Gümrük Alımları Hakkında Genel [Kasım 2015]

Laz Barış

İyi Bilinen Üye
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
105
Beğeniler
77
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#1
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı, açıktan alım mülakat usulüyle memur almaktadır.
* yani ilk önce ünvana başvurursunuz. alım yapılacak memur sayısının 3 katı aday listeye girer.
* listeye girebilirseniz mülakata hak kazanırsınız.
* eğer mülakatı da geçerseniz kesinlikle kazanmış olursunuz.
* atamanız; kurayla yapılır, tercihiniz yoktur.
* birden çok ünvana başvuramazsınız
*
"eş tayini" kurumumuzda gerçekten çok sıkıntılı bir konudur. Eğer eşinize tabii olabilme şartlarınız varsa kuraya katılmadan, eşinize en yakın gümrüğe atanma şansınız mevcuttur.

örneğin; muhafaza memur için başvuracaksınız. 300 muhafaza alınacak 300x3=900 kişi mülakat için listeye girer. mülakattan sonra 600 kişi elenmiş olur ve 300 kişi kazanır. daha az kişi de olabilmektedir feragat, belgelerde eksiklik vs. 300 kazanan aday kura usulüyle gerekli olan gümrük idarelerine atanır. yedek adaylar ise çok daha uzun bir süre beklemeleri gerekir.

Alımlar hakkında genel soruları buradan sorabilirsiniz
 
Son düzenleme:

ugedik

Yeni Üye
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Eğitim
Lisans
Üni
Süleyman Demirel Ünv.
Bölüm
İktisat
#2
hocam. boyum 1.77 ancak kilom düşük. kilo sorun oluyor mu mülakatta?
 

işletmeci00

İşletme - 84,3
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
1,985
Beğeniler
1,086
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
#3
Es durumundan basvurmayi dusunuyorum rotasyonsuz olan birseye fakat raportorluk 25 kisi aliyo mulakata kalmama olasiligim yuksek :(
Gumruk memurlugu yazsam ..rotasyon var bunda dimi..ilk esimin oldugu yere atama yapilir (esim memur) sonra artik 3 -5 yil sonra rotasyonmu :(
 

Laz Barış

İyi Bilinen Üye
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
105
Beğeniler
77
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#5
Es durumundan basvurmayi dusunuyorum rotasyonsuz olan birseye fakat raportorluk 25 kisi aliyo mulakata kalmama olasiligim yuksek :(
Gumruk memurlugu yazsam ..rotasyon var bunda dimi..ilk esimin oldugu yere atama yapilir (esim memur) sonra artik 3 -5 yil sonra rotasyonmu :(
evet gümrük memur rotasyon var
eş durumu bizim kurumda gerçekten çok sıkıntılı
yani net bişey diyemem. eşiniz çakılı kadro memur ise belki şansınız olur
 

işletmeci00

İşletme - 84,3
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
1,985
Beğeniler
1,086
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
#6
evet gümrük memur rotasyon var
eş durumu bizim kurumda gerçekten çok sıkıntılı
yani net bişey diyemem. eşiniz çakılı kadro memur ise belki şansınız olur
Anladim hocam bana tek yol RAPOTORLUGE basvurmak kaliyor (malum rotasyonsuz ) hayirlisi ne diyeyim umut yok
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,008
Beğeniler
1,450
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
#7
eş özelde ise çakılı olarak bakılıyor mu yoksa rotasyona tabıı mı
 

ugedik

Yeni Üye
Katılım
18 Kas 2015
Mesajlar
12
Beğeniler
3
Eğitim
Lisans
Üni
Süleyman Demirel Ünv.
Bölüm
İktisat
#10
hocam birde şöyle bir durumum var. tecilim 31.12.2015 de bitiyor celb dönemim şubat. bu bi sorun çıkarırmı?
 

Abdullah deger

İyi Bilinen Üye
Katılım
25 Mar 2015
Mesajlar
69
Beğeniler
56
Eğitim
Lisans
Üni
Dicle Ünv.
Bölüm
ÇEKO
#11
Ben de 85 le raportöre başvuracam sayı az ama gelir herhalde. Rotasyon yok daha cazip geliyor