ESKİ İLAN İSTANBUL BEYKOZ SYDV BÜRO GÖREVLİSİ 1 KİŞİ

rammstein85

T.C Çalışma, Sosyal Hizmetler ve Aile Bakanlığı
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
2,268
Beğeniler
1,503
Şehir
Çanakkale
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#1
- Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Halkla İlişkiler ve Sosyal Hizmetler ve iktisadi idari bilimler fakültesinin bölümlerinin birinden mezun olarak lisans diplomasına sahip olmak
- ASGARİ B SINIFI EHLİYET SAHİBİ
- Aday vakfın bulunduğu il sınırları içinde ikamet ediyor olmalı
- Yükseköğretim Kurulu Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) tarafından yapılan 2013 ve 2014 Kamu Personel Seçme Sınavından KPSSP3 puan türüne göre en az 60 puan almış olmak, Office programlarını iyi derecede kullanabilmek , Yabancı dil ve B sınıfı ehliyet tercih sebebidir

@peter keating hocam aralık ocak gibi tekrar ilana çıkar demişti ve çıktı :D
 

Carsi78

Site Müdavimi
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
356
Beğeniler
176
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#2
ilana başvurmayı düşünen var mıdır ?
 

Carsi78

Site Müdavimi
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
356
Beğeniler
176
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#4
istanbuldayım da beykoz çok uzak bana.. buradan başvuran yok mudur ki ?
 

Carsi78

Site Müdavimi
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
356
Beğeniler
176
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#5
mülakata bile kalmayacağım kesin olmasına rağmen gidip başvuruda bulundum 200 ve üzeri kişi başvuruda bulunmuş
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#6
mülakata bile kalmayacağım kesin olmasına rağmen gidip başvuruda bulundum 200 ve üzeri kişi başvuruda bulunmuş
balikesir den bir ilçe ilana çıkmış ikametgah istemiyor ama dünya şey siralamis şu olursa ek şu puan bu puan diye.ikametgah yok evrak.gotursem mi acaba? bayada yol yani bilemedim.
 

estralla69

Aktif Üye
Mücadele Grubu
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
175
Beğeniler
37
#7
balikesir den bir ilçe ilana çıkmış ikametgah istemiyor ama dünya şey siralamis şu olursa ek şu puan bu puan diye.ikametgah yok evrak.gotursem mi acaba? bayada yol yani bilemedim.
mülakat için söylemişler onları ama gerçekten onlara uyacaklarsa helal olsun derim ben...
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#8
mülakat için söylemişler onları ama gerçekten onlara uyacaklarsa helal olsun derim ben...
o yüzden dedim ya evrak versem mi? acaba napsam arkadaş işe ihtiyacımız var evden çıkmaya ihtiyacımız var off of!
 

Carsi78

Site Müdavimi
Katılım
25 Eki 2014
Mesajlar
356
Beğeniler
176
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#9
o yüzden dedim ya evrak versem mi? acaba napsam arkadaş işe ihtiyacımız var evden çıkmaya ihtiyacımız var off of!
nereden balıkesir sındırgıya başvuracaksın ki git gel yapman sorun olmayacaksa hiç düşünme başvur. :)
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#10
nereden balıkesir sındırgıya başvuracaksın ki git gel yapman sorun olmayacaksa hiç düşünme başvur. :)
git gel sorun olur ama balikesir iyi ehliyet muhabbeti yok başvurumu kabul etti ikametgah yok yani düşeş düştü gibi napsam bilmiyorum
 

serin

VİP Üye
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
403
Beğeniler
401
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
Diğer
#11
@betimlemeツ dünden beri ilanı açıp açıp bende bakıyorum.. başvursam o kadar yol gittiğime değer mi diyorum.. küçük yer alacakları adam belliyse die de vazgeçiyorum.. ama o mülakat için sıraladıkları hoşuma da gitti.. gerçekten öyle bi mülakat olacaksa koşa koşa gideyim..
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#12
@betimlemeツ dünden beri ilanı açıp açıp bende bakıyorum.. başvursam o kadar yol gittiğime değer mi diyorum.. küçük yer alacakları adam belliyse die de vazgeçiyorum.. ama o mülakat için sıraladıkları hoşuma da gitti.. gerçekten öyle bi mülakat olacaksa koşa koşa gideyim..
yani ikametgah olayı olsa ya da ne bilim bu kadar ayrıntı olmasa aman torpil konuşacak derdim. tabi bunu demiyor muyum hayır yine diyorum torpil olacakta acaba torpilli vatandaşı kamufle mi ediyorlar:)
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
3,996
Beğeniler
3,986
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#13
balikesir den bir ilçe ilana çıkmış ikametgah istemiyor ama dünya şey siralamis şu olursa ek şu puan bu puan diye.ikametgah yok evrak.gotursem mi acaba? bayada yol yani bilemedim.
valla benımde aklımdan gectı adamlar guzelce yazmıs puanların nerden verılecegı mulakat puanıda 20 uzerınden :D torpıl morpıl yok demeye getırmısler yemınlen ama balıkesır cok ıstesemde yol parası gıt gel yapcak param yok yanar yanar ona yanarım bırde sen basvurduysan bıze gelmez :D kac kısı mulakata cagrılcak onu okumadım ben 1 alınacak 3 mu cagıracaklar ya da 5 mı acep
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#14
valla benımde aklımdan gectı adamlar guzelce yazmıs puanların nerden verılecegı mulakat puanıda 20 uzerınden :D torpıl morpıl yok demeye getırmısler yemınlen ama balıkesır cok ıstesemde yol parası gıt gel yapcak param yok yanar yanar ona yanarım bırde sen basvurduysan bıze gelmez :D kac kısı mulakata cagrılcak onu okumadım ben 1 alınacak 3 mu cagıracaklar ya da 5 mı acep
sen evrak teslim edeceksen ben ben başvurumu iptal de ederim yelken no problemus cetirus paribus:)
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
3,996
Beğeniler
3,986
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#15
sen evrak teslim edeceksen ben ben başvurumu iptal de ederim yelken no problemus cetirus paribus:)
yok anacım bıze yedırmezler belkı yukseklerden yıyenlerden bırı sen olursun tam gaz devam bosver kalsın ;)
 

betimlemeツ

şimdi o değil de!
Kadrolu Üye
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
6,196
Beğeniler
5,517
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#16
Üst