ESKİ İLAN Göç idaresi 335 kisilik 4/B Sozlesmeli Personel Alimi

Dilemma

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
2,162
Beğeniler
2,518
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Ekonometri

Dilemma

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
2,162
Beğeniler
2,518
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Ekonometri
Son düzenleme:

denis5834

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
25 Şub 2017
Mesajlar
505
Beğeniler
587
Eğitim
Lisans
Bölüm
Diğer
118 kişiden 38 kişi gelmezse İstanbul için her 2 kişiden biri kazanacak. Umarım o kazananlardan oluruz. Herkes en kısa sürede atanır inşallah.
 

gmz44

10uncu köylü
Katılım
7 Ara 2017
Mesajlar
223
Beğeniler
317
Eğitim
Lisans
Üni
Mevlana Ünv.
Bölüm
Diğer
Daha önce mülakata giren var mi acaba ne soruyorlar genelde ortam nasıl az buçuk bilgimiz olsaydı :)
 

LUFFY

VİP Üye
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,231
Beğeniler
1,122
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
İşletme
2
Daha önce mülakata giren var mi acaba ne soruyorlar genelde ortam nasıl az buçuk bilgimiz olsaydı :)
2 kere elenmiş biri olarak 2 soru çekysn bilip bilmemen önemli değil..ortam sıcak yaklaşık 5 dk sürüyo.. çektiğin soruların cevabını kağıda yazıyosn geri..ailenden ve ne iş yaptığı soruyolr..hangi şehri tercih ettysn onla ilgili soru sorylr..ortam sıcak cana yakınlar bilemediğin sorularda yardımcı oluyolr bildirmeye ve hatırlatmaya çalışıyolar..tabi hepsi iyi geçti benm 2 kere yedekelre bile kalamadım:D hakknzda hayırlısı..
 

LUFFY

VİP Üye
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
1,231
Beğeniler
1,122
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
İşletme
2

2 kere elenmiş biri olarak 2 soru çekysn bilip bilmemen önemli değil..ortam sıcak yaklaşık 5 dk sürüyo.. çektiğin soruların cevabını kağıda yazıyosn geri..ailenden ve ne iş yaptığı soruyolr..hangi şehri tercih ettysn onla ilgili soru sorylr..ortam sıcak cana yakınlar bilemediğin sorularda yardımcı oluyolr bildirmeye ve hatırlatmaya çalışıyolar..tabi hepsi iyi geçti benm 2 kere yedekelre bile kalamadım:D hakknzda hayırlısı..
DÜZELTME: KYK için yazmştm kusura bakmayın arkadşlar :D
 

gmz44

10uncu köylü
Katılım
7 Ara 2017
Mesajlar
223
Beğeniler
317
Eğitim
Lisans
Üni
Mevlana Ünv.
Bölüm
Diğer
2

2 kere elenmiş biri olarak 2 soru çekysn bilip bilmemen önemli değil..ortam sıcak yaklaşık 5 dk sürüyo.. çektiğin soruların cevabını kağıda yazıyosn geri..ailenden ve ne iş yaptığı soruyolr..hangi şehri tercih ettysn onla ilgili soru sorylr..ortam sıcak cana yakınlar bilemediğin sorularda yardımcı oluyolr bildirmeye ve hatırlatmaya çalışıyolar..tabi hepsi iyi geçti benm 2 kere yedekelre bile kalamadım:D hakknzda hayırlısı..
Korktuğum şey alanimla ilgili soru gelmesi öylece kalırım laf çeviremem diye gk bilgim az çok var ondan sordum size alanla ilgili mi gy gk mı soruldu
 

Dilemma

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
2,162
Beğeniler
2,518
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Ekonometri
Uzman yrd mülakatına giren var mı bugün
 

iibfli89

İyi Bilinen Üye
Katılım
2 Haz 2017
Mesajlar
95
Beğeniler
70
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
Arkadaslar malum.nette göç İdaresi sözleşmeli personeli 6 ay ya da 1 sene çalıştırıp çıkarıyor diye söyleniyor bu durumun doğruluk payı var mıdır bilen var mı eğer öyleyse büyük sıkıntı
 

gmz44

10uncu köylü
Katılım
7 Ara 2017
Mesajlar
223
Beğeniler
317
Eğitim
Lisans
Üni
Mevlana Ünv.
Bölüm
Diğer
Arkadaslar malum.nette göç İdaresi sözleşmeli personeli 6 ay ya da 1 sene çalıştırıp çıkarıyor diye söyleniyor bu durumun doğruluk payı var mıdır bilen var mı eğer öyleyse büyük sıkıntı
Hocam bende sordum bu soruyu kimse bilmiyo galiba ama öyle olsa ilanda yazardı diye düşünüyorum
 

Dilemma

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
1 Nis 2017
Mesajlar
2,162
Beğeniler
2,518
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Ekonometri
Arkadaslar malum.nette göç İdaresi sözleşmeli personeli 6 ay ya da 1 sene çalıştırıp çıkarıyor diye söyleniyor bu durumun doğruluk payı var mıdır bilen var mı eğer öyleyse büyük sıkıntı
ilk defa sözleşmeli alım yapılıyor hocam bunu yazan hangi kafayla yazmış acaba
 

Bekliyoruz

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
6 Haz 2017
Mesajlar
830
Beğeniler
880
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
Arkadaşlar mülakata giderken bi evrak hazırlıyormuyuz baktım göremedimde
 
Üst