MÜLAKAT AŞAMASINDA Gümrük Ticaret Bakanlığı [2017] Personel Alım İlanı

sn19

Yeni Üye
Katılım
24 Kas 2017
Mesajlar
23
Beğeniler
3
Eğitim
Lisans
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
Bana sorulan sorular

GATT anlaşması nedir? NAFTA nedir? 93 Harbi neden bu şekilde anılıyor? AB'nin kaç üyesi var, en son üye olan ülke hangisidir? AB'ye üyelik başvurusu yapan en son ülke hangisidir? Almanya'nın nüfusu ne kadardır? Türkiye'nin kuzeydoğusundaki ülkelerle olan sınır kapıları nelerdir? Yani Gürcistan, Ermenistan, Nahcıvan(Azerbaycan). Bölüm Uluslararası ilişkiler.

Bu arada mülakat sohbet şeklinde başladı. Nereli olduğumla ilgili, babamın ne iş yaptığını sordular, kaç kardeşim olduğunu sordular. Güzel bir mülakat oldu aslında. Bakalım hayırlısı.
 

snmsbln

İyi Bilinen Üye
Katılım
28 Ağu 2017
Mesajlar
96
Beğeniler
81
Eğitim
Lisans
Üni
Bilecik Şeyh Edebali Ünv.
Bölüm
İşletme
Benim girdiğim gün Mart ayında atış eğitimi olacak denildi eğer ona kazananları alırlarsa Marta kadar açıklanması lazım
 
Katılım
8 Ocak 2018
Mesajlar
2
Beğeniler
1
Eğitim
Lisans
Üni
Adnan Menderes Ünv..
Bölüm
Kamu Yönetimi
Arkadaslar 250 ye yakin gelmeyen olmus. Bolum maliye.
Laffer egrisi nedir.
D8 ulkeleri
Kamu gelirleri ve giderleri nelerdir.
Kacinci kalkinma planini uyguluyoruz.
Ilk ve son iktisat kongresi tarihleri
Vergi ziyai nedir
Son khk de kapatilan kurumlar.
 

snmsbln

İyi Bilinen Üye
Katılım
28 Ağu 2017
Mesajlar
96
Beğeniler
81
Eğitim
Lisans
Üni
Bilecik Şeyh Edebali Ünv.
Bölüm
İşletme
Arkadaslar 250 ye yakin gelmeyen olmus. Bolum maliye.
Laffer egrisi nedir.
D8 ulkeleri
Kamu gelirleri ve giderleri nelerdir.
Kacinci kalkinma planini uyguluyoruz.
Ilk ve son iktisat kongresi tarihleri
Vergi ziyai nedir
Son khk de kapatilan kurumlar.
Hayırlısı olsun hocam bugün mü girdiniz?
 

kartal789

Site Müdavimi
Katılım
9 May 2017
Mesajlar
192
Beğeniler
236
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
Arkadaslar 250 ye yakin gelmeyen olmus. Bolum maliye.
Laffer egrisi nedir.
D8 ulkeleri
Kamu gelirleri ve giderleri nelerdir.
Kacinci kalkinma planini uyguluyoruz.
Ilk ve son iktisat kongresi tarihleri
Vergi ziyai nedir
Son khk de kapatilan kurumlar.
650 kişi kalsa neredeyse %50 şans var demektir. Oldukça iyi ayrıca benim gibi ptt kazanıp girenler ve çalışanlar da vardı. Kendi adıma Ptt den dolayı elendiğimi düşünüyorum. Bekleyen arkadaşlara hayırlı olsun.
 

