Kyk da calisanlar

Pace

Mutluluk
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1,015
Beğeniler
1,109
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
Tasarruf olsun dıye yemek ucretımızı vermeyebılırler. Şubat fazla mesaıyı 12 nısanda aldık. 1000 kişilik yurtlarda 3 kişi nobet tutuyoz durumlar vahım inşallah alımlar olur bu durumda nasıl alım yapılır bılemıyorum
 
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
16
Beğeniler
7
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
Maliye
Acilen personelin durumu iyileştirilmeli gelen kaçıyor zaten kurumdan iyileştirme yapılmazsa Kyk da personel sorunu herzman olacaktır. Yeni alım sadece günü kurtarır
 

işletmeci00

Kredi ve Yurtlar Kurumu
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,090
Beğeniler
1,134
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Acilen personelin durumu iyileştirilmeli gelen kaçıyor zaten kurumdan iyileştirme yapılmazsa Kyk da personel sorunu herzman olacaktır. Yeni alım sadece günü kurtarır
Kesınlıkle ve zaten hep oyle olmustur yenı personel alınır bayan yurduysa hele ılk ay ıyı sonradan kurumdam kacanlar hamıle olanlar dpgum ıznı derken 2 sene yıne perısanlık... Nobet ya kaldırılmalı ya icap seklınde gelmeli personele nobet cazip bır hale getıeılmelı yoksa bu soeun kurum ayakta kaldıgı surece bıtmez bıtmeyecek
 

Pace

Mutluluk
Katılım
30 Nis 2017
Mesajlar
1,015
Beğeniler
1,109
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
Kesınlıkle ve zaten hep oyle olmustur yenı personel alınır bayan yurduysa hele ılk ay ıyı sonradan kurumdam kacanlar hamıle olanlar dpgum ıznı derken 2 sene yıne perısanlık... Nobet ya kaldırılmalı ya icap seklınde gelmeli personele nobet cazip bır hale getıeılmelı yoksa bu soeun kurum ayakta kaldıgı surece bıtmez bıtmeyecek
Bızım 1000 kişilik bayan yurtlar peeısan . 3 kişi ile hasta hallerıyle idare edıyorlar
 

kararsiz memur

Site Müdavimi
Katılım
26 Mar 2015
Mesajlar
266
Beğeniler
232
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
İşletme
Nöbet ücretleri yatıyor hocam. Evet nisan ayından itibaren yemek ödemesi yapılmayacak. Kurum spor il müdürlüğüne bağlandığından beri işler iyice sarpa sardı vallahi :rolleyes: ogrenci iznini kendi bozarsa tabiiki bir iş yükü kalkmış olacak bizden
 

işletmeci00

Kredi ve Yurtlar Kurumu
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,090
Beğeniler
1,134
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Bızım 1000 kişilik bayan yurtlar peeısan . 3 kişi ile hasta hallerıyle idare edıyorlar
Yazık gercekten yazık o 3 kısnın aıle hayatı duxenı mahvoluyor anlayan varmı 3 gun GD e bır nobetın nekadar kotu oldugunu tabı yok!
 

işletmeci00

Kredi ve Yurtlar Kurumu
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,090
Beğeniler
1,134
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Dilekçe verip il müdürlüğüne geöen yyp varmı?
 

işletmeci00

Kredi ve Yurtlar Kurumu
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,090
Beğeniler
1,134
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Tayınle ılgılı yazı gelmıstı arkadaslar yazıp tayını yapılan oldumu
 

işletmeci00

Kredi ve Yurtlar Kurumu
Katılım
13 Tem 2014
Mesajlar
2,090
Beğeniler
1,134
Şehir
Yurtdışı
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İşletme
Benim bildiğim YYP'ler il müdürlüğüne geçemiyor kanunen
Hocam baya eskıde kalmıssınız o ıl muu rluguyken oyleydı sımdı genclık ve spor ıl mudurlugune baglıyız ve 3 mayısta kı yonetmelıkle gecıcı gorevlendırme hakkımız var gecilıyor yanı
 
Katılım
22 Eyl 2016
Mesajlar
85
Beğeniler
16
Eğitim
Lisans
Üni
Adnan Menderes Ünv..
Bölüm
ÇEKO
Benim bildiğim YYP'ler il müdürlüğüne geçemiyor kanunen
Genclık spor il mıduelugunde calısan bır cok sozlesmelı personel var cogu bırımde oyuzden bız sozlesmelılerde artık ıl mudurlugunde calısabılırız o engel kalktı kurumlar bırlesınce ve aynen yonetmelıkle gecıcı gorevlendırme hakkı getirildi bızlerede coksukur
 
Katılım
23 Ağu 2016
Mesajlar
34
Beğeniler
16
Eğitim
Lisans
Üni
Kocaeli Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
Bizde iki yyp birleşmeden sonra ile çekilmişti 1-2 hafta çalışıp acil olarak geri yurtlarına yollamışlardı.
 
Üst