http://haksizatamalar.org/Default.aspx bi bakın arkadaslar

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında enaz90 tarafından paylaşıldı.

  1. enaz90

    enaz90 Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    246
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Anadolu Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    arkadaslar chp bi sayfa oluşturmuş
    http://haksizatamalar.org/Default.aspx

    buradan bildirim de yapılıyo. burada sydv belediye alimlarını da bildirebilirz ve not olarak haksız olarak öğretmen değil diğer branslara atama yapılıyo belki onlarda öğrenir.

    http://ilan.memurlar.net/ilan/30594/

    örnek bi ilan 6. maddeye bakarsanız işin ne kadar azıdığını görürsünüz.
    6-Erkek adaylar için askerliği yapıyor olmak,

    yanliş yazmışlar dicem ama ilanın geneline bakınca cözümleyici ile işletme ne alaka flan sacma sapan bi ilan. meclis te tam okumalık :))
     
    melihmelih bunu beğendi.
  2. lookatsky

    lookatsky VİP Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2014
    Mesajlar:
    471
    Beğeniler:
    252
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Selçuk Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    Sayın Haluk koç kendi parti belediyelerinde alınların nasıl olduğunu halkında bizi bilgilendirirse samimiyetine inanılır.yoksa tencere dibin kara seninki benden kara olayıysa yine olan bize olur.
     
  3. enaz90

    enaz90 Site Müdavimi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    366
    Beğeniler:
    246
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Anadolu Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    kardesim olaya parti olarak girmedim siyasi arenayada cevirmek istemiyom. ben yolladım 2000 karakter yazabiliyosn. aynini dedi ben izmirdeyim hep sizin belediyeler 1 tane ilanınızı görmedim sizde bi kendinize bakın. ve torpil diyonuz sonra cıkıp atanmayan öğretmen ne alaka dedim az bilgilenin. numaramı bile yazdım arayın anlatalım dedim.

    kimseye sak sak yapmıyoz ama mecliste böle torpil dile gelmişmiydi hic?? adamlar sanırım burdanda yürümek istiyolar bizde kendimiz icin iyi olani yapalım. cunku bunlar bilgisiz haluk koc da bilgisiz. torpil diyo atanamayan öğretmen diyo. herkes derdiniz yazsa anlatsa az da olsa bilgilenirler arastırırlar inşlhhh
     
  4. incir reçelim

    incir reçelim Forbidden Zone Kadrolu Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    4.503
    Beğeniler:
    4.388
    Ödül Puanları:
    738
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Yurtdışı
    Eğitim:
    Yüksek Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    günlerdir yer yer bu tip başlıklara bakıyorum hep kısır döngülü bir tartışma yaşanıyor. partizanca değil kul hakkı yönüyle bakın.

    Yediğiniz içtiğiniz yok körü körüne birilerini savunmaya kalkıyorsunuz en çok buna şaşırıyorum.
     
  5. lookatsky

    lookatsky VİP Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2014
    Mesajlar:
    471
    Beğeniler:
    252
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Selçuk Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    Yok kardeşim gram Partizanca yorum değil . İnan artık kimseyi samimi bulmuyorum iddialarında yoksa haklısın diyeceğim birşey yok. Genel mantaliteye lafım benim . Adamın torpil iddialarını sen de görmüşsün idari torpillerde öğretmenlerden bahsediyor bu kadar uzak olabilir mi insan bırak iddia sahibi olmayı parti üst düzey ismi bu hengâme de biz arada kalmayalım diye dedim..
     
  6. lookatsky

    lookatsky VİP Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2014
    Mesajlar:
    471
    Beğeniler:
    252
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Selçuk Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    Hocam orda savunmaya dair bi kelime gördün mü ben muhalefet partili bi belediyeye sınırlarındayım (büyük ilk 5 sedir) ama niyeyse koskoca belediyeye bir tek idari personel alım ilanı görmedim . Benim derdim sizdenim diyenin onlardan olması.
     
  7. Tgb06

    Tgb06 Admin Yetkili Kişi Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.976
    Beğeniler:
    1.974
    Ödül Puanları:
    238
    Bölüm:
    İktisat
    madem böyle bir şikayet bölümü açılmış, evet şikayet edilebilir. Lütfen artık şu olaya parti gözüyle bakmayı bırakalım kaç gündür haberlerde görüyorsunuz biri diyor senin torpil listelerin elimde, öbürü diyor hayır senin listen benim elimde.. şu listelere bir bakın hepsi senin benim kadrom, arkadaşlarımız zaten yeterli açıklamayı yapmış öğretmenin bir zararı var mı bunda, yok.. Belediye, sydv evet hepsi de yazılabilir şikayete.. bişey çıkar mı ama orası meçhul.. bende muhalefet bir belediyedeyim ama ne sydv ne de belediye çıkmadı bende onları şikayet ettim :)
     