Aişe

VİP Üye
Katılım
25 May 2015
Mesajlar
541
Beğeniler
816
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
650 kişi kalsa neredeyse %50 şans var demektir. Oldukça iyi ayrıca benim gibi ptt kazanıp girenler ve çalışanlar da vardı. Kendi adıma Ptt den dolayı elendiğimi düşünüyorum. Bekleyen arkadaşlara hayırlı olsun.
PTT’yi kazandığınızı nereden biliyorlar
 
Katılım
29 Mar 2017
Mesajlar
1,660
Beğeniler
2,302
Eğitim
Lisans
Üni
Sinop Ünv.
Bölüm
Diğer
Mülakat sürecini bitirdiğimize göre hepinize geçmiş olsun. Şimdi size düşen önümüzdeki aylarda ne tür etkinlikler yapılacağının planlamasını hazırlamak olacak :koptum::koptum::koptum: Zira ben haziran ayını göze almış bulunmaktayım :utan::utan::utan:
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
21
Beğeniler
15
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
650 kişi kalsa neredeyse %50 şans var demektir. Oldukça iyi ayrıca benim gibi ptt kazanıp girenler ve çalışanlar da vardı. Kendi adıma Ptt den dolayı elendiğimi düşünüyorum. Bekleyen arkadaşlara hayırlı olsun.
Ptt yi kazanıp kazanmadığınızı sordular mi
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
21
Beğeniler
15
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Mülakat sürecini bitirdiğimize göre hepinize geçmiş olsun. Şimdi size düşen önümüzdeki aylarda ne tür etkinlikler yapılacağının planlamasını hazırlamak olacak :koptum::koptum::koptum: Zira ben haziran ayını göze almış bulunmaktayım :utan::utan::utan:
Mülakat sırasında bizimle ilgilenen memurun söylediğine göre haziran a kadar uzamaz hocam nisan gibi eğitimin başlatılacagi bilgisini almış inşallah çok beklemeyiz
 
Katılım
6 Ara 2017
Mesajlar
7
Beğeniler
5
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
Sağlık Yönetimi
Arkadaşlar herkese geçmiş olsun. Bi sorum olacak parti üyeliği memurluğa engel diye biliyorum. Ben üyelik için evrak vermiştim ama e-devlette üyelik kaydı görünmüyor. Zaten ben şuan olmasını istemiyorum. Evrağı vereli 2 ayı geçti acaba sonradan üyelik kaydı görünür mü? Güvenlik soruşturmasında ( olurda kazanırsak) sıkıntı çıkartmasın.
 
Katılım
18 Ara 2017
Mesajlar
21
Beğeniler
15
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Arkadaşlar herkese geçmiş olsun. Bi sorum olacak parti üyeliği memurluğa engel diye biliyorum. Ben üyelik için evrak vermiştim ama e-devlette üyelik kaydı görünmüyor. Zaten ben şuan olmasını istemiyorum. Evrağı vereli 2 ayı geçti acaba sonradan üyelik kaydı görünür mü? Güvenlik soruşturmasında ( olurda kazanırsak) sıkıntı çıkartmasın.
Hocam e Devlet de görünmüyor ise sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığından siyasi parti üyeliğini sonlandrın veya evrak verdiğiniz yere gidip sınav sebebiyle üyeliğini başlatmamalarını söyleyin isterseniz
 
Katılım
6 Ara 2017
Mesajlar
7
Beğeniler
5
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
Sağlık Yönetimi
Hocam e Devlet de görünmüyor ise sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığından siyasi parti üyeliğini sonlandrın veya evrak verdiğiniz yere gidip sınav sebebiyle üyeliğini başlatmamalarını söyleyin isterseniz
Sağol hocam cevap için e devlette görünmüyor ama bi araştırayım gene
 

LUFFY

VİP Üye
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
926
Beğeniler
864
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
İşletme
benimde duyumlarım marta kadar bu işin olacağı çünkü bir alım daha yapılacakmış ve sayıda fazla olmadığı için sanki en geç mart sonu gibi açıklanır gibi..taşeron yüzünden uzayacağını düşünen arkdaşlara şunu hatrlatmak isterim taşeron 3 ay içinde daha başvuru yapcak sonra sınava girecek sonra güvenliks oruştrması yapılacak..bence maksmm mart sonu nisan başı bu iş hzuur içinde çözülr:D:D