PTT İdari hizmet sözleşmeli alım var gene arkadaşlar 23-27 haziran arası başvuru

Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,021
Beğeniler
1,285
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
#1
Kaç kişi alınır, nitelik kodu ne olur bilmiyorum ama birşey kesin ki alım gerçekten var..

bu da ilan arkadaşlar,umarım hakkımızda hayırlısı olur,gelen kadrolar ortada,umarım alım yüklü olur..

Sözleşmeli
 

1985

Firedi'nin Kabusu
Mücadele Grubu
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
2,739
Beğeniler
1,520
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
#2
önlisans dağıtıcı. :(
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
105
Beğeniler
20
#3
BAŞVURABİLECEK BÖLÜMLER
9099 POSTA HİZMETLERİ
4312 LOJİSTİK YÖNETİMİ
5375 ULUSLARARASI LOJİSTİK
8538 KARGO / KARGO HİZMETLERİ
1342 ULUSLARARASI TAŞIMACILIK YÖNETİMİ
4392 ULUSLARARASI TAŞIMACILIK VE LOJİSTİK
5346 LOJİSTİK
 
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,021
Beğeniler
1,285
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
#5
Başlık nası kapatılıyo kardeşim,ben başlığın içeriğini göremedim hemen konuyu açtım benim pcde gözükmedi siz kardeşlerimi yanlış yönlendirmiş olmayım şimdi,başlığı geri kapatayım..
 
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,021
Beğeniler
1,285
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
#6
kusura bakmayın kardeşim içeriğini göremedim,başta da belirtmiştim zaten,özürler diliyorum herkesten..
 
Katılım
22 Ocak 2014
Mesajlar
1,475
Beğeniler
710
#7
kapat kapat biri yazmış malum nette bende heyecanlandım belki gisedir diye meğersem 2 yıllık dağıtıcı imiş ben görcem mal ptt'yi 40bin öğretmen alıncak hala çalışan bi ton öğretmen var ptt de bırakıp gidecekler eleman ihtiyacı yine olcak şimdidien al bari
 
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,021
Beğeniler
1,285
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
#8
Kardeşim göremiyorum başlığı kapatma yerini bulamıyorum daha doğrusu bir tarif edersen sevinirim.
 
Katılım
1 Nis 2014
Mesajlar
1,021
Beğeniler
1,285
Şehir
Ankara
Eğitim
Yüksek Lisans
Üni
Ankara Ünv.
Bölüm
İktisat
#10
bende hiç bilmiyorum kardeşim
Tüh yaa zaten milletin canı sıkkın şimdi boştan yere yanıltmış olacağım herkesi ,kapatmayı bulamıyorum, gerçekten herkesten tekrar tekrar özür dilerim kusuruma bakmayın lütfen..
 
Katılım
14 Haz 2014
Mesajlar
105
Beğeniler
20
#11
Tüh yaa zaten milletin canı sıkkın şimdi boştan yere yanıltmış olacağım herkesi ,kapatmayı bulamıyorum, gerçekten herkesten tekrar tekrar özür dilerim kusuruma bakmayın lütfen..
salla gitsin, millet tepkisini sana değil sadaka gibi verilen 200-300 kadroya göstersin.