memurlar.net i pazar günü kilitlemek!

Konu, 'Öneriler' kısmında üç mersinli tarafından paylaşıldı.

  1. üç mersinli

    üç mersinli Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    arkadaşlar pazar günü memurlar.net en çok ziyaretini alıyor.burayı bilmeyenlerin de haberinin olması için herkes memurlar.nette iibfliler.net ile alakalı bi başlık açsa ve tüm gün başlığı yenilese ve iibf forumunda bizim yazılarımız dışında bi başlık olmasa dikkat çekeriz diye düşünüyorum siz ne dersiniz?
     
  2. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.919
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    olabilir ama büyük ihtimalle son yazılarımız olur =)
     
  3. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    mantıklı kardeşim ama herkes iibfliler netle ilgili başlık açılırsa sabote olarak gorurle hem baslıklar kapanır hem de uyelikler ceza alır hani uyelikler onemli degil ama sonucta ordan buraya milleti geirmek için yine kullanıyoruz.bence biri bi şey sordugunda biz artık surdayız söyle boyle gibisinde bi seyler yazıp buraya cekelim bi iki tane de baslık acalım ben acmıstım bugun ona benzer hani dogrudan hadi iibflilere dersek ve cok sayıda acarsak konu kapatırlar
     
  4. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.919
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    aynen ben bugün üyeliğimi kapatıcaktım sonra adam çağıramyız diye düşündüm kapatmadım
     
  5. isletmeci1985

    isletmeci1985 Firedi'nin Kabusu Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.542
    Beğeniler:
    1.256
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    Her başlığa iibfliler.net yazmış kardeşlerimiz. Tam gaz sürecek bu eylem.

    Şahsen işim kalmadı orayla, inşallah iki gün sonra tekrar memurlar.nete geçelim falan denmez. Buranın düzeni gayet güzel.

    İİBF kısmını kapatsın memurlar.net.
     
    darkness666 bunu beğendi.
  6. Mustor

    Mustor SMMM/PTT Yetkili Kişi Bölüm Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.919
    Beğeniler:
    2.462
    Ödül Puanları:
    588
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İstanbul
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Sakarya Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    biraz daha toplayalım buraya memurlar nete mail kapmanyası yaparız sesimizi duymayan memurlar net iibf bölümünü kapasın artık diye
     
  7. üç mersinli

    üç mersinli Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    evet haklısınız üyeliği silebilirler.belki de adminlerin yapılanlardan haberi bile yok.malum iibf adminleri forumda dolaşmayı pek sevmiyorlar memurlar.net te :)
     
  8. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    aynen öyle yaparız güzel fikir
     
  9. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    adversary nin haberi var dun yazdı baska sitenin tanıtımını yapıyosunuz ama ben bi sey demiyorum beni iibf dusmanlıgıyla bi sey yapmamakla sucluyosunuz ama elimden gelen bu filan diye yazmıstı
     
  10. isletmeci1985

    isletmeci1985 Firedi'nin Kabusu Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.542
    Beğeniler:
    1.256
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    Gözüm hala seyire seyire 4001li arıyor, kaplan belgeseli falan şeklinde parçalayabilirim. Sinirlerim düzeldi oradan kurtulunca, yalnız adminler acilen bu trendi görmeli, gerekiyorsa kendi futbol takımı sayfamda bile duyuracağım bu siteyi. :)
     
    Mustor bunu beğendi.
  11. Kafkaslı

    Kafkaslı Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    6.721
    Beğeniler:
    3.189
    Ödül Puanları:
    938
    Cinsiyet:
    Kadın
    bu eylemi bilseydim ben de memurlarnet üyeliğimi kapatmazdım :( Güzelim eylemi kaçırdım :(
     
  12. üç mersinli

    üç mersinli Yeni Üye

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    20
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    adversayı severim bak iyi adamdır..onu da davet etseydiniz bomba transfer olurdu :)
     
  13. Kafkaslı

    Kafkaslı Üyeliği İptal Edildi

    Kayıt:
    31 Ekim 2012
    Mesajlar:
    6.721
    Beğeniler:
    3.189
    Ödül Puanları:
    938
    Cinsiyet:
    Kadın
    evet adversary çok iyi mücadele grubuna da başta çok destek olmaya çalışmıştı ama grubun isteksizliği yüzünden o da pes etmişti.
     
  14. sgzmst

    sgzmst İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    13 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    159
    Beğeniler:
    50
    Ödül Puanları:
    28
    bence enerjimizi artık buraya harcayalım ki kendimizi kalkındıralım yetti artık onların bizle aldığı yol :)
     
    Kafkaslı bunu beğendi.
  15. Ser

    Ser Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    80
    Beğeniler:
    17
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    konuyla pek alakalı olmayacak ama site sanki bu sabah daha iyi çalışıyor . arada bir gidiyorum memurlar nete bakıyorum pek hareket olmuyor orda
     
  16. nicknick

    nicknick Site Müdavimi Mücadele Grubu

    Kayıt:
    21 Eylül 2013
    Mesajlar:
    687
    Beğeniler:
    137
    Ödül Puanları:
    43
    daha beter olsun memurlar.net :)
     
  17. luis1907

    luis1907 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3.674
    Beğeniler:
    981
    Ödül Puanları:
    438
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İktisat
    Memurlar nette 2 gundur maddı kayıpta basladı hele dun daha fazla hıssedılmıstır :)
     
  18. rammstein85

    rammstein85 Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Mücadele Grubu

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    1.620
    Beğeniler:
    1.058
    Ödül Puanları:
    368
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Çanakkale
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Aksaray Ünv.
    Bölüm:
    İşletme
    1348 üye olmuş yalnız misafir gezinenler var onlarda üye olsa daha iyi olur. sayfanın en altında istatistikler :)
     
    Kafkaslı bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş