öğretmenler 77 binin içinde

eliz alya

VİP Üye
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#1
kesinleşmiş sanırım
 

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#2
Link var mi hocam
 

Ekmaaananye

Başıma buyrukabilir miyim?
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
2,097
Beğeniler
3,654
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Çukurova Ünv.
Bölüm
İktisat
#3
Malum netin anasayfasnda haber.Benim anlamadığım meclisin resmi yayın organında merkezi atama dışında diyordu ne dönüyor allah bilir
 

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#4
Malum netin anasayfasnda haber.Benim anlamadığım meclisin resmi yayın organında merkezi atama dışında diyordu ne dönüyor allah bilir
Evet bende gordum.Resmi gazete de yayınlanmadan belirsizlik devam edecek anlaşılan
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#6
ya vallahi böyle bir olay olamaz ya yani olmasın ya..bize ne kadro verecekler o zaman yani lisans önlisans ortaöğretim avucunu yalayacak heralde...AA dan ve TBMM haber de bişey yok ama hala...eğer böyle bişey varsa valla otur ağla yani
 

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#10
meclise geri mi geldi ki değişti cb kafasına göre değişiklik yapamaz ortalığı karışltırmaya çalışıyor herhalde

"Meclis genel Kurulu, geçen hafta, öğretmen kadrosu ihdası, evleneceklere, konut alacaklara ve doğum yapacaklara yardım içeren kanun teklifini kabul etmişti.

Kabul edilen Kanun tasarısı, onay için Cumhurbaşkanlığına gönderilmişti.

İşte Meclis'ten geçen ve onayda olan Kanun tasarısının tam metni"

de
mişler yani onayda hala bekliyor demekki tok almaya çalışıyor adi pislikler herhalde.
resmi gazeteye inanırız artık.
 

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat

Demhat

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
892
Beğeniler
1,244
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
İktisat
#13
Bu aciklamalar bütün uykumu kacirdi
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#14
kafayı bozmamak elde değil...
 

S.R

VİP Üye
Katılım
22 Tem 2014
Mesajlar
2,438
Beğeniler
2,628
#15
açıklamalar vs. olsa da ben hükümetin böyle bir risk alacağını düşünmüyorum. mesele seçim olsa hak veririm onu her türlü alacaklar ama rekor sayı 400 milletvekili isteyen bir hükümet öğretmenler dışında sadece İİBF değil bütün lisans-önlisans mezunlarını karşısına almaya cesaret edemez gibi geliyor bana en azından öyle umuyorum.
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#16
Sayın Çelik gazımızı alıyor alanı sadece kamu olan meslekler demek sanki bunlara sınava giren 3,5 milyonun hepsini kamuya alın denıyor. salak mı sanıyorlar acaba bızı anlamadım sonuçta makul sayılar konuşuluyor isteniyor tamam her alandan isteyen var adamlarda bezdi ama az hakkanıyetlı bır calısma gorelım bızde 1 mılyon atama bekleyen insanlar değiliz sonucta ama 12 yılda 1 mılyona -800bını gectı herhaslde- yakın ögretmen ıstıhdamı saglandı. öğretmenlerden oy alamazlarsa başkalarından almalarını kendı ellerıyle zorlastırır hale geldıler. ki tanıdığım bir tane öğretmen var oyunu bu yonde bıldıgım o da emeklı 65 yasında mudur. gece gece sınır tavan yaptı yıne.
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#18
Sayın Çelik gazımızı alıyor alanı sadece kamu olan meslekler demek sanki bunlara sınava giren 3,5 milyonun hepsini kamuya alın denıyor. salak mı sanıyorlar acaba bızı anlamadım sonuçta makul sayılar konuşuluyor isteniyor tamam her alandan isteyen var adamlarda bezdi ama az hakkanıyetlı bır calısma gorelım bızde 1 mılyon atama bekleyen insanlar değiliz sonucta ama 12 yılda 1 mılyona -800bını gectı herhaslde- yakın ögretmen ıstıhdamı saglandı. öğretmenlerden oy alamazlarsa başkalarından almalarını kendı ellerıyle zorlastırır hale geldıler. ki tanıdığım bir tane öğretmen var oyunu bu yonde bıldıgım o da emeklı 65 yasında mudur. gece gece sınır tavan yaptı yıne.
hocam yani bize demek istiyor bakanımız biz ilk atama da 3.5 milyona 5 bin verdik şimdi geriye kalanlara da yine az bi kadro vereceğiz kusurumuza bakmayın yani yolumuzu yapıyoruz diyor heralde..5 bin felan bunlar büyük kadro tabi adamlar haklı zor duruma düşürmemek lazım devletimizi. Ne demişler eskiler:pADİŞAHIM ÇOK YAŞA
 

Ekmaaananye

Başıma buyrukabilir miyim?
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
2,097
Beğeniler
3,654
Şehir
Adana
Eğitim
Lisans
Üni
Çukurova Ünv.
Bölüm
İktisat
#19
http://www.aa.com.tr/tr/s/484506--quot-torba-kanun-quot-teklifi-tbmm-genel-kurulunda-kabul-edildi
hocam resmi haber burda sanırım şu malum.net yine milleti gondiklemeye başladı...zaten bundan başka bi işi yok
Evet resmi haber o ve meclishaber.gov daki word dosyası.Yani aa, meclishaber.govdan aldı paylaştı zaten bu haberi hocam.Malum lanet olası site herkes bu konuyu tartışırken her site haber yaparken haber yapmadı şimdi lütfedip haber yaptılar saolsun ortalığı gene bulandırmayı başardılar.
 
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1,593
Beğeniler
2,344
Şehir
Kırşehir
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
İşletme
#20
valla o sitenin adı zaten değiştirilmeli memurlar ibaresi kalkmalı öğretmenler gelmeli o zaman hakikaten çok başarılı bir site olur