şu rezilliğe bakın puanlara

Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
234
Beğeniler
393
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İşletme
#2
Made in Turkey
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#3
hayır hocam adamın snirini bozan nokta bu adamlar zaten klavye dersini görmüş tutup onlarla diğer üniv mezunlarını aynı kategoride aynı kpss puanlarıyla yarıştırdılar adamlar hem lise mezunu hem de puanlar 70lerde yani o kadar üniv mezunu adam boş bunlar işin kolayını bulmuşlar resmen sirk gösterisiymiş şu katiplik sınavı adam lise mezunu ben kpss den 87 aldım diyor tabi hakkım diyor yahuu senin o lise kpss den 87 in lisansın 75 ine anca denk geliyor gerçekten de made in turkey ne biçim bir çarpık sistemdeyiz madem böyle bir durum var lisansçılara ayrı kadro açılıp kendi kpss puanlarıyla yarıştırsalardı liselileri de kendi aralarında şu puanlamaları gördükçe cidden çivisi çıkmış dedim her şeyin
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#4
ne hikmetse hepsinin de mülakatı 100 ilginçtir bunlar fıttır zeka sanırım
 
Katılım
30 Kas 2013
Mesajlar
234
Beğeniler
393
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Pamukkale Ünv.
Bölüm
İşletme
#5
hayır hocam adamın snirini bozan nokta bu adamlar zaten klavye dersini görmüş tutup onlarla diğer üniv mezunlarını aynı kategoride aynı kpss puanlarıyla yarıştırdılar adamlar hem lise mezunu hem de puanlar 70lerde yani o kadar üniv mezunu adam boş bunlar işin kolayını bulmuşlar resmen sirk gösterisiymiş şu katiplik sınavı adam lise mezunu ben kpss den 87 aldım diyor tabi hakkım diyor yahuu senin o lise kpss den 87 in lisansın 75 ine anca denk geliyor gerçekten de made in turkey ne biçim bir çarpık sistemdeyiz madem böyle bir durum var lisansçılara ayrı kadro açılıp kendi kpss puanlarıyla yarıştırsalardı liselileri de kendi aralarında şu puanlamaları gördükçe cidden çivisi çıkmış dedim her şeyin
Sonuna kadar haklısın dediklerinde ama görüyorsun işte bu adaletsizlikler bu ülkede eksik olmuyor. Bazen düşünüyorum adaletsiz alınmış bu kadar insanın arasında memur olmak acaba insanı ne kadar mutlu eder. Ama elimiz mahkum ne yapalım?
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#6
Sonuna kadar haklısın dediklerinde ama görüyorsun işte bu adaletsizlikler bu ülkede eksik olmuyor. Bazen düşünüyorum adaletsiz alınmış bu kadar insanın arasında memur olmak acaba insanı ne kadar mutlu eder. Ama elimiz mahkum ne yapalım?
hocam mülakatlarına 100 verilmiş ben kpss puanlarını da geçtim adam hem lise mezunu hem puanı 70 biz de üniv mezunuyuz hala beklemedeyiz ne kadar okursak o kadar enayiyiz bence
 

Yelken

Admin
Yönetici
Kadrolu Üye
Katılım
2 Tem 2013
Mesajlar
4,008
Beğeniler
3,997
Şehir
Ankara
Eğitim
Lisans
Üni
Afyon Kocatepe Ünv.
Bölüm
İktisat
#7
ben onların hakkı olduğunu düşünüyorum açıkcası yanlış olan o sınavlara bizimde girebiliyor olmamız!
tepki gösterebilirsiniz -mantık çerçevesinde- anlarım ama herkesin düşüncesi farklı olabilir.
biz nasıl 4001 nasıl maliyede çalışıyor diye deliriyorsak onlarda bizim için aynı şeyi düşünebilir ki bence haklılar bende son cezaevleri için olana başvurdum ama çaresizlikten yoksa benim alanım değil.
lisans okuyanlar iş bulmadan önlisana liseye iş verilmesin mantığınıda yanlış buluyorum her alan farklı eğitim süreleri gerektirir adliyede katiplik yapmak için ekonometri dersi almam gerekmiyordu!!!
hep bize demeyeceğiz haklı olanı haklı bulacağız ki haklı olduğumuzda desteklerini alalım.
 

