hala evlenememis ama atanınca hemen evlenecek baylar bayanlar :)

beterböcek

beter1böcek
Mücadele Grubu
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
2,596
Beğeniler
1,496
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#1
buyrun başlık =)
 
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
80
Beğeniler
11
#2
ben değilde anam evlendirecek zorla haberin olmadan alt yapı çalışmalarına başlamış bile dedik o kadar dedim ptt atandık haziranı bekle olmassa öye bek diye :)
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#8
Atanmış ama evlenmemişleri de dahil edin bende geleyim :) herşey var eş yok

işler çok yoğun :S
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#9
Atanmış ama evlenmemişleri de dahil edin bende geleyim :) herşey var eş yok

işler çok yoğun :S
Evet, evet :))) Ha bende aday yok, senle fark o. Benim kurumda köyde 3 erkek çalışıyoruz, mümkün de görünmüyor, kurum değişip bir şehre falan gidersem olur o zaman anca.
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#10
Evet, evet :))) Ha bende aday yok, senle fark o. Benim kurumda köyde 3 erkek çalışıyoruz, mümkün de görünmüyor, kurum değişip bir şehre falan gidersem olur o zaman anca.
Erkek Erkeğe çalış işte :) Bayanlarla çalışmak zordur. Bayanlarla iş arkadaşı ol ama aynı işi yapma bir odada :)

Bu gruptan ilk kim evlenecek merak ediyorum .
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#12
Maşallah o zaman Horoz Hocama :) Ben evlenemem bu gidişle zaten ilişki sallantıda...

Arabama biner gezerim artık .nasıl olsa il il geziyorum :) ben ve sen kalır başlıkta sadece demedi deme :)
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#13
Maşallah o zaman Horoz Hocama :) Ben evlenemem bu gidişle zaten ilişki sallantıda...

Arabama biner gezerim artık .nasıl olsa il il geziyorum :) ben ve sen kalır başlıkta sadece demedi deme :)
Gel hocam,Yerköy'den memur bakalım :D

Her ilişki zaman zaman sallanır, düzelirsiniz inşallah. Belli yaşlarda evlenme süreci gecikince olabiliyor sorunlar, yenge de sanırım üstüne bir de KPSS çalışıyordu. O açıdan sıkıntı ilişkiye de yansır da bölümü inşallah çok kadro alan bir bölümdür,tez zamanda kurtulursunuz o dertten inşallah.

Ankarama ah bir geri dönebilsem, her anlamda hayatım güzelleşir.
 

HoRoZ'28

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
1,193
Beğeniler
374
Şehir
Giresun
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İktisat
#14
Biri benden bahsetmiş :) Abi hikayemi anlatsam roman olur derlerya benim ki o misal :) 8 yıl olacak martta şubatta nişanlandık düğün bekleniyor artık bizden iyi kötü bir iş sahibi oldum (BES satıcısı) ama işte gözüm ptt gibi maaşı kurumu iyi olan yerlerde
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#15
Gel hocam,Yerköy'den memur bakalım :D

Her ilişki zaman zaman sallanır, düzelirsiniz inşallah. Belli yaşlarda evlenme süreci gecikince olabiliyor sorunlar, yenge de sanırım üstüne bir de KPSS çalışıyordu. O açıdan sıkıntı ilişkiye de yansır da bölümü inşallah çok kadro alan bir bölümdür,tez zamanda kurtulursunuz o dertten inşallah.

Ankarama ah bir geri dönebilsem, her anlamda hayatım güzelleşir.
Valla Hayırlısı olsun. Bölümü çok almıyor maalesef. Ben çalışmasını da istemiyorum ki çok şükür gelirim bize yeter. Sırf mutlu olacağın işi yap acele etme diyorum ama dinleyen yok. Bakalım sallantı daha ne kadar devam edecek.

Süreç uzadıkça benimde sabrım tükeniyor. Çevreden neden evlenmiyorsun, kariyer sahibisin,işin var,askerlik yok, efendisin vs vs gibi söylemlerden sıkıldım. Herkes evlenmemi bekliyor.
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#16
Biri benden bahsetmiş :) Abi hikayemi anlatsam roman olur derlerya benim ki o misal :) 8 yıl olacak martta şubatta nişanlandık düğün bekleniyor artık bizden iyi kötü bir iş sahibi oldum (BES satıcısı) ama işte gözüm ptt gibi maaşı kurumu iyi olan yerlerde

Rabbim tamamına erdirsin darısı düğüne :) iki taraf anlayışlı olursa herşey hallolur. maddiyat önemli ama en önemli şey huzur.
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#17
Valla Hayırlısı olsun. Bölümü çok almıyor maalesef. Ben çalışmasını da istemiyorum ki çok şükür gelirim bize yeter. Sırf mutlu olacağın işi yap acele etme diyorum ama dinleyen yok. Bakalım sallantı daha ne kadar devam edecek.

Süreç uzadıkça benimde sabrım tükeniyor. Çevreden neden evlenmiyorsun, kariyer sahibisin,işin var,askerlik yok, efendisin vs vs gibi söylemlerden sıkıldım. Herkes evlenmemi bekliyor.
Hangi bölüm hocam?

Bana daha baskı başlamadı ama yakındır. Mayıs'ta 29 olacağım 30'dan gün alacağım. Nereye kadar kaçabilirim bilemiyorum. :)
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#18
Hangi bölüm hocam?

Bana daha baskı başlamadı ama yakındır. Mayıs'ta 29 olacağım 30'dan gün alacağım. Nereye kadar kaçabilirim bilemiyorum. :)

fen-edebiyat .

Evlilik işini fazla uzatmayacaksın benim bildiğim bu. Zaman geçtikçe daha zor oluyor.
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#19
fen-edebiyat .

Evlilik işini fazla uzatmayacaksın benim bildiğim bu. Zaman geçtikçe daha zor oluyor.
Sert konular hocam bunlar, Allah yardımcın olsun senin de kız arkadşaının da. Umarım aynı şehirdesinizdir, mesafe girince daha da karmaşıklaşır işler. Formasyon şansı varsa uğraşsın formasyona falan. Öğretmen kadroları malum. Benim eskisi masterını bitirmiş, ücretli öğretmenmiş, nişanlanmış falan. Şu Yerköy'ün tek sevdiğim yanı yüzyüze gelme şansının olmayışı.