PTT'ye Yerleşenler Burada.Tüm sorular için

Hikmet_Esra

İyi Bilinen Üye
Katılım
11 Şub 2018
Mesajlar
83
Beğeniler
73
Eğitim
Lisans
Üni
Trakya Ünv.
Bölüm
Kamu Yönetimi
Performans hesaplarken neye göre hesaplanıyor tam olarak hangi işlemler önemli hiç hesaba katılmayan işlemler de mi var benim 4 gün olacak başlayalı yarın :)
 

Serencam

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
23 Kas 2016
Mesajlar
3,015
Beğeniler
5,158
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
Belki bir yolu vardir basmudurluge soyleyin hat aktivasyona puan var diye biliyorum e tahsilatta hala 0 puan sonra kizdi mi kizdi diyorlar.
işte sadece para ile sattığımızın puanı var,diğer geçişler sıfır puan.söyledik birilerine bakalım.çok saçma cidden trafik cezasında mesela bilgileri tek tek giriyoruz ama puan sıfır ! Ne denir bilmiyorum
 

Serencam

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
23 Kas 2016
Mesajlar
3,015
Beğeniler
5,158
Eğitim
Lisans
Üni
Uludağ Ünv.
Bölüm
İktisat
Performans hesaplarken neye göre hesaplanıyor tam olarak hangi işlemler önemli hiç hesaba katılmayan işlemler de mi var benim 4 gün olacak başlayalı yarın :)
posta çeki açma,şifre bağlama,emekli asker hesap aktivasyonları,western,ipç puanları iyi olanlar gerisi var ile Yok arası düşük puanlılar
 

emre kurt

Site Müdavimi
Katılım
21 Mar 2017
Mesajlar
194
Beğeniler
106
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
trafık cezasına olmayısı cok zoruma gıdıyor. ve sanayı bolgesınde olduğum ıcın cok fazla ceza ödemesi gelıyor. mecbur yaoıyorum vıcdanım el vermıyo ınsanları ugrastırmaya.
bir diğer sıkıntım da 399 lu olan çalışma arkadaşlarımın bizim perf ücretlerinde gözlerinin olması. ya el insaf biz hem sözleşmelıyız hem de sizin kadar maaş almıyoruz diyesım gelıyo ama demıyorum :suspus::suspus::suspus::suspus::suspus:
 

erenesli

Aktif Üye
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
64
Beğeniler
31
Eğitim
Lisans
Bölüm
Uluslarası İlişkiler
Merhaba istanbul yenibosna ptt de çalışan arkadaşlarımız var mi acaba
 

Musaddd

Yeni Üye
Katılım
7 Ağu 2017
Mesajlar
13
Beğeniler
4
Eğitim
Lisans
Bölüm
İşletme
Performans hesaplanırken ikbs işlem puanı neden baz alınmıyor? İşlem puanı 9000 olana 8000 işpuanı üzerinden hesaplanıyor. Sebebini bilen var mı
 
Katılım
23 Nis 2017
Mesajlar
25
Beğeniler
22
Eğitim
Lisans
Üni
Dokuz Eylül Ünv.
Bölüm
Diğer
İl içi tayini sadece haziranda mi isteyebiliyoruz. Yoksa yilin her ayında isteme hakkimiz var mi arkadaşlar?
 

raul1788

Yeni Üye
Katılım
9 Haz 2015
Mesajlar
6
Beğeniler
2
Eğitim
Lisans
Üni
Diğer
Bölüm
Diğer
İl içi tayini sadece haziranda mi isteyebiliyoruz. Yoksa yilin her ayında isteme hakkimiz var mi arkadaşlar?
İliç tayinler basmudurluk iznine tabidir 6 aydan sonra dilekçe verebilirsiniz diye biliyorum ancak sistem gene değişmiş sanırım bizim müdürün dediğine göre iki merkez müdürü aralarında anlaşıp iliçi tayin yapabiliyormuş.
 
Üst