Mübaşirlik için kimler nereye kaç puanla başvuracak

Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
27
Beğeniler
19
Eğitim
Lisans
Bölüm
Kamu Yönetimi
#1
Başvurabilecek Bölümler
İşletme, İktisat, Çalışma Ekonomisi, Kamu Yönetimi, Maliye, Uluslarası İlişkiler, Ekonometri, Tüm İİBF
Başvuru Tarihi
21 May 2018
Son Başvuru Tarihi
11 Haz 2018
76.7 ile mübaşirlik gelir mi arkadaşlar yardım lütfen
 

Calimeroo

Kaderin benle bu derdi ne
Kadrolu Üye
Katılım
2 Nis 2017
Mesajlar
3,175
Beğeniler
3,574
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#2
82.4 bende basvurucam sanirim
 

bytallah

Yeni Üye
Katılım
20 Ağu 2017
Mesajlar
20
Beğeniler
0
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#3
Hocalarim en son alim hangi il kacla kapattigina dair tablo varmı.
80.7 ile basvuracam
 

Kenan Guzelgun

Beşiktaş JK
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
38
Beğeniler
26
Şehir
Konya
Eğitim
Lisans
Üni
Selçuk Ünv.
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
#5
Bim ve Bam ların daha düşük puan olmasının sebebi nedir acaba
özel bir şart mı var yada bilgisi olan
 

hatice90

Site Müdavimi
Katılım
4 Ara 2017
Mesajlar
163
Beğeniler
241
Eğitim
Lisans
Üni
Dumlupınar Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#7
Mubasirlikte tek ilmi tercih efiliyor hiv basvuru yapmadim da
 

ramos4

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Ocak 2015
Mesajlar
126
Beğeniler
58
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#8
mübaşir e lise mezunu bile başvurdugu için genelde yüksek kapatıyor arkadaşlar 85 üstü filan oluyordu ben baktıgımda ama puanlara
 

Bafetimbi Gomis

Site Müdavimi
Katılım
25 Nis 2017
Mesajlar
226
Beğeniler
236
Eğitim
Lisans
Üni
Süleyman Demirel Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
#9
İzmir bam. Bu arada mübaşirlik 80 altına iner.
 

çekocan33

Site Müdavimi
Katılım
23 Haz 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
178
Eğitim
Lisans
Bölüm
ÇEKO
#12
Arkadaşlar bilgisi olan, mübaşir olarak çalışan falan varsa biraz bilgi versin pozisyon hakkında :) genelde aklımızda adliye koridorlarında isim bağıran görevliler geliyor kabaca ancak şu an üniversite mezunlarının yarıştığı bir kadro haline gelmiş. Hakikaten tam olarak ne iş yapar mübaşirler, çalışma ve maaş şartları nelerdir bilen var mı ?
 

ramos4

İyi Bilinen Üye
Katılım
14 Ocak 2015
Mesajlar
126
Beğeniler
58
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#13
Arkadaşlar bilgisi olan, mübaşir olarak çalışan falan varsa biraz bilgi versin pozisyon hakkında :) genelde aklımızda adliye koridorlarında isim bağıran görevliler geliyor kabaca ancak şu an üniversite mezunlarının yarıştığı bir kadro haline gelmiş. Hakikaten tam olarak ne iş yapar mübaşirler, çalışma ve maaş şartları nelerdir bilen var mı ?
üniversite mezunlarının yarıştıgı derken mübaşiri genelde lise ve ölisans yani kolay kpss sınavından yüksek puanlılar işgal ediyor yüksek kapatıyor o yüzden puanlar
 

gmz44

10uncu köylü
Katılım
7 Ara 2017
Mesajlar
194
Beğeniler
244
Eğitim
Lisans
Üni
Mevlana Ünv.
Bölüm
Diğer
#14
82.7 İstanbul yapicam mantıklı mi sizce?:ckskc:
 

çekocan33

Site Müdavimi
Katılım
23 Haz 2017
Mesajlar
143
Beğeniler
178
Eğitim
Lisans
Bölüm
ÇEKO
#15
üniversite mezunlarının yarıştıgı derken mübaşiri genelde lise ve ölisans yani kolay kpss sınavından yüksek puanlılar işgal ediyor yüksek kapatıyor o yüzden puanlar
Onlar kapatmasa lisans mezunları kapatıcak hocam herkes hazırda bekliyor
 

Pttciolmakhedef

Site Müdavimi
Katılım
6 Mar 2015
Mesajlar
439
Beğeniler
243
Eğitim
Lisans
Üni
Gazi Ünv.
Bölüm
ÇEKO
#16
hocalarm bence genel olarak 81 ustu kapatacak mubasirlik tek tuk 80 alti olur bazi yerler az alan yerler genelede dusuk kapatiyir