vesaire86

Site Müdavimi
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
208
Beğeniler
144
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Çanakkale 18 Mart Ünv.
Bölüm
Maliye
#8
Katılıyorum. Bu nasıl SGK ya Maliye ye Tapuya Kyk ya.. vs sadece İibfli alınmalı diyorsak bu a adalet meslek yükselin kadrosu aslen.. Hı öyle olmuyor tabi. Son bir yılda SGK ya 10.000 şehit yakını alındı. Kyk herkese açıldı. Maliye bizden bile almıyor. Olan İİBF ye oluyor. Bizde mecburen katip olmaya çalışıyoruz.. Yoksa biz kim katiplik kim. İcra müdür yardımcısı bizim olmamız lazım adaletcilerinde katip mübaşir vs kadroları olması.. Sen meslek yüksek okulu mezununu icra müdür yardımcısı, Maliyeciyi mübaşir , mühendisi maliyeci yaparsan işte böyle sistemin içine edersin..
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#9
Katılıyorum. Bu nasıl SGK ya Maliye ye Tapuya Kyk ya.. vs sadece İibfli alınmalı diyorsak bu a adalet meslek yükselin kadrosu aslen.. Hı öyle olmuyor tabi. Son bir yılda SGK ya 10.000 şehit yakını alındı. Kyk herkese açıldı. Maliye bizden bile almıyor. Olan İİBF ye oluyor. Bizde mecburen katip olmaya çalışıyoruz.. Yoksa biz kim katiplik kim. İcra müdür yardımcısı bizim olmamız lazım adaletcilerinde katip mübaşir vs kadroları olması.. Sen meslek yüksek okulu mezununu icra müdür yardımcısı, Maliyeciyi mübaşir , mühendisi maliyeci yaparsan işte böyle sistemin içine edersin..
hocam tamam da o zaman neden lise lisans kpssi bir tutuld;u bu adamların zaten kazanacakları belli biz neden bu adamlarla yarıştırıldık sirk gösterisi mi yapıldı adamlar zaten bu işin dersini görmüşler ama adalet 2 yıllıklar yerine adalet meslek liseleri yereleşmiş yani hep liseliler yerleştirilmiş adamlar üniv okumadan emek vermeden pat memur oldular mülakat puanları 100 kpss puanları 70 lerde ben bunu eleştriyorum ve adamın teki çıkıp ben lise kpssden 87 aldım diyor o 87 lisansın 75 ine bile denk gelmiyor
 

vesaire86

Site Müdavimi
Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
208
Beğeniler
144
Şehir
İstanbul
Eğitim
Lisans
Üni
Çanakkale 18 Mart Ünv.
Bölüm
Maliye
#10
hocam tamam da o zaman neden lise lisans kpssi bir tutuld;u bu adamların zaten kazanacakları belli biz neden bu adamlarla yarıştırıldık sirk gösterisi mi yapıldı adamlar zaten bu işin dersini görmüşler ama adalet 2 yıllıklar yerine adalet meslek liseleri yereleşmiş yani hep liseliler yerleştirilmiş adamlar üniv okumadan emek vermeden pat memur oldular mülakat puanları 100 kpss puanları 70 lerde ben bunu eleştriyorum ve adamın teki çıkıp ben lise kpssden 87 aldım diyor o 87 lisansın 75 ine bile denk gelmiyor
Yukarıda da yazdığım saçma sapan bir hale getirdi bunu hükümet. Birilerine yaranmak için yapmaya başladı bunu başta. Şimdi o kadar aldı yürüdü ki yılda yüz bin sözleşmeli alıp kadrolara geçirir oldu.. Adil olmayan bir sistemde adalet arama..
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#11
Yukarıda da yazdığım saçma sapan bir hale getirdi bunu hükümet. Birilerine yaranmak için yapmaya başladı bunu başta. Şimdi o kadar aldı yürüdü ki yılda yüz bin sözleşmeli alıp kadrolara geçirir oldu.. Adil olmayan bir sistemde adalet arama..
liseliler atanırken üniv mezunlarının boşta olması gayet sinir bozucu tepkim buna
 
Katılım
18 Tem 2014
Mesajlar
2,935
Beğeniler
1,150
#12
ne hikmetse bu sene her ilanda liselileri görüyorum bu adamlar neden bu sene bu kadar el üstünde tutuluyor