Sizce Kasım'da Tahminen Kaç İİBF'li Alınır

Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
45
Beğeniler
0
#1
Arkadaşlar Kasım'da askere gidip gitmeme konusunda çok kararsızım. Kasım'da gelecek kadro sizce kaç olur m7'de ilk kaç bin umutlanmalı. Hiç birimiz müneccim değiliz ama zor durumda olduğumdan bu soruyu soruyorum arkadaşlar. Askerlik için başvurabilmek için son iki gün. Kararsızlığım had safhada. Trakya yazacağım eğer gitmezsem askere Kasım'da. Baktım 2012 puanları ile ilk alımda istediğim yerlerde puanımın yettiği yerler var tek tük. 2012'yi baz almam hata mı olur?
 

Serkan

Site Müdavimi
Mücadele Grubu
Katılım
30 Eki 2012
Mesajlar
443
Beğeniler
199
Şehir
Bursa
Eğitim
Lisans
Üni
Anadolu Ünv.
Bölüm
ÇEKO
#2
2014 yılı en az alım olacağı soylendi... 2012 de 722 verilmişti bu donem bu sayidan az gelebilir. Aralik alimlari butcenin sonu oldugundan alim fazla olmuyor genelde.
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
45
Beğeniler
0
#3
Çok teşekkürler aslında gitmeye niyetliydim ya Kasım'da iyi kadro gelirse orda uğraşamazsın tercihle falan filan dediler kafam karıştı. Bir de ikinci gruba kalırsam Aralık'ta gidersem haziran ortasında döneceğim Haziran atamaları ile de çakışırsa diye tereddüt ettim.
 

peter keating

VİP Üye
Kadrolu Üye
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
469
Beğeniler
481
Bölüm
İşletme
#5
Aralıkta gidersen Mayıs ortası gibi dönersin izin kullanmadan. İzin kullansan da farketmez zaten internete girip tercih yapacaksın en fazla.
Ben de Aralık ayında az olur diye tahmin ediyorum alımı ama PTT, Gümrük gibi kurumlar dışardan alım yapabilir. Bence sen alım yapılırsa ve yerleşirsen asker dönüşü başlayabilir misin bunu araştır.
 
Katılım
26 Tem 2014
Mesajlar
45
Beğeniler
0
#6
Aralıkta gidersen Mayıs ortası gibi dönersin izin kullanmadan. İzin kullansan da farketmez zaten internete girip tercih yapacaksın en fazla.
Ben de Aralık ayında az olur diye tahmin ediyorum alımı ama PTT, Gümrük gibi kurumlar dışardan alım yapabilir. Bence sen alım yapılırsa ve yerleşirsen asker dönüşü başlayabilir misin bunu araştır.
Merkezi atamada başlanılıyormuş ama askerdeyken bu mülakatlı açıktan alımlarda süreç nasıl oluyor öğrenemedim.
 

Mustor

SMMM/PTT
Yönetici
Bölüm Yöneticisi
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
4,299
Beğeniler
2,822
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Sakarya Ünv.
Bölüm
İşletme
#7
taş çatlasa 400
 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#10
Arkadaşlar Kasım'da askere gidip gitmeme konusunda çok kararsızım. Kasım'da gelecek kadro sizce kaç olur m7'de ilk kaç bin umutlanmalı. Hiç birimiz müneccim değiliz ama zor durumda olduğumdan bu soruyu soruyorum arkadaşlar. Askerlik için başvurabilmek için son iki gün. Kararsızlığım had safhada. Trakya yazacağım eğer gitmezsem askere Kasım'da. Baktım 2012 puanları ile ilk alımda istediğim yerlerde puanımın yettiği yerler var tek tük. 2012'yi baz almam hata mı olur?
eğer kasımda gider de atamaları kaçırırsan kasımda önündekilerden eksilme olur diğer 3 atama döneminde biraz daha avantajlı olursun ama kasımda askere gitmezsen ve kadro az gelir de atanamazsan aalıkta askere gidersen bu sefer kasım atamasını ıskaladığın gibi haziran atamasını da ıskalamak zorunda kalacaksın
 

Kafkaslı

Üyeliği İptal Edildi
Katılım
31 Eki 2012
Mesajlar
6,694
Beğeniler
3,119
#11
bu arada askerlik işlerinden anlamam ama hem kasımda hem aralıkta askere alım mı oluyor?
 

dpuzede

VİP Üye
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
1,458
Beğeniler
1,773
Şehir
Ordu
Eğitim
Lisans
Üni
Dumlupınar Ünv.
Bölüm
İşletme
#13
Ben 450 diyorum.
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
805
Beğeniler
501
#16
gecmıs tecrubelerıne dayanarak bunları
mücadele falan yalan mı yani?300-500 diyenler neye dayanarak bunu söylüyor?
gecen donem alımlara kıyaslama yaparak soylenıyor... ama bellı olmaz bu işler,oğretmenlerde hatırlayan vardır 4 yılonce zamanın M.E bakanı 'gelen su bellı havuz bellı' gibisinden konusmustu,ama BUGUNLERDE suyun rayları baya degıstı..
 

iibfmaliye

Site Müdavimi
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
355
Beğeniler
244
Şehir
Çanakkale
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
Maliye
#17
Arkadaşım aynı durum benim içinde geçerli şimdi askerliğe başvurmassan Şubat'ta gidersin bu da Haziran atamasında askerdesin demek :).
 

CANER

VİP Üye
Mücadele Grubu
Katılım
29 Nis 2013
Mesajlar
827
Beğeniler
327
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Dumlupınar Ünv.
Bölüm
İktisat
#19
sgk 2014-1 de almadı, kasımda alım yaparsa sayı 400 ü aşabilir gibi geliyor bana
 

iibfmaliye

Site Müdavimi
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
355
Beğeniler
244
Şehir
Çanakkale
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
Maliye
#20
Aralıkta gidersen Mayıs ortası gibi dönersin izin kullanmadan. İzin kullansan da farketmez zaten internete girip tercih yapacaksın en fazla.
Ben de Aralık ayında az olur diye tahmin ediyorum alımı ama PTT, Gümrük gibi kurumlar dışardan alım yapabilir. Bence sen alım yapılırsa ve yerleşirsen asker dönüşü başlayabilir misin bunu araştır.
Bunu bende çok merak ediyorum. Kasım'da askerdeyken tercih yapıp atanırsak ne olur diye? Atanırsan askerliğin bittikten 15 gün içinde başlarsın diyenler var. Yardımcı olacak bilen arkadaşlar vardır umarım .