Nereden tutsak elimizde kalıyor

  • Konbuyu başlatan mahir
  • Başlangıç tarihi
M

mahir

Misafir
#1
2014 yılında Kpss'ye girdiğimde hedefim 88 üzeri bir puan almaktı. Çünkü sınava girmeden önce yaptığım araştırmalara göre 88 ve üzeri puan alanlar sınavdan sonraki ilk alımlarda rahatlıkla iyi yerlere yerleşmişler. Sınavdan 86,8 puan aldım fakat malumunuz sıralama bakımından 2012 yılından daha iyi durumda olduğumuz için bu puan zaten 88-89 gibi bir şeye tekabül ediyordu.

Her şey istediğim gibi gidiyordu. İlk atamayla atanıp, akademi için seçeceğim yeni bölüme başlama hayallerim gerçek olacak gibiydi. 3-4 yıl memuriyet yapıp akademiye yönelecektim. Fakat 2014/2 alımları malumunuz... Atanamadık ve özel sektöre yöneldik fakat oradan da bir şey çıkmadı. Kahrolsun tecrübe fetişi...

2015/1 alımları yaklaştı fakat sayılar hiç iç açıcı değil. İİBF bölümlerine verilecek kadro sayısının kasım ayındakinden çok fazla olacağını düşünmüyorum. Bende umut adına bir şey kalmadı. Bahsedilen rakamlar, yapılan açıklamalar... Pek umut verici değil. Her şey kısmet, elhamdülillah buna inancım tam. Tek arzum ve tek isteğim 'normal şartlarda' ve sadece sınavda gösterdiğimiz performansa bağlı olarak atanıp/atanamayacağımızın belirlenmesi. O zaman her şeye eyvallah der, rızkımızın peşinden daha bir hırsla koşabiliriz.

Velhasılıkelam neyi neresinden tutsak elimizde kalıyor. Bütün bunlar olurken çevreden gelen tepkiler, torpil için bastıranlar vs. derken iyice bunalıyorum fakat Allah'ın izniyle bu dönem de atlatılacak ve güzel günler görmek nasib olacak.

Hakkımızda hayırlısı :harika:
 

jazzbass

İyi Bilinen Üye
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
128
Beğeniler
96
Eğitim
Yüksek Lisans
Bölüm
İşletme
#2
2014 yılında Kpss'ye girdiğimde hedefim 88 üzeri bir puan almaktı. Çünkü sınava girmeden önce yaptığım araştırmalara göre 88 ve üzeri puan alanlar sınavdan sonraki ilk alımlarda rahatlıkla iyi yerlere yerleşmişler. Sınavdan 86,8 puan aldım fakat malumunuz sıralama bakımından 2012 yılından daha iyi durumda olduğumuz için bu puan zaten 88-89 gibi bir şeye tekabül ediyordu.

Her şey istediğim gibi gidiyordu. İlk atamayla atanıp, akademi için seçeceğim yeni bölüme başlama hayallerim gerçek olacak gibiydi. 3-4 yıl memuriyet yapıp akademiye yönelecektim. Fakat 2014/2 alımları malumunuz... Atanamadık ve özel sektöre yöneldik fakat oradan da bir şey çıkmadı. Kahrolsun tecrübe fetişi...

2015/1 alımları yaklaştı fakat sayılar hiç iç açıcı değil. İİBF bölümlerine verilecek kadro sayısının kasım ayındakinden çok fazla olacağını düşünmüyorum. Bende umut adına bir şey kalmadı. Bahsedilen rakamlar, yapılan açıklamalar... Pek umut verici değil. Her şey kısmet, elhamdülillah buna inancım tam. Tek arzum ve tek isteğim 'normal şartlarda' ve sadece sınavda gösterdiğimiz performansa bağlı olarak atanıp/atanamayacağımızın belirlenmesi. O zaman her şeye eyvallah der, rızkımızın peşinden daha bir hırsla koşabiliriz.

Velhasılıkelam neyi neresinden tutsak elimizde kalıyor. Bütün bunlar olurken çevreden gelen tepkiler, torpil için bastıranlar vs. derken iyice bunalıyorum fakat Allah'ın izniyle bu dönem de atlatılacak ve güzel günler görmek nasib olacak.