    Son düzenleme: 14 Aralık 2014
    lookatsky, hellmania ve Kafkaslı bunu beğendi.
  8. Kafkaslı

    Kafkaslı Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    6.721
    Beğeniler:
    3.189
    Ödül Puanları:
    938
    Cinsiyet:
    Kadın
    En çok bu yorumu beğendim.
    Hepsi torpil yapıyor, ekranlarda hepsi birbiri ile kavgalı görülüyor ama meclis kürsüsündeyken Bülent Arınç'ın da açıkladığı gibi hepsi birbiri ile çok iyi anlaşıyor ama burada birileri kraldan çok kralcı yorumlarla birbirlerine cephe alıyor.
    Adamlar kendi işlerinin güçlerinin olmayışını, atamalardaki adaletsizliği savunmak yerine partizanca yorumlar yapıyor.
    Tabirim biraz abest gelebilir ama yine de kullanacağım; " Sanki hepimiz aç karnımızı doyurduk da sıra siyasete geldi"
     
  9. ismail9696

    ismail9696 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    336
    Beğeniler:
    555
    Ödül Puanları:
    148
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Bursa
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Muğla Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    Torpil ile hic edilen kadrolar hep idari kadrolar ama bundan bile ogretmenler kendine pay cikartiyor bizden yine tik yok. Ya arkadaslar neden boyle neden 400bin kisiyiz diyoruz da 40 kisi cikaramiyoruz? Nerde hata yapiyoruz?
    Korkum Butun bu haberlerden yine en cok ogretmenler faydalanacak.
    Yemin ediyorum okadar cok sinirleniyorum ve kafama takiyorum ki obsesif ve kompulsif bozuklugu teshisi kondu ve baya baya ileri seviyede. Allah dusmanimin basina vermesin. Bunun vebalini kim odeyecek? 87.13 puan aldim ama ne durumlara geldim. Allah hepimizin yardimcisi olsun insallah. Bizim emeklerimizi heba edenleride bildigi gibi yapsin rabbim insallah.
     
    lookatsky ve enaz90 bunu beğendi.
  10. cenk coban

    cenk coban VİP Üye

    Kayıt:
    21 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    799
    Beğeniler:
    489
    Ödül Puanları:
    318
    kardeşim gumruk ılanı oncesı budurum cok onemlı... sız sız olun (iibf ıcın kıcını kaldırmayanlara dıyorum) bu olaya destek verın bari gumruge olumlu yansısın
     
    yuppi26 bunu beğendi.
  11. melihmelih

    melihmelih Site Müdavimi

    Kayıt:
    8 Kasım 2014
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    107
    Ödül Puanları:
    33
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    belediyelerin büyük çoğu zaten akp nin elinde,evet belediyelerde de torpil olmaması lazım o ayrı bir konu.fakat asıl konu merkezi kamu kurumları.ecevitin getirdiği kpss merkezi atama oyularak akp tarafından mülakatlar yani torpil sistemi getirildi.istenilen şey tekrar ecevitin getirdiği merkezi atamaya dönülmesi.kpss merkezi atamayı getiren ecevit,mülakatı getiren akp.yani başka iktidarlar başka bir şey yapabiliyormuş değilmi bunu öğrendik bu 1, 2.cisi torpilden tüm partiler şikayetçiyse bir yasa çıkarılsın ve bütün alımlar merkezi atamayla yapılsın.görelim bakalım o zaman hangi parti karşı çıkıyor ?
     
    yuppi26, enaz90 ve ksk_lee_burak bunu beğendi.
  12. lookatsky

    lookatsky VİP Üye

    Kayıt:
    27 Ekim 2014
    Mesajlar:
    471
    Beğeniler:
    252
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Selçuk Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    Ya hocam yorumumda AKP CHP dedim mi ben ne yani iktidar belediyeleri çoğunlukta ona yönelelim diğeri yönelmeyelim.böyle mantık var mı muhalefetin elindeki bir çok belediye nerdeyse bir il büyüklüğünde buranın personel ihtiyacını senin benim hakkımı es geçerek harcıyorlar sen diyorsan ben olayın parti tarafındamın sen bilirsin
     
  13. ufuk1810

    ufuk1810 85,29331

    Kayıt:
    21 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    162
    Beğeniler:
    243
    Ödül Puanları:
    43
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Konya
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Celal Bayar Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    İyice sirke çevirdiler ülkeyi. Biri çıkıyor sen şu kadar torpil yaptın diyor, ötekide utanacağına sıkılacağına hayır efendim sen de torpil yaptın diyor. Bu kadar yüzsüz bir devlet yönetimi olabilir mi? Olan hep bizlere oluyor. Burda siyasi kavga çıkartmak yerine biz ne yaparız da bunlara engel olabilirizi tartışmalıyız. Ne yaparız da açıktan alımlara son verebiliriz yada merkezi atama sayısını artırabilirizi tartışalım..
     

Sayfayı Paylaş