Dpb önünde eylemdeydik

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#1
arkadaşlar her pazar saat 13.00 de kadro sayılarını protesto ve merkezi alıma dönülmesi için dpb önü kızılayda eylemdeyiz.
allah aşkınıza klavye delikanlılığı yapmayın,biz sokakdayız sizde gelin.
Bu gün guvenlikcilerin kurum yetkililerini panik içinde aramaları izlemek bile içinizin yağlarını eritecek,görülmeye değer bi manzaraydı
Dağılırken emniyet mud.yrd sı olaysız eylem için teşekkür etti.
Ortalıkta kuantuma inanan tuhaf bi teyzE bile vardı.
bi grup üsenmemiş kayseriden cikip gelmiş.bi zahmet ankaradakiler çikıp gelin.mailler dilekceler bi işe yaramaz diye defalarca dedik.sokağa cikip kendini gösteren öğretmeni,saglikcisi,hatta ekpss icin uğrasanlar hepsi hakki olanı aldılar.
lütfen şu forumlarda birbirimizi şişirdiğimiz yeter,hak aramayı öğrenin.sokağa gelin!
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#5
Birileri de kaç kişiydi yazmış valla gelirsen kalablığız.korkaksan,fırsatciysan,oturdugun yerden ağlayıp bi de fenomen olmaya calişiyosan yapilani da baltalamaya çalışiyosan gelme zaten sana guvenip gitmedik.
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#6
destek vermek ısteyenlere cagrıdır kımseyı kırıp dokmeden yapalım baslıgıda guncel tutmaya calısalım!
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#7
helal olsun arkadaşlar parti genel merkezlerini aradım bende burda boş oturmaktansa bari bi katkım olsun sürece dedim..sizden haberleri var daha ben söylemeden onlar söyledi dpb önünde eylem var ve biz gereken yerlere bu mesajları ileteceğiz diye..allah emeklerimizi boşa çıkarmaz inşallah
 

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#8
Valla kırıp dokmelik bi durum yok,sen yasal hakkini kulaniyosun,yemin ediyorum polisde gelip tebrik etti."emniyet mudurumuz tessekkur ediyor,olaysız eyleminizi yapip dağildığiniz için" diyerek
Ust geçitten seyredip gelmeyenler oldu.canları saolsun.bu paZar asağisakilerle tanismaya bekleriz.herkes orda tanisti kaynasti zaten.rica ediyorum oncelikle ankaradakiler
 
Katılım
18 Mar 2015
Mesajlar
1,301
Beğeniler
2,163
Eğitim
Lisans
Bölüm
Diğer
#11
Bu sefer almaliyiz hakkımızı bu sınava giren 80+ atanmalı. Bende cehape yi aradım bu ülkede atanamayan bir tek öğretmenler değil duyun sesimizi dedim.
 

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#13
Ka
Bu sefer almaliyiz hakkımızı bu sınava giren 80+ atanmalı. Bende cehape yi aradım bu ülkede atanamayan bir tek öğretmenler değil duyun sesimizi dedim.
kamu personel alinlari merkeziye donerse 75 + alan herkesin atanabileceği gerceğini millet kavrasa cok kalabalik olacaz ama...
 

mağdursss

Aktif Üye
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
37
Beğeniler
36
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Maliye
#14
bazı özel nednlerden dolayı gelemesemde her zaman yanınızdayım hep destek tam destek arkadaşlar +
 

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#15
helal olsun arkadaşlar parti genel merkezlerini aradım bende burda boş oturmaktansa bari bi katkım olsun sürece dedim..sizden haberleri var daha ben söylemeden onlar söyledi dpb önünde eylem var ve biz gereken yerlere bu mesajları ileteceğiz diye..allah emeklerimizi boşa çıkarmaz inşallah
Arkadaşım valla bu yazdığın seye cok memnun oldum.
Yani bi avuç insan bu kadar ses getirdiyse...
Malum nette yaZılanları okuyorum"yok ben bisey olucağna inanmiyorum" cular
Şuraya mail etkinliği yapalım" cılar
Hala üç beş kisi sokağa cikinca verdiği etkiyi anlayamadılar.
Asalak bunlar,baskası ugraşsin ben faydalaniyom derdindeki sülükler.
Valla ben eyleme gelmeyenin bu konularda konuşmaya bile hakki olduguna inanmiyorum.
Sesi cikmayan beter olsun.her toplum hakettiği gibi yonetir
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#18
Arkadaşım valla bu yazdığın seye cok memnun oldum.
Yani bi avuç insan bu kadar ses getirdiyse...
Malum nette yaZılanları okuyorum"yok ben bisey olucağna inanmiyorum" cular
Şuraya mail etkinliği yapalım" cılar
Hala üç beş kisi sokağa cikinca verdiği etkiyi anlayamadılar.
Asalak bunlar,baskası ugraşsin ben faydalaniyom derdindeki sülükler.
Valla ben eyleme gelmeyenin bu konularda konuşmaya bile hakki olduguna inanmiyorum.
Sesi cikmayan beter olsun.her toplum hakettiği gibi yonetir
şuan Ötekilerin Postası da haberimizi ve resminizi yayınladı..
https://www.facebook.com/10.posta
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#19
dediğim şeyi yapmaya başladınız bunu yapmayın! ne mi insanları ötekileştirmeyin sen ancak oturursun sen ancak konuşursun size müstehak gibi sözler kimseyi yerinden kaldırmaz hakkınız olabilir ama her doğru her yerde söylenmez yani insanları kendinizden yaptığınızdan soğutmak itmek yerine sevdirmelisiniz ;)

hareket etmek konusunda pasif bir topluluğuz, kırıp dökmekten kastım etrafı kırıp dökmek değil bunu yapmak zaten yanlıştır ve de amacımız bu değil siz de söylüyorsunuz, bu mücadeleye girmesi gereken ama uzaktan bakan insanları çekmek onları kırmadan uzaklaştırmadan yapmak gerektiğidir.

kesinlikle desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum ve başlığı güncel tutalım. yılmadan devam edilirse sonuç alınabilir.

Rabbim yolunuzu açık etsin.
 

Adalet.Lazım

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
58
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#20
Bi de bu moda oldu,ötede durana beriki mi diyelim.
Biz mucadele ederken uzaktan seyredene "bravo bu da bi yöntem"mi?diyelim.
Gel kardesim bi omuz ver ya
***
 
Moderatörün son düzenlenenleri: