izmir limanı ve özelleştime süreci...

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında adaymemur39 tarafından paylaşıldı.

  1. adaymemur39

    adaymemur39 Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    14
    Ödül Puanları:
    18
  2. adaymemur39

    adaymemur39 Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    acaba liman özelleştirme programında mı yoksa özelleştirme kapsamında mı...gerekli yerleri arayalım bilgi edinenler burada paylaşırsa iyi olur arkadaşlar.
     
  3. mehmet 41

    mehmet 41 Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    4046 sayili kanunun 22.maddesini okuyun ve en azindan google dan özelleştirme programindaki kuruluşlar diye aratin ve özelleştirme portföyü yazan ikinci snucu tiklayin orda sayfanin sonunda dger tesisler ve varliklara bakin.ben özelleşecek dmyrm birilerinin tanidiklari bu süreçten snra saglik durumu degişti diye ünvan dgstirip memur kadrosuna geçer zaten ben yazmayn dmyrm alfa durumu yakindan takip ediyorum 4 atama snunda elden bşka bişey gelmiyor.
     
  4. samyelialttantire43

    samyelialttantire43 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    902
    Beğeniler:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    liman özelleşsin kardeşim tcdd özelleşmiyor ki seni de alırlar tcdd puantör olarak çalıştırırlar veya başka bir unvana sallarlar
    tcdd de özelleşirse atarlar seni havuza 657 li olarak başka bir kurumda çalışırsın
     
  5. mehmet 41

    mehmet 41 Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    İzmir liman özellestiginde sadce dger açik limanlara naklin gerçekleşir.bu mersin limanin özelleşmesinde de böyle olmuş.tcdd kurumsal persnele duyurular kisminda nakil emrini okuyun limandan sadce limana geçiş serbest dger tcdd işyerlerine dgl..işte o başka unvana sallanmak için ya erzincnli ya kirikkaleli yada daha saglam torpil gerekcektir zira kurumdaki memurlarin yarisi koruma güvenlikte bşlamiş saglik raporlariyla memur kadrosuna geçmiş çogu su an büro şefi hatta.
     
  6. samyelialttantire43

    samyelialttantire43 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    902
    Beğeniler:
    149
    Ödül Puanları:
    43
    senin elinde de kpss ile atanmış kadron var o yüzden hiçbir şey yapamazlar sana o zaman seni atarlar havuza başka bir kuruma geçersin
     
  7. adaymemur39

    adaymemur39 Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    119
    Beğeniler:
    14
    Ödül Puanları:
    18
    artık hiç bi detay düşünmücem diyorum ama yine de düşünmeden edemiyor insan.
     

Sayfayı Paylaş