Genel Sağlık Sigortası (GSS)

HoRoZ'28

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,193
Beğeniler
374
Şehir
Giresun
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İktisat
#2
Valla benimde 553 lira borcum var fena olmaz hani :)
 

sgzmst

İİBF Uzman
Forum Yöneticisi
Katılım
13 Tem 2013
Mesajlar
159
Beğeniler
50
#3
Hay ben bu devletin yaa ödeyenlere hiç bir şey yok mu arkdaş :)
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
53
Beğeniler
19
#5
aylardır düzenli şekilde 41 tl ödedim üstelik işsiz parasız pulsuz dolaşırken bir zahmet benim ödediklerimi de geri versin devlet
 

Mustor

SMMM/PTT
Yönetici
Bölüm Yöneticisi
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
4,300
Beğeniler
2,826
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Sakarya Ünv.
Bölüm
İşletme
#7
BENCE BU ÇOK SAÇMA BİR SİSTEMDİ belliki seçim yatırımı için hazırlanmış bişe
çok komik ya önce bize eşşeğimizi kaybettiriyorlar sonra buldurup sevindiriyolar :D şimdi buna sevincek millet ulan zaten bunu yapan akp idi geçen yıla kadar böle bişey yoktu bunu icraat olarak yapıyorlar ya şaka gibi
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
15
Beğeniler
0
#9
arkadaşlar bu primi benim birader hiç ödemedi şimdi öğretmen olarak atandı. 850 tl borcu görünüyor. acaba onunki de afa uğrar mı?
 

Ser

Üye
Mücadele Grubu
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
80
Beğeniler
17
#12
resmen bundan sonrasını ödemesinler diye teşvikten başka bi şey değil
 

golonn

Yeni Üye
Katılım
28 Kas 2013
Mesajlar
13
Beğeniler
0
#17
eğer ana para ile birlikte borcun tamamını silerlerse süper olur. sanki ana parayı bırakıp sadece faizi silecekler gibi geliyor bana.
 

HoRoZ'28

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,193
Beğeniler
374
Şehir
Giresun
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İktisat
#20
Ya benim borc 1021 lira idi gittim düzelttirdim 531e düştü aradan 1 ay geçmedi baktım tekrar güncel borca 1200 küsür olmuş abi doğru düzgün bir iş yapan yok mu şu memlekette ya yaşadığıma nefret eder oldum hayattan soğutuyorlar ya