PC- Mobil Oyun Bağımlıları

Konu, 'Eğlence-Genel Konular' kısmında rngl tarafından paylaşıldı.

  1. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    şiddetli bi bağımlılığım yok amaaaa biz atari 2600 (karakutu)'yı yaşamış, atari salonlarında mustafa oynayarak şahlanmış, home computer kasetleri kiralamış, commador 64'te sensinble ile harikalar yaratmış bir nesiliz :)

    şimdilerde sardığım ama çok zaman ayıramadığım bir pc oyunu var: geopolitical simulator 3

    birçok farklı mod var ama en yaygın oynanan modu sanırım 2013 ocak ayında aldığınız bir ülkeyi yönetmek. tabii ki güzel ülkemizi seçtim ve şu an %57 halk desteğini sırtlamış durumdayım. bakanlar kurulum iibf'li kaynıyor :D terör sorunu, suriye sorunu, kıta sahanlığı, petrol ve su krizleri güncel ile birebir. tavsiye ederim strateji sevenlere.

     
    isletmeci1985 ve iibfzede bunu beğendi.
  2. iibfzede

    iibfzede VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.127
    Beğeniler:
    634
    Ödül Puanları:
    368
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    kişinin karakteri de oyun zevkine yansıyor ben hiç bir zaman stratejiden keyif alamadım strateji sabır analitik düşünme tam keyif işi yani:)ben ise elime bixiyi alıp battlefield 2 de özellıkle taramayı severdim ya da bir köşede kanasla bekleyip headshot için çabalardım ya da tuzaklanmış mayın kurup patlatırdım :)ama oyun günümüzle paralel olması iyimiş denemek lazım ben kesin sıkılırım da belki eskiye göre değişmişimdir:)
     
    rngl bunu beğendi.
  3. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    o tip oyunlardan quake 3 arena efsanesini oynadım en çok. evet strateji sevmeyen çevremde de çok kişi vardı. biz age of empires, empire earth falan kapışırken onlar unreal turnuva falan akıyolardı. ortaokul günleri öyle her evde pc yok. izmir karşıyaka'da 1(bir) adet internet cafe vardı. :)
     
  4. iibfzede

    iibfzede VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.127
    Beğeniler:
    634
    Ödül Puanları:
    368
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    counter dicem klasik olacak:)filistin haritasında tünelde ilk defa oynayan arkadas bir bomba atmıştı tüneldekilern canı hep azmış 5 kişiyi öldürmüştü saçma oldu da aklıma geldi:)hacı sen atan ptt ye ne alaka demede şu muahbbeti yapabildiğim birininin işi rast gitsin neyse:)
     
  5. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    sağolasın inşallah kardeşim. cemil cümle yerleşicez. counter efsaneleri bitmez. -huaa bomba attım beyninde patladı, su tabancasıyla öldürdüm, doğradım çaylak herifi falan :) 10 yıl aynı muhabbetler döndü durdu. oyunun modası bitmedi. ben acemi kaldım o oyunda hep. b 4-1 öçöçöçöçöç go go go falan filan :D
     
    iibfzede bunu beğendi.
  6. iibfzede

    iibfzede VİP Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    2 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.127
    Beğeniler:
    634
    Ödül Puanları:
    368
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    İzmir
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    4-1 keleşti çömel lan çömel tek tek at diye bağıranların oldğu silah:)neyse hacı atanırsan oyun canavarı bir pc al dicemde atanınca kim oynar oyun moyun diyesi geliyor insanın mülakatında başarılar buarada
     
    rngl bunu beğendi.
  7. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    sağolasın ben de bir gün sonra çıkıyorum yola. oyunculuk bitmez yaratırız elbet zaman :)
     
    iibfzede bunu beğendi.
  8. publec

    publec İyi Bilinen Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    147
    Beğeniler:
    70
    Ödül Puanları:
    28
    advansryi editör yapacam buraya :)
     
  9. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    gerek yok bro swf'lerin ''bu sitelik'' olmayan boyutları da var.
     
  10. publec

    publec İyi Bilinen Üye

    Kayıt:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    147
    Beğeniler:
    70
    Ödül Puanları:
    28
  11. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    publec bunu beğendi.
  12. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    kpsszede ve iibfzede bunu beğendi.
  13. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    @seahorse sana bahsettiğim oyun bu hacı
     
  14. incir reçelim

    incir reçelim Forbidden Zone Kadrolu Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    4.503
    Beğeniler:
    4.388
    Ödül Puanları:
    738
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Yurtdışı
    Eğitim:
    Yüksek Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    Batak bağımlısı bir bireyim maalesef :)
     
    rngl bunu beğendi.
  15. rngl

    rngl HEYHAT! Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.303
    Beğeniler:
    1.413
    Ödül Puanları:
    238
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İşletme
    king'e çok sarmıştım ben de bi ara :)
     
    incir reçelim bunu beğendi.
  16. incir reçelim

    incir reçelim Forbidden Zone Kadrolu Üye

    Kayıt:
    23 Mart 2013
    Mesajlar:
    4.503
    Beğeniler:
    4.388
    Ödül Puanları:
    738
    Cinsiyet:
    Erkek
    Şehir:
    Yurtdışı
    Eğitim:
    Yüksek Lisans
    Üni:
    Diğer
    Bölüm:
    İktisat
    öğrenci günlerinden kalma bir alışkanlık benimkisi :) bir ara pokerden başka oynamıyorduk şimdi sadece batak kaldı elimizde :)

    günde bi parti atıyorum en kötü :)
     
    rngl bunu beğendi.
  17. isletmeci1985

    isletmeci1985 Firedi'nin Kabusu Mücadele Grubu

    Kayıt:
    23 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.542
    Beğeniler:
    1.256
    Ödül Puanları:
    288
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    İşletme
    Ekvador seçeneği varsa oynarım, fakir ama gururlu ülkedir. İİBF ve mühendislerden oluşan disiplinli hırslı bir ekip kurar savaşçı ve işgalci bir politika izlerim muhtemelen, 4001'i de Hakkari'ye sürdüm mü tadından yenmez oyunda da olsa :D

    Daha iyisi çıkana kadar dünyanın en güzel iki oyunu Championship Manager 03 04 ve Age Of Conquerors tur şüphesiz.
     
    rngl bunu beğendi.
Benzer Konular
  1. doekmaent
    Yanıtlar:
    7
    Okunma:
    463
Yüklüyor...

Sayfayı Paylaş