Hakkımızda hayırlısı :harika:
Arkadaşım, ben de seninle birebir aynı durumdayım, sadece 1 puan fazlam var o kadar. Beni daha umutlu yapmıyor o da zaten. Ben de akademiye yönelmek istiyorum ileride. Bunun için dediğin gibi memuriyete başlamam lazım. Ben de özel sektörü denedim 2014/2 olmayınca. Bana da tecrübe dediler, askerlik dediler. Dedim ya, birebir aynı durumdayım diye. Umarım güzel günler görürüz. Biz emek verdik, kimsenin hakkını yemedik, hak ettik ve çok iyi puanlar aldık. Emek en yüce değerdir. Karşılığını alacağımızı umuyorum.
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#3
2014 yılında Kpss'ye girdiğimde hedefim 88 üzeri bir puan almaktı. Çünkü sınava girmeden önce yaptığım araştırmalara göre 88 ve üzeri puan alanlar sınavdan sonraki ilk alımlarda rahatlıkla iyi yerlere yerleşmişler. Sınavdan 86,8 puan aldım fakat malumunuz sıralama bakımından 2012 yılından daha iyi durumda olduğumuz için bu puan zaten 88-89 gibi bir şeye tekabül ediyordu.

Her şey istediğim gibi gidiyordu. İlk atamayla atanıp, akademi için seçeceğim yeni bölüme başlama hayallerim gerçek olacak gibiydi. 3-4 yıl memuriyet yapıp akademiye yönelecektim. Fakat 2014/2 alımları malumunuz... Atanamadık ve özel sektöre yöneldik fakat oradan da bir şey çıkmadı. Kahrolsun tecrübe fetişi...

2015/1 alımları yaklaştı fakat sayılar hiç iç açıcı değil. İİBF bölümlerine verilecek kadro sayısının kasım ayındakinden çok fazla olacağını düşünmüyorum. Bende umut adına bir şey kalmadı. Bahsedilen rakamlar, yapılan açıklamalar... Pek umut verici değil. Her şey kısmet, elhamdülillah buna inancım tam. Tek arzum ve tek isteğim 'normal şartlarda' ve sadece sınavda gösterdiğimiz performansa bağlı olarak atanıp/atanamayacağımızın belirlenmesi. O zaman her şeye eyvallah der, rızkımızın peşinden daha bir hırsla koşabiliriz.

Velhasılıkelam neyi neresinden tutsak elimizde kalıyor. Bütün bunlar olurken çevreden gelen tepkiler, torpil için bastıranlar vs. derken iyice bunalıyorum fakat Allah'ın izniyle bu dönem de atlatılacak ve güzel günler görmek nasib olacak.

Hakkımızda hayırlısı :harika:
akademi derken?
 
M

mahir

Misafir
#5
Arkadaşım, ben de seninle birebir aynı durumdayım, sadece 1 puan fazlam var o kadar. Beni daha umutlu yapmıyor o da zaten. Ben de akademiye yönelmek istiyorum ileride. Bunun için dediğin gibi memuriyete başlamam lazım. Ben de özel sektörü denedim 2014/2 olmayınca. Bana da tecrübe dediler, askerlik dediler. Dedim ya, birebir aynı durumdayım diye. Umarım güzel günler görürüz. Biz emek verdik, kimsenin hakkını yemedik, hak ettik ve çok iyi puanlar aldık. Emek en yüce değerdir. Karşılığını alacağımızı umuyorum.
Bi gel sarılayım sana :) Kader ortağıyız... Hayırlısı olur inşallah cümlemiz hakkında. İsyan etmeden, hakka girmeden bu süreci atlatmak nasib olur inşallah...
 

jazzbass

İyi Bilinen Üye
Katılım
12 Kas 2014
Mesajlar
128
Beğeniler
96
Eğitim
Yüksek Lisans
Bölüm
İşletme
#6
Bi gel sarılayım sana :) Kader ortağıyız... Hayırlısı olur inşallah cümlemiz hakkında. İsyan etmeden, hakka girmeden bu süreci atlatmak nasib olur inşallah...
İnşallah kardeşim, iyi düşünelim, belki de az kalmıştır bu defa mutlu sona..