daha polisi var bunun. haziranda öğretmen alırlar yine. ne kaldı ki geriye.
torpil muhabbetleri çıktı bu haberlere istinaden seçim öncesi bizlere biraz daha fazla kadro verilir diye umutlandık ama adamlar inatla kendi beyan ettikleri 74bin rakamını bile azalttılar. valla Allah sonumuz hayır etsin gidişat kötü değil kötüden de beter.
Ve bana göre seçim bi geçsin bu hükümet kendinden çok emin seçimi kazanacağına ki seçim öncesi böyle bir açıklama dahi yapabiliyor işte ekonominin nekadar kötü olduğunu ozaman daha iyi anlayacağız. 4 yıllık bir süre daha hükümette kaldıkları garantilendikten sonra işte her şey ozaman ortaya çıkacak krizleri enflasyonu işsizlikleri ozaman görücez asıl bence. sonraki yıllar memur alımı bile yapılmayabilir.
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
568
Beğeniler
461
Eğitim
Lisans
Bölüm
Ekonometri
#6
valla umu

valla umut falan kalmadıki hocam. gün geçmiyorki bir kötü haber daha çıkmasın. 74000 kadro dediler eyvah dedik. ona göre plan yaptık şimdide mehmeh şimşek efendinin yanlış beyanı dediler 40bin alınacak dediler. 15bin öğretmen kafadan zaten. 22bin sağlıkçıyı 10bin dediler biraz sevindik.ee bu haberden sonra onunda bir anlamı kalmadı ikisi etti 25bin zaten. daha polisi var bunun. haziranda öğretmen alırlar yine. ne kaldı ki geriye.
torpil muhabbetleri çıktı bu haberlere istinaden seçim öncesi bizlere biraz daha fazla kadro verilir diye umutlandık ama adamlar inatla kendi beyan ettikleri 74bin rakamını bile azalttılar. valla Allah sonumuz hayır etsin gidişat kötü değil kötüden de beter.
Ve bana göre seçim bi geçsin bu hükümet kendinden çok emin seçimi kazanacağına ki seçim öncesi böyle bir açıklama dahi yapabiliyor işte ekonominin nekadar kötü olduğunu ozaman daha iyi anlayacağız. 4 yıllık bir süre daha hükümette kaldıkları garantilendikten sonra işte her şey ozaman ortaya çıkacak krizleri enflasyonu işsizlikleri ozaman görücez asıl bence. sonraki yıllar memur alımı bile yapılmayabilir.
Kesinlikle haklisiniz. Ama bu ülke de her şey kağıt üzerinde verilenler gibi olmuyor. Hadi iibf'yi geç bu ülkenin muhendise felan da mı ihtiyacı yok. Başka bölümlere felan. O yüzden bana kalırsa 40 bin kağıtta olan rakam. Mutlaka artacaktır. Bekleyip gorcez. Şimdi ne desek nafile. Sadece moralimizi bozmayalim hemen. Kasımda verilen kadrodan daha fazla kadro gelecektir kesin. Zaten 40 bin atama öğretmenlere verilecektir garanti. Bunun sağlık polis hukuk memur kısmı da var. :)
 

nidal

Site Müdavimi
Katılım
29 Eyl 2014
Mesajlar
262
Beğeniler
139
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#7
4 yıl önce 75lerle atanan iibf şimdi 85lerle atanır miyiz derdinde, işte hükümetin istikrarı... çok değil 2000 kadro bize ayrılsa 83ler bile rahatça atanacak ama ağlamayana meme yok hicbir yerde, birşey yapmalı...
 
Katılım
28 Ağu 2014
Mesajlar
1,073
Beğeniler
1,300
Eğitim
Lisans
Bölüm
Maliye
#8
4 yıl önce 75lerle atanan iibf şimdi 85lerle atanır miyiz derdinde, işte hükümetin istikrarı... çok değil 2000 kadro bize ayrılsa 83ler bile rahatça atanacak ama ağlamayana meme yok hicbir yerde, birşey yapmalı...
Artık öyle bir hale getirdiler ki 2000 gelse yarabbi şükür diyecez ki o da hayal gibi