KARACA KARABULUTUN SİTESİNE SADECE ERKEKLER ÜYE OLABİLİYOR ÜYE OLAN ARKADASLAR

işletmeci00

İşletme - 84,3
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
1,984
Beğeniler
1,085
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
#1
ARKADASLAR KARACA KARABULUTUN SİTESİNE SADECE ERKEKLER ÜYE OLABİLİYOR SONUCLAR ACIKLANINCA VE 2014-2016 DONEMINDE KARACA NIN GÜZEL PAYLASIMLARI OLACAKTIR OYUZDEN ÜYE OLAN ARKADASIMIZ VARSA BİLGİLERİ BURADADA PAYLASABİLİRMİ
 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#4
ARKADASLAR KARACA KARABULUTUN SİTESİNE SADECE ERKEKLER ÜYE OLABİLİYOR SONUCLAR ACIKLANINCA VE 2014-2016 DONEMINDE KARACA NIN GÜZEL PAYLASIMLARI OLACAKTIR OYUZDEN ÜYE OLAN ARKADASIMIZ VARSA BİLGİLERİ BURADADA PAYLASABİLİRMİ
O saplantılı :mad: adamın paylaşımlarından çok daha iyisini yapacak arkadaşlar çıkar merak etme.
Adam millete doldurttuğu formlarla anketlerle yorum yapıyor kendi başarısıymış gibi bir de şımarıyor. Yaptığını ifade edecek güzel bir söz var: Yüz verdik deliye geldi ... halıya
 

beterböcek

beter1böcek
Mücadele Grubu
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
2,596
Beğeniler
1,496
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#5
O saplantılı :mad: adamın paylaşımlarından çok daha iyisini yapacak arkadaşlar çıkar merak etme.
Adam millete doldurttuğu formlarla anketlerle yorum yapıyor kendi başarısıymış gibi bir de şımarıyor. Yaptığını ifade edecek güzel bir söz var: Yüz verdik deliye geldi ... halıya
bir insana hakettiğinden fazla değer verirsen kendini bir .ok zannedermiş ya..
şahıs kendini fazlasıyla bişeyler zannetti milletin ilgisi yüzünden...
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#6
hakıkaten o kadar abartmıssa kendısıne su mubarek gunde dıyorum kı Rabbim seni de ıslah etsin. aklı sıra çok faydalı paylaşımlarından sadece erkekler faydalanacak ki bayanlar da ordan faydalanamayınca atanamayacaklar evı boylece erkek gecındırmış olacak! ııbfden atanabılecek kadar puan alan bırının zaten kafası basıyordur kendı ısını kendı gorur, kendısıne ıhtıyacımız yok yolu acık olsun.
 

yaptımolacak

Site Müdavimi
Katılım
17 Nis 2014
Mesajlar
738
Beğeniler
168
#7
Yok artık iyice zirvalmis.. Bırakın erkek erkege takilsinlar çokta bi geregi yok zaten karacanin burdakilerin çoğu ondan daha çok şey biliyor eminim
 

estralla69

Aktif Üye
Mücadele Grubu
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
175
Beğeniler
37
#10
kimlik foto. istemiyor ya erkek ismi yaz gönder dert etme bu kadar
 

Muhti

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
20 Kas 2012
Mesajlar
965
Beğeniler
1,317
Eğitim
Lisans
Üni
Çanakkale 18 Mart Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
#12
2012de kpssye girdiğimde bi bakıyım dedim, girdim sitesine. O gün bugündür girmiyorum. Öyle ahım şahım bişey de yok.
Hee şeyi hatırlıyorummm. Şu kadr kadro gelirse bu kadar binci kişinin atanma ihtimali var diye bi sürü bişeyler yazmış, onu okumuştum. Sanki bana analiz yapmış :) hepsini kendi mi düşünmüş ondan bile şüpheliyim. Yoksa kadroya göre atama şansımın düştüğünü ben de biliyorum elbet. :)
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#13
foto filan istiyormuş bir de kitabını alacakmışız böyle şey mi olur, bu adamın yazdıkları niçin bu kadar önemli ki?
ooo böyle giderse adli sicil kaydı falanda ister...sallayın su herifi birseyden anladığı yok ama isi ticarete dökme noktasında takdir ediyorum iyi bir girisimci :)
 

İİBF

Admin
Yönetici
Bölüm Yöneticisi
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
1,717
Beğeniler
1,944
Şehir
Bursa
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
ÇEKO
#14

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#15
deliylw uğraşacağına dağı dolaş demişler dağı dolaşın boşverin şunu
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#16
Karaca güzel bir giyim/yemek takımı markası ve ötesini ifade edemeyecek. Logosundaki geyiklerden birisi ya dişiyse ne olacak?

 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#17
ilk facebook sayfasını açtığında meraktan açıklamaları okuduydum ord da fotoğrafı olan bayan arkadaşların yorum yapmamasını istiyordu yorum yapınca hemen yorumu silip uyarı mesajı atıyordu :p
 

enaz90

Site Müdavimi
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
367
Beğeniler
235
Şehir
İzmir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#18
Adam belki tahrik oluyo kendini engelleyemiyo abdesti kaciyo :) boşverin karacayi o mu veriyo kadroyu. herkes canli derdinde işte başkada bişe değil.
cok zor işler değil puanin iyise kadro iyi geliyosa ataniyosun yoksa 30 tercihle bi yerlerini yırt elde var 0...
 

incir reçelim

Forbidden Zone
Kadrolu Üye
Katılım
23 Mar 2013
Mesajlar
4,498
Beğeniler
4,370
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#19
Adam belki tahrik oluyo kendini engelleyemiyo abdesti kaciyo :) boşverin karacayi o mu veriyo kadroyu. herkes canli derdinde işte başkada bişe değil.
cok zor işler değil puanin iyise kadro iyi geliyosa ataniyosun yoksa 30 tercihle bi yerlerini yırt elde var 0...
Hocam çok güldüm yorumuna :) :)
 

estralla69

Aktif Üye
Mücadele Grubu
Katılım
25 Kas 2013
Mesajlar
175
Beğeniler
37
#20
forumda da sadece boş boş konuşanların karacayı beğenmemesi ilginç, hayır biri de çıkıp demiyor ki ben yaparım onun yaptığını sadece çamur atın anca. adamın takdiri istemeyen girmez siteye olur biter.