Muş Alparslan Üniversitesi Hakkında

Konu, 'Üniversiteler' kısmında as--5 tarafından paylaşıldı.

  1. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Arkadaşlar evrak teslimi için muşa gittim. Açıkçası gitmeden endişelerim vardı ama insanları çok sıcak kanlı. Gelişmişlik düzeyi olarak cok geride kalmış bir şehir. Şehre iner inmez sohbet ettiğim bir kaç kişi biz terörist değiliz diye açıklama gereği dahi duydular. Etkilenmedim desem yalan olur. Üniversiteye gelecek olursak çok küçük bir Kampüsü var. İnsanlar sizi evinde ağrılar gibi davranıyor mutlu etmeye çalışıyor. Başka atanan varsa korkmadan gitsin derim.merak edenler için paylaşma gereği duydum
     
    anılcan ve yuppi26 bunu beğendi.
  2. erensson

    erensson Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Adana
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çukurova Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    KARDEŞİM HAYIRL
    KARDESİM HAYIRLI OLSUN.BEN DE MUŞ ALPARSLANA ATANDIM.
     
  3. erensson

    erensson Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Adana
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çukurova Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    kalacak yer sıkıntı mı acaba.evler yeni mi?
     
  4. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Saol kardeşim evrakları ilk ben teslim etmisim sordum orda :) daha kimse teslim etmemis
     
  5. erensson

    erensson Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Adana
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çukurova Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    ben de cuma gideceğim.nerelisin kardeşim bu arada
     
  6. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Hocam ben ev bakacaktim aslında personel daire başkanı ile sohbet ederken ev tutmamami tavsiye etti ilk zamanlar yurt yada misafirhanede kal dedi. Zaten 20 gün sonra falan başlayacaksınız göreve acele etmeyin gelince yaparsınız dedi
     
  7. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Sivasliyim kardes
     
  8. erensson

    erensson Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    63
    Beğeniler:
    23
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Adana
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çukurova Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    yurtta ne kadar süre kalabiliriz bilgin var mı
     
  9. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Bi kaç ay kalırsınız dediler. Adamlar ilk baştan o kadar masrafa girmeyin diyorlar
     
    Son düzenleme: 7 Aralık 2015
  10. as--5

    as--5 Site Müdavimi

    Kayıt:
    7 Nisan 2015
    Mesajlar:
    240
    Beğeniler:
    102
    Ödül Puanları:
    93
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Çanakkale 18 Mart Ünv.
    Bölüm:
    İktisat
    Sizin memleket neresi hocam
     
  11. ela deren

    ela deren Site Müdavimi

    Kayıt:
    3 Şubat 2016
    Mesajlar:
    279
    Beğeniler:
    238
    Ödül Puanları:
    3
    Cinsiyet:
    Kadın
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İktisat
    Mus alparslan unisi nasil arkadaslar lojman var mi ya da yakininda kiralik ev falan .bir de teror cok mu
     

Sayfayı Paylaş