pttden feragat edenler--gümrük belge hazırlama süreci

Konu, 'PTT' kısmında uludağlı tarafından paylaşıldı.

  1. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    arkadaslar gümrük için pttden feragat yeterli dimi..muvaffakat falan yok dimi artık
     
  2. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    yok kardeşim feragat yeterli muvaffakat 657lerde oluyo
     
    uludağlı bunu beğendi.
  3. yeterki

    yeterki Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    fragat derken ne yapmamız gerekiyor.yardımcı olurmusunuz
     
  4. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    dilekçe yazıp ptt bölge md vermek gerekiyo die biliorm
     
  5. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    gumruk belgeleri arasnda iş bilgileri var ya biz ptt den feragat ettiğimiz için hiç bi kurumda calışmıyorm u işaretliyorz dimi
     
  6. yeterki

    yeterki Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Kasım 2013
    Mesajlar:
    40
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    arıyorum ptt yı acmıyolar ki.bu feragat olayını net sekılde ogrenmelıyız.
     
  7. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    evet çünkü başlamadın ve sgk girişin filan yapılmadı
     
    uludağlı bunu beğendi.
  8. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    benm esim aramış feragat için dilekçe yazıp bize getirn demişler..baska bişi gerekmiyormuş
     
  9. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    esra ne için dilekçe onu da belirtirsen :D hani çalışmadıgına dair belge mi yoksa ptt feragat mı :D cvp verirken hangisine cvp veriyosanız o msjın altında alıntı var ona tıklayıp yazın ki kime yazdıgınız belli olsun kardeşim
     
  10. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    hımmm öğrencez daha yeniyiz burda ben feragat için demiştim bi önceki yorumu=)
     
  11. darkness666

    darkness666 İİBF Uzman Forum Yöneticisi

    Kayıt:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    710
    Beğeniler:
    112
    Ödül Puanları:
    293
    :D burası daha guzel ya ama kime neye cvp veriyn belli
     
  12. ozlm123

    ozlm123 Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Ya ben samsundayim istanbul ptt yi kazandim simdi ta istanbula Avgidip mi dilekce vercem nasil feragat etcez na yazcaz bi yardim edin hele
     
  13. luis1907

    luis1907 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3.675
    Beğeniler:
    981
    Ödül Puanları:
    438
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İktisat
    dilekçeye gerek yok bence telefonla ararsın ben işe başlamayacam dersin olur biter zaten işe başlamazsan feragat etmiş oluyon
     
  14. ozlm123

    ozlm123 Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Peki gumrukte teslim edilen evraklarda ptt yi yazicakmiyiz sonucta calismaya baslamadik ama evrak teslim ettik yazmazsak sorun cikarmiki bide luis saglik kurulu raporu adli sicil kayfi vermicez dimi gumruge istemiolar
     
  15. luis1907

    luis1907 VİP Üye Kadrolu Üye

    Kayıt:
    19 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3.675
    Beğeniler:
    981
    Ödül Puanları:
    438
    Cinsiyet:
    Erkek
    Bölüm:
    İktisat
    ben gümrüğün o durumlarını bilmiyorum belgelerde yazarlar ama istememeleri lazım ptt konusunu 2 sinide kazananlara soracan ama ptt yi arayıp söylersen sorun olmaz bence
     
  16. ozlm123

    ozlm123 Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Hmm seni gumrukcu sandimdi ben neyse bakalim ogrenirz elbet
     
  17. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    ben ist yasıyorum.biraz önce esim benm adıma pttye gitti ve feragat ettiğimi belirten dilekçeyi verdi..hatta genel kurul halen ptt kazanan listelerini onaylamamış.. dosyamdan sabıka kaydı ve sağlık raporunu alabilirsnz demişler...bence siz pttyi arayın bizzat gitmenize gerek yok tel yada en kötü ihtimal fax la bile halledebbilirsn...bu arada ben feragat ettiğim için gümrükteki belgeye calışmıyorumu işaretledm.gümrüğüde aradım işe hiç başlamadysanz istifa et sorun olmaz dediler.
     
  18. uludağlı

    uludağlı Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    8
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    0312 449 1549 gumruk atamalarl ilgili kurumun no su...aklına takılanı ara bence yardmcı oluyorlar
     
  19. ozlm123

    ozlm123 Üye Mücadele Grubu

    Kayıt:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    123
    Beğeniler:
    6
    Ödül Puanları:
    18
    Anladim cok saol aricam simdi
     
  20. chapl

    chapl Yeni Üye

    Kayıt:
    22 Kasım 2013
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    0
    Ödül Puanları:
    6
    bende gümrüğü kazandım. ptt ye gitmeyeceğim feragat dilekçesi yazmak zorunda mıyız ?
     

Sayfayı Paylaş