Ziraat Bankası Uzmanlık/Müfettişlik

Konu, 'Banka-Bankacılık' kısmında S.R tarafından paylaşıldı.

  1. S.R

    S.R VİP Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.733
    Beğeniler:
    2.022
    Ödül Puanları:
    148
    Arkadaşlar 25 Nisan'da yani bu cumartesi Ziraat Bankası'nın sınavı var ama forumda ses seda yok. Yok mu benden başka sınava girecek?
     
  2. memuriyetderdi

    memuriyetderdi VİP Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2015
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeniler:
    1.115
    Ödül Puanları:
    218
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    ÇEKO
    Ben girmicem ama giren tanıdıklar var hocam. 2sine de giriyor musun
     
  3. S.R

    S.R VİP Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.733
    Beğeniler:
    2.022
    Ödül Puanları:
    148
    hayır uzmanlığa giriyorum sadece, müfettişlikten hepsinden %50 doğru yapma işine güvenemedim özellikle ingilizceye.
     
  4. memuriyetderdi

    memuriyetderdi VİP Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2015
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeniler:
    1.115
    Ödül Puanları:
    218
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    ÇEKO
    ingilizce basit hocam geçen yıl hem ziraat hem halk müfettişliklere girdim barajları geçtim ama listelere giremedim. sorular basit. KPSS ye alandan girdiysen daha önceden bilirsin.
     
  5. S.R

    S.R VİP Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.733
    Beğeniler:
    2.022
    Ödül Puanları:
    148
    KPSS'ye alandan girmedim, bu sene nasipse giricem. Bir alan sınavına ilk defa giriyorum açıkçası pek umutlu değilim ama denemekten zarar gelmez.
     
  6. memuriyetderdi

    memuriyetderdi VİP Üye

    Kayıt:
    12 Şubat 2015
    Mesajlar:
    1.069
    Beğeniler:
    1.115
    Ödül Puanları:
    218
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Bölüm:
    ÇEKO
    alandan hazırlanıyorsan tamam kpss önceki yıl sorularına bakmışsındır onları 100 baz alırsak bu sınav 50 gelecektir sana emin ol. yds 100 se bunun ingilizcesi 40. ziraatle ilgili bilgilere bak illa 2-3 soru çıkar. genel kültür kısmında.
     
    S.R bunu beğendi.
  7. S.R

    S.R VİP Üye

    Kayıt:
    22 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.733
    Beğeniler:
    2.022
    Ödül Puanları:
    148
    teşekkürler hocam, inşallah dediğiniz gibi gelir.
     
  8. tersitalik

    tersitalik Yeni Üye

    Kayıt:
    1 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    6
    Beğeniler:
    1
    Ödül Puanları:
    8
    Cinsiyet:
    Erkek
    Eğitim:
    Lisans
    Üni:
    Uludağ Ünv.
    Bölüm:
    Ekonometri
    Sınav ne zaman açıklanır arkadaşlar bilgisi olan var mı ?
     

Sayfayı Paylaş