kasım da sgk alım yapacak mı?

Konu, 'KPSS B Grubu' kısmında keynez tarafından paylaşıldı.

  1. keynez

    keynez Yeni Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    kasım ayında sgk nın alım yapma durumu nedir?
     
  2. peter keating

    peter keating VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    24 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    469
    Beğeniler:
    502
    Ödül Puanları:
    348
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    @csgbfarukcelik
     
  3. Tgb06

    Tgb06 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.972
    Beğeniler:
    1.985
    Ödül Puanları:
    238
    Bölüm:
    İktisat
    bize de çok cevap verir zaten kendisi :)
     
    peter keating bunu beğendi.
  4. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    4.142
    Beğeniler:
    2.663
    Ödül Puanları:
    788
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    kasımda kesin alım olacak 2014 için verilen kadroyu kullanmadı
     
  5. betimlemeツ

    betimlemeツ şimdi o değil de! Kadrolu Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    6.184
    Beğeniler:
    5.577
    Ödül Puanları:
    988
    Cinsiyet:
    Kadın
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    Sgk için ne diyorsunuz arkadaşlar memnun olmayanlar var. sizin fikriniz ne?

    yok öyle bi dünya!
     
  6. işletmeci00

    işletmeci00 İşletme - 84,3

    Kayıt:
    13 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.979
    Beğeniler:
    1.098
    Ödül Puanları:
    118
    Şehir:
    Yurtdışı
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İşletme
    arkadasım memnun olan varmı calıstıgı kurumdan sankı herkes bı eksısını soyluyo cunku hıcbır kurum 4-4luk deıl
     
    betimlemeツ ve rngl bunu beğendi.
  7. betimlemeツ

    betimlemeツ şimdi o değil de! Kadrolu Üye

    Kayıt:
    15 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    6.184
    Beğeniler:
    5.577
    Ödül Puanları:
    988
    Cinsiyet:
    Kadın
    Şehir:
    Ankara
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    Kötünün iyisini aramıyor muyuz? :D

    yok öyle bi dünya!
     
  8. Tgb06

    Tgb06 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.972
    Beğeniler:
    1.985
    Ödül Puanları:
    238
    Bölüm:
    İktisat
    sgk yoğun çalışan bir kurum bu biliniyor zaten. Sgk.yla işi olmayan insan mı var telefon trafiği çok fazla adam arıyor ne zaman emekli olurum diye sorabiliyor en azından.
     
  9. muhtarrr42

    muhtarrr42 VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    626
    Beğeniler:
    410
    Ödül Puanları:
    318
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Kıbrıs
    Eğitim:
    Lİsans Üstü
    Üni:
    ODTÜ
    Bölüm:
    Lojistik Yönetimi
    kac kadro verilmisti peki..kullanmicam ihtiyac yok diyebilirmiki
     
  10. duygulummm

    duygulummm Site Müdavimi Kadrolu Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğeniler:
    140
    Ödül Puanları:
    43
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    büyük ay kasım :) kasımda aşk başkadır desenize kurum aşkı ama :huhuu:
     
    muhtarrr42 bunu beğendi.
  11. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    4.142
    Beğeniler:
    2.663
    Ödül Puanları:
    788
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    350 kadro veilmişti kurumlar arası nakilde bir kısmı kullanıldı 200-250 arası bir alım olur kasımda
     
    muhtarrr42 bunu beğendi.
  12. keynez

    keynez Yeni Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    21
    Beğeniler:
    3
    Ödül Puanları:
    8
    200-250 kişilik bir alımda puan 83ü görür mü peki?? bir de bişey daha söylemek istiyorum, bugün istanbul sgk nın sitesine girdim, tek tek ilçelerin sgm müdürlerinin kariyer geçmişlerini inceledim, sgm ilçe müdürlerinin nerdeyse tamamı düz memurluktan yükselmiş..2001 de vhki olan adam 2014 te sgm merkez müdürü olmuş mesela..bunun gibi çok örnek var..
     
  13. duygulummm

    duygulummm Site Müdavimi Kadrolu Üye

    Kayıt:
    24 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğeniler:
    140
    Ödül Puanları:
    43
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    bi memur olarak girsek gerisini dişimiz tırnağımızla hallederissss:ytrya:
     
  14. muhtarrr42

    muhtarrr42 VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    29 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    626
    Beğeniler:
    410
    Ödül Puanları:
    318
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Kıbrıs
    Eğitim:
    Lİsans Üstü
    Üni:
    ODTÜ
    Bölüm:
    Lojistik Yönetimi
    tabi bide kaci onlisans olcak o da onemli..
     

Sayfayı Paylaş