İİBF ve Pedagojik Formasyon

Sayın Lider

İyi Bilinen Üye
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
227
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
sen simdi isletme mezunu old icn muhasebe ogrt ya da pazarlama ogrt okarak aliosun formasyinu dgs ile gecnce 4 yil bttikten sonra da ilitam olarrak kullanabilion.dedifm siteyi takip et yaz icin de veeen uniler var
bulursan affetme diyorsun yani :p ilitam bitince cepte hazır olsun yani.. ok.. sonra kpss vs sıkışacak diye korkuyordum zaten..dgs geçsin ilk işim formasyon aramak olacak.
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
1,251
Beğeniler
1,724
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
bulursan affetme diyorsun yani :p ilitam bitince cepte hazır olsun yani.. ok.. sonra kpss vs sıkışacak diye korkuyordum zaten..dgs geçsin ilk işim formasyon aramak olacak.
Bana gore isletme ile pek ise yaramaz. Ikinci oncelk olati war smdi sozlesmeli falan gtrdler kalkar mi 2. Oncelk muamma. Sunu da soyleyim bnm aldgm uninun cogu ilahiyat tan alio. Sinava gttgmde kime sorsuysam ilahiyat dedi. Onceki alinlarda puani cok dusuktu. Hayrlisi olsn.
 

Sayın Lider

İyi Bilinen Üye
Katılım
26 May 2016
Mesajlar
227
Beğeniler
72
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
Bana gore isletme ile pek ise yaramaz. Ikinci oncelk olati war smdi sozlesmeli falan gtrdler kalkar mi 2. Oncelk muamma. Sunu da soyleyim bnm aldgm uninun cogu ilahiyat tan alio. Sinava gttgmde kime sorsuysam ilahiyat dedi. Onceki alinlarda puani cok dusuktu. Hayrlisi olsn.
işletmeden işe yarasın demiyorum şimdilik alayım diyorum oke? :D
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
30
Beğeniler
19
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
sözleşmeli öğretmenlik için kılavuz yayınlanmış. muhasebe ve finansman 8, pazarlama ve perakende 1 kişi alınıyor. İkinci öncelikle ilgili açıklama göremedim kılavuzda ama bu sayılarla bir anlamı var mıdır bilmiyorum :)
 

Sibels

Yeni Üye
Katılım
23 Ocak 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Karamanoğlu Mehmetbey Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi

forbidden zone

iç güveysinden hallice
Kadrolu Üye
Katılım
28 Haz 2017
Mesajlar
750
Beğeniler
893
Eğitim
Lisans
Bölüm
İktisat
Hocam çok önce yapmışsınız bu yorumu ama umarım msjini görür ve cevap verirsiniz.bende kamu mezunuyum formasyonu başvurdum ve kabul edildi sizce almalı mıyım siz bu süre içerisinde bı faydasını gördünüz mü atandiniz mi ne tavsiye edersiniz alıp almama konusunda
Önceden adaletten alanlardan atanan bir kaç kişi biliyorum .atanma rakamlarına bakmak lazım
 

Likapa

T.C Adalet Bakanlığı
Katılım
22 Eki 2014
Mesajlar
1,764
Beğeniler
1,928
Eğitim
Lisans
Bölüm
Kamu Yönetimi
ben almanizdan yanayim hocam kamu mezunları 1. öncelik adalet alanında ve meslek liselerinde adalet bölümü sayisi ve okul sayisi gittikçe artmakta. en son p10 76 kpss puaniyla mülakata katilan oldu 85 kişilik kontejan verildi ve 3 kati aday girdi. bu sayının önümüzdeki yıllarda artması bekleniyor. öğretmenlik düşünüyorsanız alın derim ilerde işinize yarar @Sibels
 

Sibels

Yeni Üye
Katılım
23 Ocak 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Karamanoğlu Mehmetbey Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
ben almanizdan yanayim hocam kamu mezunları 1. öncelik adalet alanında ve meslek liselerinde adalet bölümü sayisi ve okul sayisi gittikçe artmakta. en son p10 76 kpss puaniyla mülakata katilan oldu 85 kişilik kontejan verildi ve 3 kati aday girdi. bu sayının önümüzdeki yıllarda artması bekleniyor. öğretmenlik düşünüyorsanız alın derim ilerde işinize yarar @Sibels
Çok saolun hocam çok kararsızdim bu konuda teşekkür ederim
 

Sibels

Yeni Üye
Katılım
23 Ocak 2018
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Karamanoğlu Mehmetbey Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
ben almanizdan yanayim hocam kamu mezunları 1. öncelik adalet alanında ve meslek liselerinde adalet bölümü sayisi ve okul sayisi gittikçe artmakta. en son p10 76 kpss puaniyla mülakata katilan oldu 85 kişilik kontejan verildi ve 3 kati aday girdi. bu sayının önümüzdeki yıllarda artması bekleniyor. öğretmenlik düşünüyorsanız alın derim ilerde işinize yarar @Sibels
Tamam hocam çok saolun