KPSS 2015-2 TERCİH ROBOTU AÇILDI

Katılım
19 Tem 2014
Mesajlar
64
Beğeniler
30
#2
İktisat 128 diyorlar işletme 458 iktisat nasıl 128 oluyor anlamadım yani ben iktisatçı olarak sadece 128 kadroyu mu tercih edebilcem
 

işletmeci00

İşletme - 84,3
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,014
Beğeniler
1,095
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
#5
Uu deli amtronoru dogrumu demis
 

ykk07

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
572
Beğeniler
1,113
#8
kyk ve spor müdürlüğü ağırlıklı,,kit neredeyse yok denecek kadar az ama genel itibariyla toplam kadroya bakınca iibf ye gelen kadro sayısı iyi sayılır
 

Gökhan60

VİP Üye
Katılım
14 Ağu 2014
Mesajlar
324
Beğeniler
324
Şehir
Tokat
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Abant İzzet Baysal Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
#9
uluslararası ilişkiler 11 gösteriyor arkadaş bu nedir la Allaasen, deli antrenorün dediği harbiden çıktı. saçmalığa bak
 

mervenil

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
4 Kas 2012
Mesajlar
319
Beğeniler
472
Şehir
Balıkesir
Eğitim
Lisans
Üni
Dokuz Eylül Ünv.
Bölüm
ÇEKO
#10
çalışma ekonomisine 15 gelmiş. ben 86,1 le açıkta kalır mıyım? öyle olursa işletme iktisat 85,5 la atancak ben 86,1 le atanamıcam mı?
 

esru

İyi Bilinen Üye
Katılım
15 Eki 2014
Mesajlar
68
Beğeniler
49
Eğitim
Lisans
Bölüm
Kamu Yönetimi
#11
Ee ben acamadim kamu yönetimi kaç kador
 

ykk07

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
572
Beğeniler
1,113
#12
çalışma ekonomisine 15 gelmiş. ben 86,1 le açıkta kalır mıyım? öyle olursa işletme iktisat 85,5 la atancak ben 86,1 le atanamıcam mı?
ösym ais de baktınızmı bölümünüzden kaç kişi var önünüzde ?
 

ykk07

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
572
Beğeniler
1,113
#17
21. yim bölümden. benim durum ne olur bilemedim
evet kritik ama benim fikrimi sorarsanız 17 kadroda sadece ulus dan alıyorsa vede her yeri yazarsanız olur.hayırlısı bakalım daha analiz için zaman var
 

ykk07

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
11 Tem 2014
Mesajlar
572
Beğeniler
1,113
#19
Ee ben acamadim kamu yönetimi kac

84le gitme ihtimali nedir acaba bilen varmi kamu yönetimi
önünüzde 86-85 vede 84 puanım küsratıyla olanlar var,,şuan herkes doğu batı demeden atanmaya bakıyor,,bir kaç güne az çok belli olur.
 

Jon Snow

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
3 Şub 2015
Mesajlar
721
Beğeniler
628
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Ekonometri
#20
çeko, uluslararsı ilişkiler ve ekonometri bölümü mezunları açıköğretimden işletme okuyalım en iyisi bu kadar fark olamaz gerçekten :(
bizim atanmak için 90 falan almamız lazım, 85imiz bi halta yaramayacak. Zaten diğer bölümler de bunlara başvuracak