kardinal luis mustor işletmeci fd vb. arkadaşlar memurlarnete hiçbir şekilde yazmayın

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında tiffany44 tarafından paylaşıldı.

  1. tiffany44

    tiffany44 Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    28
    Beğeniler:
    7
    Ödül Puanları:
    8
    sizler açılan başlıklara yorum yapmazsanız zaten çoğu arkadaşımız sorularını buraya yazıp burdan yardım isteyecekler her ne şekilde olursa olsun açılan başlıklara yorum yapmayalım belli başlı arkadaşlarımız da açılan her konuya iibfliler.net te cevabınız hazır gelin gibi hazır taslakları yapıştırdımı 1 aya kadar çoğunu burada görürüz yanlış mı düşünüyorum acaba..
     
  2. advanced22

    advanced22 İyi Bilinen Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    99
    Beğeniler:
    66
    Ödül Puanları:
    18
    kesinlikle
     
  3. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    body luis bunlarda listeye eklenebilir :)
     
  4. desouza

    desouza Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    95
    Ödül Puanları:
    0
    +++++++++++++++++++++++
     
  5. by_efendy

    by_efendy Yeni Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    16
    Beğeniler:
    2
    Ödül Puanları:
    8
    10 numara fikir ;)
     
  6. kfyydm

    kfyydm Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Memurlarnette taşiniyoruz başligini ve bu sitenin linkini surekli guncelleyin.
     
  7. desouza

    desouza Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğeniler:
    95
    Ödül Puanları:
    0
    Memurlar sitesi çağrıları silmeye başladı, taşındık konusunu da kaldırdılar.İşin ciddiyetinin farkına varmış olacaklar.
     
  8. ottovonbismarck

    ottovonbismarck Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    4
    Ödül Puanları:
    8
    arkadaşlar kpss ilanlarına bakmak için dahi olsa memurlar.net e girmek istemiyorum. o nedenle bu ilanlara bi çare bulmamız gerek. iibf li kardeşlerimiz ilanlara da burdan bakabilmeli.
     
  9. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    aynen portal kısımı ve ilan kısmı olabilirse iyi olur adminnn @iibf
     
  10. Kardinal

    Kardinal Çare Drogbaydı Mücadele Grubu

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.086
    Beğeniler:
    304
    Ödül Puanları:
    88
    Anasayfada ilan ve haberler olmalı ...
     
  11. kfyydm

    kfyydm Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    36
    Beğeniler:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    Kendimi yağli boya kokan yeni bir eve taşinmiş gibi hissediyorum.Ayni zamanda memurlar nete girmemeye çalişiyorum,sanki sigarayi birakmak gibi bir şey.
     
  12. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.915
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    HAHA :D bu iyiydi :D memurlar.neti güzel yapan içindekiler hocam hepimiz burda olduktan snr sorun yok
     
    serzub bunu beğendi.
  13. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    aynen @mustor un dediği gibi orayı bizim gibiler o hale getiriyordu ama onlar da bizi hiçe saydılar biz aslında bunu çoktan yapmalıydık oma geç olsun güç olmasın derler ya zararın bi köşesinden donduk burada artık bi aile gibiyiz sadece İİBF çıkarları savunulacak zamanla site de yerine oturacak günlük ilanlar haberler eklenecek biz sabretmeliyiz sonunda biz kazanan olacağız inşallah
     
  14. edi14

    edi14 Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    5
    Ödül Puanları:
    8
    arkadaşlar herkese hayırlı olsun üye sayısı umarım biran önce artar siz saglam tahmin yapan arkadaşlar burda oldugu sürece bizimde memurlar nete girmemiz gereksiz belki bundan sonra iibfyle ilgili haber yaparlar :D
     
    HoRoZ'28 bunu beğendi.
  15. serzub

    serzub Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    1
    Hayırlı olması dileğiyle
     
  16. isletmeci1985

    isletmeci1985 Firedi'nin Kabusu Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.542
    Beğeniler:
    1.256
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    Kesinlikle destekliyorum bu fikri. O siteye bir daha girmek istemiyorum. Sadece burayı haber vermek için başlıklara yazıyorum hepsi bu.
     
  17. intifada

    intifada Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    57
    Beğeniler:
    17
    Ödül Puanları:
    0
    ILan kismi halledilmeli... ayrica sadece forum yetmez.. emurlar net benzeri bi siteolmali.. ben pek anlama bu islerden ama para basip web sayfasimi aliniyo alanimi aliniyo onu yapmak lazim.. keten tpokumunun bonservisini almak lazim.. ayrica. BAslikta nikimi goremeyince uzuldum.. gaddarzalimyarimalimden sevgiler
     
  18. The_end

    The_end Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    22
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    Bende bir tavisyede bulunayım,burası cok karısık geliyor,yani ben memurlar nete girdigimde sadece iibf odasına bakarım orda ne varsa buluyorum cok nadir olarak lisans forumuna girerim.fakat burda kpss-b ayrı ,gumruk ayrı,mucadele ayrı ..vs kısımlara ayrılmıs.bana karısık geliyor Sadece bende mı boyle bır yadsıma var bilmiyorum ama rahatsız ediyor beni
     
  19. HoRoZ'28

    HoRoZ'28 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    8 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.196
    Beğeniler:
    383
    Ödül Puanları:
    388
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Giresun
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Pamukkale Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Hocam zamanla insanın gözü alışıyor zaten en üstte son yazılan konular olduğu için alışma daha cabuk oluyor biraz sürekliliğe bağlı ne kadar çok aktifseniz o kadar çabuk neyin nerde olduğunu görüp işimizi kolaylaştırıyoruz
     
  20. silya1984

    silya1984 Site Müdavimi Kadrolu Üye

    Kayıt:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    638
    Beğeniler:
    184
    Ödül Puanları:
    293
    güzeeel bir karar bende geldiim.:)
     

Sayfayı Paylaş