Kyk da calisanlar

Army..

VİP Üye
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
216
Beğeniler
260
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
90 saatten sonrası verilirse bizim il ve yurt birbirini keser :D vermesinler bence . Memurluğu burda öğrenmeye kendimi mahkum ettiğim için kendimi hiç affetmicem.
 

Game Over

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
2,845
Beğeniler
3,378
Şehir
Erzincan
Eğitim
Lisans
Üni
Atatürk Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
90 saatten sonrası verilirse bizim il ve yurt birbirini keser :D vermesinler bence . Memurluğu burda öğrenmeye kendimi mahkum ettiğim için kendimi hiç affetmicem.
Nasıl yani hocam nöbete girmek için mi birbirini keser tam anlamadım ? Saati 10 lira bile olsa ben gönüllü olarak nöbet tutmak istemem asla. Hocam aynen bizim ki memurluk sa diğer devlet daireleri nin ki ne oluyor bizim ki amelelik resmen. Kapri ile şort ve pijama ile başka hangi kuruma girebilir insanlar :) sizin başka kurum merkezi atama da olmuştu sanırım aklınız halen orda kaldı.
 

Army..

VİP Üye
Katılım
21 Tem 2016
Mesajlar
216
Beğeniler
260
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
Nasıl yani hocam nöbete girmek için mi birbirini keser tam anlamadım ? Saati 10 lira bile olsa ben gönüllü olarak nöbet tutmak istemem asla. Hocam aynen bizim ki memurluk sa diğer devlet daireleri nin ki ne oluyor bizim ki amelelik resmen. Kapri ile şort ve pijama ile başka hangi kuruma girebilir insanlar :) sizin başka kurum merkezi atama da olmuştu sanırım aklınız halen orda kaldı.
Nöbet de tutmak isterler , tutmadan ve fazla çalışmadan kendilerine yazmak da isterler. Çok aç gozluler varya anlatamam . Oldu da memleket uğruna yaktım kendimi maalesef . Bu sene de 84 aldım. Cok az ama kısmet .Bakalım ne olacak .
 

Game Over

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
24 May 2015
Mesajlar
2,845
Beğeniler
3,378
Şehir
Erzincan
Eğitim
Lisans
Üni
Atatürk Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Nöbet de tutmak isterler , tutmadan ve fazla çalışmadan kendilerine yazmak da isterler. Çok aç gozluler varya anlatamam . Oldu da memleket uğruna yaktım kendimi maalesef . Bu sene de 84 aldım. Cok az ama kısmet .Bakalım ne olacak .
Hımm anladım şimdi hocam yattıkları yerden bol kese den mesai yazarlar yani. Var öyle tipler malesef. Hocam orta şeker puanı niz hiç belli olmaz 3. Ve 4. Atama da gelir o puanlara.
 

Pace

Mutluluk
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1,013
Beğeniler
1,103
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
Arkadaslar promosyonlar ne zaman yatar haberi olan veya duyum alan var mı
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
393
Beğeniler
391
Eğitim
Yüksek Lisans
Bölüm
Ekonometri
Şubat Maaşından sonra yatar. Çünkü protokol 31.01.2019 da yürürlülüğe girdi. Ocak maaşı ilk maaş sayılmadı. İlk maaştan sonraki takip eden ayda promosyon ödemesi yapılacak diyor
 
Katılım
4 Ara 2016
Mesajlar
393
Beğeniler
391
Eğitim
Yüksek Lisans
Bölüm
Ekonometri
duyumları bende araştırdım ama alan yok şubat maaşından sonra alınacakmış ah ah yatsın diye çok uğraştım.
 

Pace

Mutluluk
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1,013
Beğeniler
1,103
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
bizim muhasebe personelden sorumlu şube müdürümüz gruba yazmış: ziraat bankası personel promosyon ödemelerini 08.02,2019 tarihinde ödeyecektir ... diye bilgi atıldı bize
 
Beğeniler: Hrn

Pace

Mutluluk
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1,013
Beğeniler
1,103
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
2019 ıtıbarıyke nobet ucretlerı arttı mı haber alan var mı yoksa yıne komik rakamda mı kaldı
 

Hrn

Yeni Üye
Katılım
13 Ocak 2019
Mesajlar
3
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Acıbadem Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
2019 ıtıbarıyke nobet ucretlerı arttı mı haber alan var mı yoksa yıne komik rakamda mı kaldı
2019 yilinda genel anlamda hicbir seyin fiyatinda artisa gidilmedi. Nobet ucretlerine de yapilmamis olma ihtimali yuksek
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
777
Beğeniler
370
Şehir
Trabzon
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
İşletme
Arkadaşlar merhaba
Ocak ayı mesaisi yatan iller var mı acaba ? Şuan her şey belirsizliğini mi koruyor. Saat tahsisi yapılmadığı için mesai yatmadı diyorlar.
 
Katılım
12 Ocak 2015
Mesajlar
777
Beğeniler
370
Şehir
Trabzon
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
İşletme
300 kişilik yurtta 3 personeliz , biri müdür v. Biri nöbete girmiyor . İki kişi nöbet donduruyoruz. Usulen buda sakat işlem ama yapıyorlar . Yüzde yüz geri cevrilcek dilekçem ama denemek de fayda var.
300 kişilik yurtta 3 personeliz , biri müdür v. Biri nöbete girmiyor . İki kişi nöbet donduruyoruz. Usulen buda sakat işlem ama yapıyorlar . Yüzde yüz geri cevrilcek dilekçem ama denemek de fayda var.
Talimat gereği 2 kişi nöbet tutamaz. yani bunun olabilme ihtimali bile yok. Acaba onlara nöbet yazılıyor ancak sadece kağıt üzerinde mi kalıyor yani nöbeti tutmuyor mu ? Kafam karıştı
 
Üst