icra katipliği başvurusu başlamış

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında eliz alya tarafından paylaşıldı.

  1. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    nasıl başvuracağız anlıyamadım okudum fkat diploma onaylı örneği diyor noterde onaylıyacağız mı ne ypacağız başvuran var mı
     
  2. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    acil yardım lütfen başvuran yok mu
     
  3. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    icra katipliğine başvuran var mı başvurular başlamış nasıl başvuracağız anlıyamadım ben okudum fekat diploma onaylı örneği diyor notere mi para bayacağız nasıl olacak nereyebaşvuracağız ve buna başvuran zabıt katipliğine başvurabiliyor mu
     
  4. serin

    serin VİP Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    426
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    o söylenen belgelerin fotokopilerini asıllarıyla beraber götüreceksin onlar onaylıcak hocam.. asıl gene sende kalacak.. noter falan yok.. ben böle biliyorum..
     
    eliz alya bunu beğendi.
  5. serin

    serin VİP Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    426
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    buna başvuran zabıt katipliğine de başvurur..
     
    eliz alya bunu beğendi.
  6. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    hocam siz hangi belgeleri gtürdünüz adliyeye mi götüreceğiz bunları ama başvuru formu diyor onu nerden temin edeceğiz
     
  7. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    bilgisayar sertifiksı ,diploma ,kpss sonuç belgesi başka ne belge var
     
  8. serin

    serin VİP Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    426
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    ben daha başvurmadım.. o başvuru formu falan ilanın en sonunda var zaten onları dolduracaksın.. sertifika ve diplomanın da fotokopi ve aslını götüreceksin.. yani ben öyle biliyorum ve okuduğumdan da o çıkıyor.. başka türlüyse biilemem.. :)
     
  9. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    yeni başvuracağım için bilmiyorum ben internetten başvurulacağını düşünmüştüm yani notere para vermek zor icra katipliği sayfasına girdim ordakiler noter felan demiş
     
  10. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    başvurmayı düşünüyormusun hoam sağol valla kimse pek yardımcı olmuyor
     
  11. serin

    serin VİP Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    426
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    hocam dediğim gibi ben notere falan gerek yok diye biliyorum onlar aslı gibidir mührü vuracaklar.. başka türlü bilen varsa paylaşır inşallah.. önemli değil hocam yardımcı olduysam..
     
  12. eliz alya

    eliz alya VİP Üye

    Kayıt:
    18 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.935
    Beğeniler:
    1.185
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Kadın
    siz düşünüyormusunuz başvurmayı mahalli cumhuriyet savcılığı dediği adliyelerdeki cumhuriyet savcılıkları mı oluyor hocam
     
  13. serin

    serin VİP Üye

    Kayıt:
    20 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    405
    Beğeniler:
    426
    Ödül Puanları:
    318
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    Diğer
    başvuracağım hocam ancak pek bi umut olmayınca heveste olmuyor başvurmak için.. galiba oralar oluyor.. onu tam bilmiyorum.. onlar komisyonun olduğu yere yollıcaklar postayla falan bir şeyler var ama inanın bu konuyu bende tam bilmiyorum.. evrakları hazırlayın ve bi adliyeye gidin onlar yönlendireceklerdir..
     
    eliz alya bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş