infaz koruma memurluğu

Konu, 'Kurumunu Anlat' kısmında alcolik tarafından paylaşıldı.

  1. alcolik

    alcolik Yeni Üye

    Kayıt:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    arkadaşlar 81 puanla infaz koruma memurluğunu kazandım.. en garanti olan 4.atamada risk almak istemedim yaş ilerliyodu bu devletede güvenmedim infaz koruma memuru oldum.. şuan stajdayım öteki ayda başlıyom...

    çalışma şartlarına gelirsek yorucu kafa şişirici bi iş yok.. şuan çalışanların hepsinin yaş ortalaması 24-25 daha büyükleri yok gibi emekliliği gelenler var eski gardiyanlar onlarda iş rahat diye hala çalışıyo..
    çok sıkıcı ve yorucu değil pek çok çeşitli iş var emanet para eşya,infaz kalemi,idari kısımlar,kantin,vardiya,ziyaret,müdahale vs..
    herkes bilinen işi yapıyo ömür boyu aynı işi yapmıyon sürekli işini değiştirebiliyon

    çalışma saatlerine gelirsek .. genelde 8-5 çalışılıyo ve hafta sonları tatil.. bide vardiya var.. genelde vardiyayı tercih ediyolar ayda 14 gün yada diğer dememle 4 günde 1 sabah kalkıp işe geliyolar.. vardiyadakiler koğuş kapısını açar kapar adam verir diğer personele tüm yaptıkları bu.. hatta lise mezunu kalmamış vardiyada hepsi açıktan üni okumuş ve okuyo paso yatıyolar özellikle gece.. çalışma saatleride sabah 8 akşam 8 gittiğinde öteki gün akşam 8 sabah 8 gidiyo ve çıktığı sabahtan itibaren 2 gün evde.. yani 12-24 ve 12-48..

    tatar ramazanda göründüğü gibi değil arkadaşlar .. vukuatlı olanda var çok iyi olanda.. ama hepsi memurum diyip saygı gösteriyo çünkü size muhtaçlar..

    maaşına gelirsek şuan lisans mezunu bekar 1980 alıyo evli ve çocuğu olan ise 2200 civarı alıyo.. servis ve yemek imkanlarıda var ücretsiz
     
  2. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Keşke alım olsada başvursak :)
     
  3. luis1907

    luis1907 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3.675
    Beğeniler:
    981
    Ödül Puanları:
    438
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İktisat
    Ptt den cok verıyor.
     
  4. onur klm

    onur klm VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    339
    Beğeniler:
    463
    Ödül Puanları:
    118
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    Kamu Yönetimi
    ben başvuracağım buna. aralık ayı içinde ilanın çıkması bekleniyor.
     
  5. seeding

    seeding Site Müdavimi Mücadele Grubu

    Kayıt:
    3 Eylül 2013
    Mesajlar:
    457
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    43
    aydınlatıcı bilgiler ve paylaşımın için teşekkür ederiz,eline emeğine sağlık..Atanamayan arkadaşlar için değerlendirilmesi gereken önemli bir alternatif....
     
  6. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Ama genel bir alım oluyor değil mi infaz korumada adamı olan falan mı giriyor torpil dönüyor mu nasıl bir süreç işliyor deneyimi olan varsa anlatsın bence.
     
  7. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.920
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    cidden geçen alım vardı başvurmadığıma pişman oldum adı kötü işte
     
  8. erdemayaz

    erdemayaz İyi Bilinen Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    28 Haziran 2013
    Mesajlar:
    236
    Beğeniler:
    72
    Ödül Puanları:
    28
    hayırlı uğurlu olsun kardeşim,ayrıca silah ruhsatını söylemeyi unutmuşsun :) İKM ler silah ruhsatı da alıyor,2010daki önlisans kpss puanımla bende başvurmuştum ama boy 168,elenmiştim, tekrar hayırlı uğurlu olsun,bilgiler için ellerine sağlık
     
  9. çekocut

    çekocut Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    eşimde 1.5senelik ikm.bizde artık memurluk olsun diye başvurduk.eşim kantinden o yüzden biraz rahat ama vardiyadakiler baya zorlanıyomuş hatta bi çok kez mahkumların saldırısına uğrayan oldu onunda kantinde olması garant,i değil zaten heran vardiyaya geçebilir o yüzden tekrar kpss ye hazırlanmak istiyo.ama şu şartlarda bi iibfli olarak çokta seçim şansımız yok.
     
  10. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    @çekocut nasıl girdi yani aşamaları nasıl oluyor ikm lerin bilginiz var mı aşama olarak tüm kpssye girenler başvurabiliyor mu
     
  11. çekocut

    çekocut Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    evet lisans önlisans ve lise herkes başvurabiliyor 70 puan alt sınırı var bde boy kilo uyumu.sonra kpss puanına göre sıralamaya giriyosun nereye başvurduysan ama eğitim düzeyine göre bi ayrım yok sadece puana göre sıralama yani lise önlisans lisans ayrımı olmadan herkes aynı sıralamada sonra mülakat oluyo sıralamaya girenlerle geçenlerden adli sicil kaydı sorgulaması yapılıyo ve uygun olanlar işe başlıyo.
     
  12. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Hm desene 81lere pek ekmek çıkmaz.Boy kilo tutarda puandan yaş sanırım
     
  13. çekocut

    çekocut Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    benim eşim 80 le rahat sıralamaya girdi genelde sıralama 80nin altına iniyo tabi alım sayısına göre çünkü kaç kişi alınırsa onun 2mi 3mü tam bilmiyorum da o kdar katı kişi sıralamaya çagırılıyo yani 5 kişi alınacaksa 5 kişi sıralama yapmıyolar o yüzden şansın olabilir
     
  14. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Hele bi çıksa ilana başka umudumuz yok 184 boy 86 kilo olur benden olur :D gerçi sağlık kontrolu var mı polislik gibi o an soyunup bakıyorlar mı yoksa sadece sağlık kurulu raporu mu isteniyor.
     
  15. çekocut

    çekocut Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    sağlık raporu isteniyo sonra mülakattan önce boy kilo ölçümü oluyo tutanlar mülakata çagrılıyo.
     
  16. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    O zaman ilan bekliyoruz desenize inşallah yakında olurda şansımızı deneriz.
     
  17. çekocut

    çekocut Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    45
    Beğeniler:
    11
    Ödül Puanları:
    8
    bi yere yeni cezaevi açılıyomuş şimdi hatırlamıyorum bakanlıktan 30 küsür kişi istenmiş ama ne zaman alım olur bilmiyorum
     
  18. sitemkar123

    sitemkar123 Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    3,5 ay dayanabildim ben içeri o kadar da kolay değil...
     
  19. nicknick

    nicknick Site Müdavimi Mücadele Grubu

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    687
    Beğeniler:
    137
    Ödül Puanları:
    43
    hocam istifa mi ettiniz
     
  20. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Valla Giresunda yaşıyorum burda bir gardiyan var lise mezunu nasıl girdi bilmiyorum ama her gün geziyor relax eğer egolu biri değilseniz insan ilişkileriniz iyiyse bence yapabileceğiniz bir meslek.Ben denerim şansımı bakalım
     

Sayfayı Paylaş