Muayene Memurları Paylaşım Platformu (Genel)

beko42

Site Müdavimi
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
213
Beğeniler
197
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#1
arkadaşlar şöyle bi bakındım ama bu konu gibi bir konu bulamadım forumda o yüzden başlık açıyorum.

10 günlük aday muayene memuru olarak birçok konu hakkında somut ve soyut bilgiler edindim/edindik. gerek istanbul gerek türkiyenin her tarafından muayene memuru arkadaşlarımla burada soru cevap ya da paylaşımlarımızı yaparsak epey güzel olur çünkü internet denilen bilgi çöplüğünün içerisinde muayene memurları hakkında bilgi yok güncel bilgi ise hiç yok. hem böylelikle bölgeler arası farklı uygulamaları da analiz etme şansımız olur.

elimden geldiğince ben de sorularınızı cevaplamaya çalışırım.
 

serdar

Yeni Üye
Katılım
21 Nis 2015
Mesajlar
3
Beğeniler
1
Eğitim
Lisans
Üni
Karadeniz Teknik Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
#2
üstad sen şimdi ne yapıyorsun malum eğitim falan almadık bu işte çetrefilli bir iş eğitime kadar ne yapacağız merak ediyorum doğrusu.
 

beko42

Site Müdavimi
Katılım
19 Mar 2015
Mesajlar
213
Beğeniler
197
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#3
üstad sen şimdi ne yapıyorsun malum eğitim falan almadık bu işte çetrefilli bir iş eğitime kadar ne yapacağız merak ediyorum doğrusu.
Hocam düne kadar bölge müdürlüğündeydim. Dün yerlerimiz belli oldu. P.tesi yeni yerlerimizde başlayacağız. Eğitime kadar yapacağımız işi bağlı olduğumuz gümrüğün müdürü belirleyecek. Muhtemelen evrak kayıt vs gibi işlerde çalışacağız.

Zaten imza yetkimiz ve kaşemiz olmadığı için muayene memurunun yaptığı işleri adaylık bitinceye kadar yapamicaz.